• bill is toen hij een baby was ontvoerd door zen echte vader en weet ni wie zen ma is of hij broers heeft tot hij iemand tege komt die hem zegt da zijn leve zo ni moets zijn ma bill snapt er niks van en is in de war hij heeft ni veel en zen vader slaat hem als hij ni binne 5 min na school thuis is en zo echt dinge die onmogelijk zijn bill is vreselijk ongelukkig
    tom daarintege is dol gelukkig ma weet wel da hij een broer heeft en wil die danook vinde maar da kan dus nie hij weet nie hoe zijn broer heet en hoe die eruit zou zien zoals hij of kompleet anders ... hij weet ook da zen ma vaak huilt maar weet ok ni echt hoe hij haar kan trooste
    gustav en georg wete da tom een broer heeft en wille helpe hem te vinde maar zonder iets graak je nergens


    rollen:

    naam:

    leeftijd:

    bijnaam:

    typiche dinge:

    tekstje:

    karakter:

    foto:

    (mag twincest van julie??)




    de rollen zijn:

    bf tom: DarkAngelTom

    bf bill: BARBIEDOLLx

    lief gustav: Sjeel

    lief georg: KiMxGeOrG

    meisje da zig zorge maakt om bill: gustavXjoe

    meisje die tom wil inpalme: NoBullshit

    (weet je zelf 1 ROL ZEG HET DAN HE !!!!)


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    Lief Georg

    naam: Kim

    leeftijd: 20

    bijnaam: Kimmie

    typiche dinge:
    Heeft een erg irritant broertje

    tekstje:
    Haai

    Ik ben dus Kim.Men bijnaam is Kimmie.Ben 20 jaartjes oud.Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    karakter:lief brutaal koppig eigenwijs

    foto:http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg



    (mag twincest van julie??)TC mag altijd:D

    rol: BF Tom;



    naam: Karin!:P



    leeftijd: 17



    bijnaam: TerrorKid,Parel(H)



    typiche dinge: No Music? No Live!!,Hiphop,rock,Rap,m'n vrienden en vriendinnen!;)



    tekstje:
    Heey Lievords!!:D*en andere natuurlijk!;)*
    Dat vrolijke,hypere kind op de foto,that's my!;)!
    Ik heb donkerblond haar en groen/blauwe ogen.
    Ik heb het shijt aan regels! Ze zijn er om te breken zeg ik altijd maar!:P
    Ik ben 17 jaar oud!Dus ik moet nog maar 1 Fucking jaar naar school!!Ik luister veel muziek!:P je ziet me zelden zonder!:P
    Verder Lief ik; Mijn vrienden en vriendinnen,Ipod, en mijn BF Tom.
    Já dé Tom Kaulitz.Ja die van TH! Kom nou niet bij me zeuren om een handtekening ofzo iets!:S
    Ik sta altijd klaar voor hem!Zelfs midden in de nacht!Maar dat hoort bij BF zijn heá!:P
    Verder haat ik; HELLO KITTY! Echt het shit aan die ROT kat!>,<.Huppels kan ik ook niet uitstaan en Wannabe's ook niet!!:S
    Maar ik moet gaan!
    Tom beld!!

    See Ya Soon!!«33

    xX


    karakter: Lief,aardig,Soms nog al een Bitch tegen vreemden



    foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=86478



    (mag twincest van julie??)
    Jaah!;D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    rollen: BF Tom of BF Bill!



    naam: Michelle



    leeftijd: 16?



    bijnaam: Mies



    typiche dinge: Zwart geverfd haar, kan gitaar spelen, zingt en shopt graag, is vaan hyper, en zegt soms dingen terwijl ze er niet over na denkt een flapuit dus.



    tekstje: Haay Ik ben Michelle en ben 16 jaartjes jong, ik hou van zingen, dansen en gitaar spelen ik heb zwart geverfd haar en blauwe ogen. Ik ben verslaafd aan chocolade en hello kitty, ik ben een enorme flapuit dus kan ook niet goed geheimen bewaren. Ik hou van een skinny met een topje en daaronder een paar gmpen, mijn karakter is nogal bitchy maar toch ook heel lief. Maar ik ga weer! LoveYA.<3



    karakter: Bitchy, lief, betrouwbaar en behulpzaam



    foto: http://eroessa-1.pblogs.gr/files/62223-emo-girl-3.jpg



    (mag twincest van julie??) ja hoor :D

    rollen: meisje die tom wil inpalme:



    naam: ramiza



    leeftijd:17



    bijnaam: miza



    typiche dinge: doet les aan om haar 'doel' te berijken,is een bitch



    tekstje: haii biatches,ik ben dus ramiza 17 jaar,kben een bitch zeggen ze,dus zal da wl zo zijn éh,ja,en het is niet omdat jij mij cOoll vind dat ik jou cOoll vind,dus doe niet stom,biatch



    karakter: bitch



    foto: kies er zelf ééntje


    We were bOrn fOr Love! ^^

    ja deze die heir nu al staan k hoop da julie blij zijn me de rol :)


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    DANKE!!:D !!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Lief Gustav inof komt (A)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    rollen: Lief Gustav



    naam: Angéla



    leeftijd: 19



    bijnaam: Sjeel of Angola



    typiche dinge: Houdt van winkelen, tekenen en muziek. Kan drummen. Kan ook zingen en keyboard spelen. Heeft haar HAVO afgemaakt.



    tekstje:
    Haai^^
    Ik ben Angéla en 19 jaartjes geleden ben ik op deze wereld gedropt. Ik heb een vriendje: Gustav. Hij is echt heel lief. Ik kan niet geloven dat ik hem vroeger haatte. Ik had een keer ontzettende ruzie met hem en je weet wel wat ervan komt ensow. Veder weer over de leuke dingen. Ik kan drummen, zingen en een beetje keyboard spelen. Veder hou ik nog van winkelen en tekenen. Ik kan het echt niet hebben als je me Angola noemt. Want dat is gewoon een land. Geen naam! Noem me liever gewoon Angéla of sjeel. Maruh. Ik moet naar me werk!
    -xxx- Sjeel



    karakter: Aardig, lief, betweterig, druk, behulpzaam, beetje bitchie, niet altijd even eerlijk.



    foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=86526


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3