• Daaames en heren Quizletters en fans, vandaag is een bijzondere dag, want onze geliefde Emma ofwel Krull is vandaag jarig!

    Van harte gefeliciteerd, en ik hoop dat je een geweldigleuke dag hebt!
    Je bent echt heel gezellig, en ik ben blij dat je hier al zo lang bent, mogen er nog veeeeele jaren volgen ^^
    Veel plezier met wat je gaat doen vandaag, en ik hoop dat alles een beetje meezit! Een prachtige dag toegewenst! Voor iedereen is er mooie taart, in een thema dat goed bij je past.
    Gefeliciteerd!!!

    *Geeft je een ingepakt cadeautje in de vorm van een oranje haaknaald met 4.0 erop met paars pakpapier* Alsjeblieeeft *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nogmaals gefeliciteerd! *O*
    Haha, ik ben je precies overal waar kan aan het feliciteren. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Yay gefeliciteerd Emma! Dat je nog maar lang en gezond ons schoppen onder onze kont mag geven als we niet hard genoeg werken *O* grapje Ik wens je een topdag, want dat verdien je dubbel en dwars!


    Happy Birthday my Potter!

    Gefeliciteerd emma :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Gefeliciteerd Emma!
    Hopelijk heb je een geweldige dag vandaag <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gefeliciteerd!! ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gefeliciteerd, Emma! Maak er een mooie dag van! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Happy Birthdayyyy *O*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gelukkige verjaardag! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ahhw dankjewel Froukje!
    Wat was je er vroeg bij vandaag, zo lief!

    Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties (:


    Wat betreft 'dat alles goed met je gaat'.. daar moet ik toch even op inhaken (hahaha..)



    Gisteren heeft de dokter mij al een cadeautje gegeven. Een ingepakte teen! En daarmee mag ik vanmiddag gezellig naar school, met een dikke grote sok in de sandaal van mn moeder x)
    Waarom? Wie gevoelig is voor pijntjes enzo, misschien moet je niet op de spoiler klikken.
    Ik had een ingegroeide teennagel, en die was gaan ontsteken. Dus ik heb een week lang 3 x per dag antibiotica creme gesmeerd. Gister kreeg ik twee pijnlijke prikken in mijn teen, waarna er verticaal aan de linkerkant een stukje nagel af werd geknipt. :( Vandaag moet ik nog met dat verband blijven lopen. Ja, precies op mijn verjaardag, inderdaad.

    Gefeliciteerd, Emmalief!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nogmaals gefeliciteerd Emma!!!!!! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Super gefeliciteerd! En sterkte me je teen! (flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gefeliciteerd! *O*


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Emma, echt Gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je geniet van je dag, afgezien je teen!*O**O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteeeerd! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •