• hoe ziet je kamer eruit??

    gezellig , slordig wat voor kleur?
    zou je m anders willen??
    :D
    XXXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    geel behang maar das bedekt door de posters van TH(A) en best wel groot^^.

    ik heb twee kamers
    de een kom ik bijna nooit en zit er dus heel kinderachtig uit met blauw/geel sterre en manen:S
    en die andere ben ik heel vaak: geel:S met rood:S maar wel oke en allemaal posters!
    vaak rommelig(de laatste) en die ander altijd netjes moet omdat het huis tekoop staat en er altijd mensen op bezoek kunnen komen:S

    ik wil mn kamer pimpeee!!!

    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Oranje Behang ;; Rommelig en 'n Poster van William Moseley !! x'D D'r moete 'r nog andere kome xD


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Pfff.. licht blauw en donker blauw en kattenpootjes.
    Ik wil wel een zwart rode Green Day kamer.
    Tje, je ziet niet zoveel blauw meer door al mijn posters(A)
    En het is een propere chaos xD
    en maar een klein klein zolderkamertje, plaats voor een basgitaar, een bureau, een CD speler, CDrekjes en een matras(heb geen bed) xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Mini, roze met oranje en wit behang ofzo? En een muur en deur met posters en rommelig. ;3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    A mess dus daarom ben ik nu aant opruimen^^


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Halfgroot met 2 bedden in. 1 Hoogslaper met daaronder mijn bed. Een bureau, 2 kledingkasten. Hij is licht&donkerbruin [/kots] en ik mag geen posts op mijn muur hangen. Uhmm ik heb ee nachtkastje dat volgepropt is met vanalles en nogwat en erop stat mijn klok+lampje.

    - naast mijn bed is een muur vol poster van th+ een brief van laura en Enya in graffiti en een foto van shane naast me kussen xD

    - achter mijn bureau is een Shane-muur XD vol foto's van shane dus.

    -aan de linker kant is de muur van mijn hartsvriendin Kelly

    -aan de rechterkant van mijn kast komt een Quizlet-Muur met allemaal signs die ik van Quizletters krijg XD

    -en tussen mijn 2 ramen hangt een foto van TH ^^


    [het behang is blauw]


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    klein rommelig :p
    veeeel posters
    en kwil een ander behang xD


    I guess sometimes you have to lie to find the truth

    Groot, groot bed, grijze muur, bureau, veel papieren, tijdschriften overal..


    Polkadots are going mess you up..

    klein met geel achtig behang dat je eig niet meer kunt zien omdat het volhangt met posters (die ik af en toe verander)

    owjah en sterretjes op het plafond en bij mijn lichtknop (wat eig best mooi is x) )

    en veel van die grappige pruldingen :P


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Niet groot, niet klein. Roze behang+muren waar dus geen behang op zit. Roze gordijnen. Donkerrood/roze tapijt. Wit nachtkastje en planken en deur. XD Houtkleurig bed en bureau. Veeeel posters> Tokio Hotel.

    Zo. Veel roze dus. XD


    I'm falling apart..

    okeejj:D


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    De mijne is blauw, en één muur donkerblauw. En dan op één muur een roze, oranje en rode streep. En euhm, ik zie wel wanneer ik hem verander. (: En mijn kamer is ook redelijk netjes vind ik. En er hangen vooral posters van The Last Shadow Puppets, Arctic Monkeys en Paramore. xd

    De mijne is blauw met groen xD en een hele tering sooi. hij is niet groot vergeleken met de andere slaapkamers in mijn huis maar hijs perfect voor mij. op een schuine wand hangen al mijn posters en de grond is bezaait met kleding stukken,bladen en posters. er staat een geweldig bed met knaloranje bedovertrek vol met schattige knuffols [ja man die hebk allemaal haast vn de kermis xP] en er staat een donkerpaars bureau en 2 grote kasten xP


    We can only learn to love by loving.