• Ik ben druk bezig om liedjes op mijn nieuwe MP4 te zetten. Ik gebruik mijn MP4 vaak alleen op vakantie, omdat ik dat handiger vind dan mijn mobiel en er veel meer op kan staan. Maar ik eigenlijk wel wat nieuwe liedjes gebruiken. Ik ben van alle markten thuis, en ik zoek niet specifiek zomerse hits of iets dergelijks. Die mogen ook, natuurlijk. Dus heb jij een aanrader/meerdere aanraders.. zet ze dan alsjeblieft hieronder neer, want ik ben echt opzoek naar leuke muziek. Dus.. wat vind jij leuk? :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Letterlijk alles van Twenty One Pilots. :Y) Ik zou dan vooral Car Radio, Holding On To You, Trees, Stressed Out en House of Gold aanraden. :")


    Caution first, always.

    Dotan en Fall Out Boy (artiestnamen)


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    Dotan en Fall Out Boy (artiestnamen)

    Ik ben al heel blij dat je reageert, maar ik zou het fijn vinden mocht je er ook echt titels van liedjes bij zitten. Ik heb niet zoveel behoefte eraan of alles van de artiesten uit te pluizen. x)

    De liedjes zal ik trouwens later opzoeken. :'D


    Pretty is just a pretty word.



    Ik weet nu al dat je dit schijtmuziek gaat vinden maar ik ben toch ff heel brutaal

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 17:07 ]

    Smileypup schreef:


    Ik weet nu al dat je dit schijtmuziek gaat vinden maar ik ben toch ff heel brutaal

    Van mij mag je het hier gerust plaatsen hoor, maar ik zoek liedjes en niet hele albums. x)


    Pretty is just a pretty word.




    26 - 02 - '16






    26 - 02 - '16

    Heel de Spotify top 100 :Y)
    — Riptide van Vance Joy.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb laatst een nieuw liedje leren kennen, want die moet ik gaan spelen op basgitaar, maar ik ben er helemaal verslaafd aan, hehehe.
    The Pierces - Sticks and Stones


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    fear of the dark van Iron Maiden of mama van My chemical romance

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 17:26 ]


    tiptoe through the tulips...

    Ik maak elke maand een Spotify-playlist met muziek die ik die maand luister dus ik ga je gewoon de link daarvan geven, haha. (Het is nog maar 7 juni tho dus er staat nog niet heel veel in, dat komt altijd door de maand heen.) Ik weet niet of het je ding is, maar ach. Klik.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    Ik maak elke maand een Spotify-playlist met muziek die ik die maand luister dus ik ga je gewoon de link daarvan geven, haha. (Het is nog maar 7 juni tho dus er staat nog niet heel veel in, dat komt altijd door de maand heen.) Ik weet niet of het je ding is, maar ach. Klik.

    Dat is best wel een vet idee c;

    x Black Magic - Little Mix
    x One Night - Ed Sheeran
    x Little Bird - Ed Sheeran
    x Change of Seasons - Sweet Things
    x Strong - London Grammar
    x Hey now - London Grammar
    x Why (Can't you love me again) - The Beatles
    x Cross my Mind - Twin Forks
    x Back to you - Twin Forks
    x Danger - Twin Forks
    x Dreaming - Smallpools
    x Over & Over - Smallpools
    x No story time - Smallpools
    x My love - Kovacs
    x Diggin' - Kovacs


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn favoriete soort topics c:

    Ik noem zomaar wat goede nummers:
    Natural High - Di-rect
    Times are changing - Di-rect
    Sunshine - Ginger Ninja
    Lonely Boy - The Black Keys
    Queens Of the Stone Age - No One Knows
    Foo Fighters - The Feast And the Famine

    Tja, ik heb niet veel richtlijnen dus vind ik het moeilijk om je wat aan te raden haha. Als je meer liedjes wil, kun je me altijd PB'en hoor :)


    And then we'll see it.


    x]


    i put the fun in funeral