• Oké.
    Ik heb gemerkt, en gelezen dat heeél veel mensen die nieuwe look van hem écht niet mooi vinden. Nou even mijn mening erover; ik vind het hartstikke geil<33.
    MAAAR!.. ik moét toegeven, ik schrok dan misschien wel, want hij lijkt nu zo ouder dan gewoon. Ik vind het niet lelijk, maar hij hat zijn oude kleding stijl wél mogen houden vind ik.

    Dus nu zien we de nieuwe Bill in Goffertpark?? (: wat ben ik blij dat ik er een dag vantevoren ben zeg^^

    Maaarrrrrrrrrr... veel mensen vinden het niét mooi omdat ( dit was wat ik las ..)

    1* Hij lijkt nu meer homo.
    2* Het is net een manwijf.
    3* Hij heeft geen smaak voor mode nu.
    4* Hij is zijn geheugen verloren.

    Nu vind ik dit een beetje bullshit, want ik accepteer Bill hoe hij erook maar uitziet, OOKAL DOET HIJ ZIJN HAAR PAARS! Het kan mij niet schijten, i love him.

    Jullie mening..;
    (doeg)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik vind het wel leuk dat zwarte haar. ik denk wel dat hij op 14 juni zich gewoon weer aankleed als een 18 jarige prettig gestoorde rocker. tenminste dat hoop ik. V_V


    dat hoop ik ook


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik vind het wel leuk staan en hij zet zn haar nog gewoon omhoog kijk maar een keertje op youtube;)


    Live life for the moment because everything else is uncertain! ~ Louis Tomlinson <3

    hij is gewoon homo

    Uuu, ik heb gehoord dat hij het weer gaat veranderen na hoe die het eerst had!! :)

    Bill is een k*twijf! Weg met HAAR!



    Edit: Niet flooden AUB



    (bericht aangepast door een moderator)

    bill is en kutwijf. weg het haar!

    Edit: Nog steeds niet flooden AUB. Meningen zijn oké, maar flooden niet!



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Zie edit. (THndALlover))

    Bill is een k*twijf! Weg met HAAR!

    Edit: en weer hetzelfde!



    (bericht aangepast door een moderator)

    Ik vind het best hip. :P

    Enne, de twee hierboven, nog een keer flooden en er gaat iets anders gebeuren dan editten.
    Ik heb niets tegen jullie meningen, en heb er ook niets tegen dat jullie m een wijf vinden (want dat is ie gewoon half) maar flooden is verboden. ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    hij is gewoon homo


    Klupt, of bi. ^^ :Y) Iig niet hetero. xD

    En ik ben wel fan, dus niet flippen, de rest hier aub. :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Nja, ik vond het daarvoor ook wel mooier, mr het verandert niets aan hoe ie zingt of hoe ie is dus ja.. En als hij het mooi vind, dan doet ie het toch? Je hebt gelijk al kleurt hij het alle kleuren van de regenboog, hij blijft knap xD


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Whaa ! Idd ! Bill zijn nieuwe haarstijl is idd Megaa Geil !<33 !
    Maar .. het is wel even wennen !
    Hij durft ten minste zijn eigen stijl uitten, wat velen onder ons niet durven ! Als hij nu op een manwijf lijkt of niet ! Dat kan hem eigenlijk niet schelen ! & Dat vind ik echt wl stoer ! x) !

    xx

    hij mag er toch uitzien zoals ie wil !!
    wt zeuren die mense nou dn ! die mense durven zelf cker niks !!(A)

    Njah kijk

    Ik vind z'n nieuwe smaak té braaf voor onze Billchen die we gewoon zijn.

    Maar tsjah dat verandert NIETS totaal NIETS aan z'n innelrijk of eender wat.

    Bill blijft Bill,
    Of 'ie nu een andere stijl heeft of niet.

    Zelf vind ik die stijl niet echt mooi maar als hij dat wel vind, dan is het zo.

    Da's dikke BULLSHIT als je daarvoor gaat zitten zeuren dat 'ie een homo is of eender wat.

    Njah ik laat hem gewoon z'n eigen zelfje zijn want zo voelt 'ie zich het best :D

    Ik heb gesproken :)

    Xxx-Mii(H)

    Njah kijk

    Ik vind z'n nieuwe smaak té braaf voor onze Billchen die we gewoon zijn.

    Maar tsjah dat verandert NIETS totaal NIETS aan z'n innelrijk of eender wat.

    Bill blijft Bill,
    Of 'ie nu een andere stijl heeft of niet.

    Zelf vind ik die stijl niet echt mooi maar als hij dat wel vind, dan is het zo.

    Da's dikke BULLSHIT als je daarvoor gaat zitten zeuren dat 'ie een homo is of eender wat.

    Njah ik laat hem gewoon z'n eigen zelfje zijn want zo voelt 'ie zich het best :D
    En nog iets vergeten

    Z'n nieuwe haarstijl vind ik dan Wél Gewoon Het einde! Echt übergeil

    Ik heb gesproken :)

    Xxx-Mii(H)

    Ik vind zijn haar zwart (helemaal)leuker, maar dan wel met z'n oude kapsel & kleding. Maar ik ben wel jaloers op zij haar! (Zoals he bij de comets zat, dat wil ik ook!)