• Hoi

    Ik ben zoals jullie weten volledig in de ban van de serie Cordon, en het leek me wel een leuk idee hier een RPG van te maken. Maar aangezien België al kampt met een dodelijk virus wil ik het wel in Nederland laten afspelen.

    De verhaallijn kort samengevat:
    Rotterdam centrum, uit het Instituut voor tropische ziekten ontsnapt een gevaarlijk virus. De overheid neemt meteen maatregelen en het grootste deel van het stadscentrum wordt omgeven door een Cordon Sanitaire die bestaat uit Politie en Militaire bewaken en containers. De overheid probeert de bevokking zoveel mogelijk gerust te stellen en in het ongewisse te laten terwijl de dokters en wetenschappers van het Instituut wanhopig naar een oplossing zoeken en een select groepje agenten probeert de criminaliteit binnen het Cordon tegen te houden.
    De bevolking binnen het Cordon staat doodsangsten uit en probeert zich zo goed mogelijk te beschermen tegen de dood.
    De belangrijkste vraag is: kwam dit virus er per toeval of is er meer aan de hand?

    Wat denken jullie?

    Groetjes
    Jarne
    Cordon


    Queer zijn is gewoon alles

    Jarne, dit is toevallig. Net, vijf minuten geleden heb ik precies zo een idee neergezet o.o

    Kijk

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 19:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Jarne, dit is toevallig. Net, vijf minuten geleden heb ik precies zo een idee neergezet o.o

    Kijk


    Aangezien jij eerst was vraag ik een slotje aan.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Cordon schreef:
    (...)

    Aangezien jij eerst was vraag ik een slotje aan.:Y)


    Haha, mij maakt het niet heel erg uit hoor ^^
    Jouw verhaallijn is ook net wat anders.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Haha, mij maakt het niet heel erg uit hoor ^^
    Jouw verhaallijn is ook net wat anders.


    Ik heb het al gemeld.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    -> Slotje op aanvraag. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."