• ... met dit!




    Wat vinden jullie? ^^


    Ik wilde al een tijdje iets anders in deze lijst - ik mag geen posters in de muur prikken |:
    Obviously is dit natuurlijk mijn Hogwarts House en ik houd daarnaast ook erg veel van dassen, dus wat rest mij dan nog om dan niet het logo op een stuk karton te verven?
    Niks! :3 Zeker omdat ik na mijn examens zeeën van tijd heb voor dit soort projectjes.


    Duss, om dit topic verder nog nuttig te houden: Wat voor creatiefs heb jij de afgelopen tijd gefabriceerd of wil je gaan maken?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mag je ook niet met buddygum een soort kneedgum opplakken?? Dat gebruik ik. Ideaal voor posters en er is geen beschadiging.

    Ik ben voornamelijk bezig met cartoon tekeningen en zwart wit portretten van 1d en studeren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Mag je ook niet met buddygum een soort kneedgum opplakken?? Dat gebruik ik. Ideaal voor posters en er is geen beschadiging.

    Ik ben voornamelijk bezig met cartoon tekeningen en zwart wit portretten van 1d en studeren


    Ooeh portretten vind ik wel heel knap!
    Ja, als ik had gweten dat dat bestond, had dat zeker gemogen, haha. Maar het is nu nogal overbodig, want na de zomer verhuis ik. Maar bedaknt voor de tip! Dan kan ik dat daar mooi gaan doen. :3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Nice ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Die plakgummen zijn echt een hel om van je muur te pulken en je moet uitkijken bij behangpapier!


    Mhm?

    Oeh, ziet er gaaf uit!

    Ik was vandaag vroeg uit en ik ging in plaats van huiswerk... oeps deze maken:



    Voor de hoed heb ik een tutorial op YouTube gebruikt, wilde hem aan mijn etui hangen, maar toen dacht ik "Als ik toch bezig ben, waarom maak ik dan niet meteen de heks zelf erbij."
    De hele heks vond ik een beetje teveel werk, dus het is een pencil topper geworden. de foto is een beetje awkward omdat ie ligt haha, dan wordt ie een soort van bij elkaar gedrukt, in het echt ziet ie er beter uit maar het lukt niet om er een goede foto van te maken


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    @Vincie
    Dat potlood heb ik ooooook! ;P ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Somnephilia schreef:
    Die plakgummen zijn echt een hel om van je muur te pulken en je moet uitkijken bij behangpapier!
    vind zelf van niet. Had eerst kneedgum mar dat werd helemaal hard en viesze vette vlekken. Buddy van pritt is echt goed spul en met een pakje kun je heel veel ophangen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik kan 'm niet zien. :c


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Ik kan 'm niet zien. :c


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik kan hem idd ook niet zien, maar het klinkt goed. (Beste mede Hufflepuffer ;) )


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider