• Tom heeft dus een rijbewijs hé (A)
    Maar wanneer heeft ie dat gehaald, hoe heeft ie les gevolgt, welke dag heeft ie zijn auto gekocht?

    En ik keek onlangs naar TokioHotelchannel en daar was een filmpje waarin Georg autoreed, ik wist niet dat hij dat kon en kan Gustav ook autorijden?

    Wat een vragen (A)


    Let the Night embrace you

    ik heb geen idee
    het boeid me eigenlijk ook vrij weinig het gaat om het idee dat ie is geslacht, een auto heeft en kan rijden
    x

    tom heeft een vakantie cursus gevolgt ofzo,
    en gustav heeft tijdens de tour zijn (vrachtwagen)rijbewijs gehaald en van georg weet ik niks


    You'd took my breath but I'll survive.

    ja gus en geo kune rijden:P en tom en bill hebben da denk ik een beetj van de theorie geleerd via de comp. en praktisch hebbn ze het in Duitsland afgelegd ma bill die heeft geen auto denk ik di erijdt met die van tom denk ik tochxxx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tuurlijk kan georg autorijden hij is 20remember ! :P

    Bill heeft niet toch?
    had gehoord dat hijn 20x was gezakt..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Wat Bill heeft ook een rijbewijs? Ik dacht dat hij gezakt was, dat alleen Tom was geslaagt. Achja... Het zal dan wel he:)

    o____O


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Nee Bill is 20x gezakt ofzo? AHA x'D
    Ik moestécht lachen toen ik dat hoorde.

    :D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    neej, Bill moest het 2x doen voor hij geslaagd was, da nulletje is er teveel aan xD

    (K)

    Bill was nog niet geslaagd?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    is. nog niet.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik heb geen idee
    het boeid me eigenlijk ook vrij weinig het gaat om het idee dat ie is geslacht, een auto heeft en kan rijden
    x

    XD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Tom moest volgensmij een extra cursus volgen vanwege de grootte van zijn car 0.o

    hijs was toch aangehouden door de duitse politie? ik zag een filmpje XD en ik moest lachen :D
    maare. was dat omdat ik dronken achter het stuut zat? of te hard reed? .. ;p


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    oooohhhhXD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]