• Hi Q'tjes.

    Eind deze maand heb ik waarschijnlijk het geld bij elkaar om een Playstation 4 te kunnen kopen. Nu zoek ik dus suggesties voor leuke games, het liefst in de categorie avontuurlijk/fantasy en liever geen schiet spellen.

    Ik heb mijn lijstje al gevuld met

    - Batman: Arkham Knight.
    - Uncharted.
    - Tomb Raider.
    - Assassin's Creed: Syndicate.

    Ik hoop dat ik met jullie help het lijstje nog voller kan maken :3.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Doe jezelf een lol en koop Dragon Age Inquisition. :Y)


    Caution first, always.

    Alleen Syndicate? Ik weet niet welke spellen er allemaal voor de ps4 uit zijn van AC, maar de eerste paar spellen (met Altaïr en Ezio) waren erg leuk en Black Flag is ook zeer nice :3 Verder heb je ook nog Rogue, maar die heb ik nog niet gespeeld x) Evenals Unity.

    En hou je een beetje van rpg spellen? Want dan is Dragon Age wel aan te raden! Denk dat ze Inquisition wel voor de ps4 hebben.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Alleen Syndicate? Ik weet niet welke spellen er allemaal voor de ps4 uit zijn van AC, maar de eerste paar spellen (met Altaïr en Ezio) waren erg leuk en Black Flag is ook zeer nice :3 Verder heb je ook nog Rogue, maar die heb ik nog niet gespeeld x) Evenals Unity.

    En hou je een beetje van rpg spellen? Want dan is Dragon Age wel aan te raden! Denk dat ze Inquisition wel voor de ps4 hebben.


    Ja omdat die op PS4 in Oktober uit komt, de rest heb ik gespeeld op PC vandaar :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Blurryface schreef:
    Doe jezelf een lol en koop Dragon Age Inquisition. :Y)


    Die naam komt me bekend voor, ik het op mijn lijstje. Bedankt! ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Clois schreef:
    (...)

    Ja omdat die op PS4 in Oktober uit komt, de rest heb ik gespeeld op PC vandaar :3


    Aaah, ja dat verklaard veel :3

    Maar ik blijf erbij dat Dragon Age een aanrader is. Witcher 3 is geloof ik ook wel te krijgen op ps4. Ik moet zelf nog aan the Witcher beginnen, maar ik heb veel positieve dingen gehoord.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Aaah, ja dat verklaard veel :3

    Maar ik blijf erbij dat Dragon Age een aanrader is. Witcher 3 is geloof ik ook wel te krijgen op ps4. Ik moet zelf nog aan the Witcher beginnen, maar ik heb veel positieve dingen gehoord.


    Daar heb ik ook positieve dingen over gehoord, ik denk dat ik die er ook maar bij zet hehe.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Black flag is echt awesome op playstation ^^
    En ik zelf vond Rogue beter qua verhaal dan Unity :)
    Dus die raad ik ook erg aan! Sowieso ben ik groot fan van de assassins creed series.
    Skyrim en Final fantasy zijn ook grote aanraders trouwens :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Uncharted (Zijn 3 delen van, deel 4 komt volgend jaar)
    The Last of Us (Zelfde makers als Uncharted)
    InFamous (Zijn 3 delen van. Laatste is ps4 only)
    Bloodborne (Dit is wel een heel apart spel, hoort bij de reeks van moeilijkste games ooit. Je moet er van houden dus)
    Evolve (Online game 4v1)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 23:29 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Theon schreef:
    Uncharted (Zijn 3 delen van, deel 4 komt volgend jaar)
    The Last of Us (Zelfde makers als Uncharted)
    InFamous (Zijn 3 delen van. Laatste is ps4 only)
    Bloodborne (Dit is wel een heel apart spel, hoort bij de reeks van moeilijkste games ooit. Je moet er van houden dus)
    Evolve (Online game 4v1)


    The Last of Us! Natuurlijk dat ik die was vergeten. De rest check ik morgen even. Thanks ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Xerxes schreef:
    Black flag is echt awesome op playstation ^^
    En ik zelf vond Rogue beter qua verhaal dan Unity :)
    Dus die raad ik ook erg aan! Sowieso ben ik groot fan van de assassins creed series.
    Skyrim en Final fantasy zijn ook grote aanraders trouwens :)


    De Assassin's Creed reeks heb ik op mijn laptop gespeeld, behalve Unity door de bugs kom ik niet verder daar mee helaas :c


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Clois schreef:
    (...)

    De Assassin's Creed reeks heb ik op mijn laptop gespeeld, behalve Unity door de bugs kom ik niet verder daar mee helaas :c


    Yeah, Unity was vrij slecht geoptimaliseerd en had echt veel bugs xd
    Maar ik heb hem uit kunnen spelen op me computer ^^
    Arno is wel een handsome assassin, but I still like Ezio and Edward more ^^
    And Shay is my favorite templar :d
    And I really like the assassin women called Shao Jun :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    shadow of mordor :3


    Mhm?

    Xerxes schreef:
    (...)

    Yeah, Unity was vrij slecht geoptimaliseerd en had echt veel bugs xd
    Maar ik heb hem uit kunnen spelen op me computer ^^
    Arno is wel een handsome assassin, but I still like Ezio and Edward more ^^
    And Shay is my favorite templar :d
    And I really like the assassin women called Shao Jun :)


    Ezio is bae :Y)

    Is Shao Jun van Chronicles? Heb daar echt niks over gehoord, verassend genoeg. Alleen dat het zou bestaan x) Was hetzelfde met Freedom Cry tho.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Skyrim!
    Pfft, ik baal er zo van dat ik nieuwste AC games niet kan doen. Zijn er niet voor de xbox 360, heb geen geld (over) voor de one en mijn pc kan het niet aan, meh.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Backbiter schreef:
    (...)

    Ezio is bae :Y)

    Is Shao Jun van Chronicles? Heb daar echt niks over gehoord, verassend genoeg. Alleen dat het zou bestaan x) Was hetzelfde met Freedom Cry tho.


    Yup she is van Chronicles en is degene wie de assassin brotherhood in china deed herreizen ^^
    Ze ging in assassin's creed ember (te zien op youtube) naar gepensioneerde Ezio toe om hem om hulp te vragen.
    Ze wilde graag weten hoe ze haar mensen kon helpen net als Ezio dat deed. :) Vond het echt mooi ^^

    Freedom Cry is een uitbreiding van black flag en daar kom je achter het verhaal van Adèwalè wat ik zelf niet heel erg interessant vond :x Vind hem wel awesome, maar not my favorite xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.