• AMERICAN H0RR0R ST0RY
    Spoilers graag onder de spoiler knop, ook bij twijfel.


    Ik had nog geen algemeen topic gevonden over American Horror Story dus maak ik er maar 1 aan!

    Freaks:


    Iedereen is welkom,
    naamswijziging/erbij willen graag even meldenl! (:


    Trailers:
    Seizoen 1 > Murder House
    Seizoen 2 > Asylum
    Seizoen 3 > Coven
    Seizoen 4 > Freakshow

    Teasers:
    Seizoen 5 > Hotel

    Muziek:
    Theme song
    Bernard Herrman - Twisted Nerve
    Jessica Lange - The Name Game
    American Horror Story - Dominique

    C0UNTD0WN T0 AMERICAN H0RR0R ST0RY H0TEL, 7 0CT0BER 2015.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 23:28 ]


    Life is a beautiful struggle

    Yes, ik wil hier wel bij! Ik heb alleen seizoen 4 niet gezien omdat dat me niet aansprak, idk waarom, ik heb een hekel aan clowns etcetera dus ik ben er ook maar niet aan begonnen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Yaay, ik wil er ook bij! c:
    Seizoen 2 is mijn favoriet. ^^


    Caution first, always.

    Gunnulfsen schreef:
    Yes, ik wil hier wel bij! Ik heb alleen seizoen 4 niet gezien omdat dat me niet aansprak, idk waarom, ik heb een hekel aan clowns etcetera dus ik ben er ook maar niet aan begonnen.

    Ik heb van seizoen 4 maar een aantal afleveringen gezien, ik gok zo'n 3, om precies dezelfde reden die jij nu geeft haha.
    Ik ben nog wel van plan om verder te kijken, gewoon omdat ik veel te nieuwsgierig ben. (:


    Life is a beautiful struggle

    Blurryface schreef:
    Yaay, ik wil er ook bij! c:
    Seizoen 2 is mijn favoriet. ^^

    Die van mij is echt 1, maar daarna komt zekerweten 2!
    Coven vond ik een beetje saai tbh


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    (...)
    Die van mij is echt 1, maar daarna komt zekerweten 2!
    Coven vond ik een beetje saai tbh

    1 was zeker geweldig. Coven vond ik inderdaad ook tegenvallen. Freakshow... ik weet nog steeds niet wat ik er nou eigenlijk van vond. :')


    Caution first, always.

    Ik ben pas net bij seizoen 2. Seizoen 1 sprak me heel erg aan dus vandaar


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blurryface schreef:
    (...)
    1 was zeker geweldig. Coven vond ik inderdaad ook tegenvallen. Freakshow... ik weet nog steeds niet wat ik er nou eigenlijk van vond. :')

    Ik ben nog maar bij aflevering 3 van Freak Show volgens mij en ik vond het niet echt veel aan maar ben van plan om het opnieuw te kijken en door te zetten aangezien ik het gezien moet hebben :')


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    (...)
    Ik ben nog maar bij aflevering 3 van Freak Show volgens mij en ik vond het niet echt veel aan maar ben van plan om het opnieuw te kijken en door te zetten aangezien ik het gezien moet hebben :')

    Hahaha, volgens mij heb ik dat seizoen alleen volgehouden omdat ik elke week moest wachten en omdat het dan nog wel leuk was om elke donderdagochtend iets te kunnen kijken. Achteraf had het seizoen wel wat redelijk sterke punten, maar meh... Ik hoop dat Hotel weer wat beter wordt. :')


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Hahaha, volgens mij heb ik dat seizoen alleen volgehouden omdat ik elke week moest wachten en omdat het dan nog wel leuk was om elke donderdagochtend iets te kunnen kijken. Achteraf had het seizoen wel wat redelijk sterke punten, maar meh... Ik hoop dat Hotel weer wat beter wordt. :')

    Ik hoop het ook, al vind ik het echt ontzettend jammer dat Jessica Lange niet mee gaat naar seizoen 5, ze was echt 1 van m'n favoriete karakters in elk seizoen :-(


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    (...)
    Ik hoop het ook, al vind ik het echt ontzettend jammer dat Jessica Lange niet mee gaat naar seizoen 5, ze was echt 1 van m'n favoriete karakters in elk seizoen :-(

    Awww, inderdaad. Zij is/was wel echt het gezicht van de show. Samen met Evan Peters, I guess.


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Awww, inderdaad. Zij is/was wel echt het gezicht van de show. Samen met Evan Peters, I guess.

    Ja precies :-(


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    (...)
    Ja precies :-(

    Sarah Paulson is wel weer confirmed toch? Ik vind haar ook altijd erg leuk. En Kathy Bates. Geweldige actrice. B)


    Caution first, always.

    Count me in. Ik zit halfweg seizoen 4 vast :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Blurryface schreef:
    (...)
    Sarah Paulson is wel weer confirmed toch? Ik vind haar ook altijd erg leuk. En Kathy Bates. Geweldige actrice. B)

    Ik heb geen idee of zij er weer in komen, ik hoop het wel want dat zou echt geweldig zijn. Ik heb niet veel van Kathy gezien in Freak Show maar in Coven vond ik haar een geweldig personage :')
    Wel weet ik dat Lady Gaga in Hotel zit, al hoop ik niet dat alle aandacht op haar wordt gericht. Ik vind haar heel erg leuk maar ik wil niet dat AHS helemaal om haar gaat draaien :')


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    (...)
    Ik heb geen idee of zij er weer in komen, ik hoop het wel want dat zou echt geweldig zijn. Ik heb niet veel van Kathy gezien in Freak Show maar in Coven vond ik haar een geweldig personage :')
    Wel weet ik dat Lady Gaga in Hotel zit, al hoop ik niet dat alle aandacht op haar wordt gericht. Ik vind haar heel erg leuk maar ik wil niet dat AHS helemaal om haar gaat draaien :')

    In Coven was ze echt geniaal idd. :')
    En ik vind hetzelfde! Ik ben niet echt bekend met haar werk, dus ik had in eerste instantie echt zoiets van 'wut'. Maar we zullen zien. C:


    Caution first, always.