• [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 1:22 ]

    Mis jij Pedopaard?

    66.7% (4 stemmen)
     
    Jaaaa. <3

    16.7% (1 stem)
     
    Nee.

    16.7% (1 stem)
     
    Doei.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    (...)

    Ja, dat snap ik tbh ook wel. :/


    Hehehehe. :3 Nu heb ik 'm gelukkig gedaan. Ik heb nog maar vijf aanvragen, aaah, ik begin sneller te worden. :'D
    Eentje is 16+ en eentje nog met zelfverwonding, dus die bewaar ik wss voor het laatst. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    Ik heb net buikspieroefeningen en crosstrainer gedaan en omdat ik het gister en eergister niet tot nauwelijks heb gedaan, moet ik het zo nog een keer doen. En dan vanavond nog een keer buikspier oefeningen. Jaha, ik ga dood.


    Dan ga je inderdaad half dood. Maar je bent goed bezig oeeeeef.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mukey schreef:
    (...)

    Hehehehe. :3 Nu heb ik 'm gelukkig gedaan. Ik heb nog maar vijf aanvragen, aaah, ik begin sneller te worden. :'D
    Eentje is 16+ en eentje nog met zelfverwonding, dus die bewaar ik wss voor het laatst. :')


    Ik kan wel anders helpen met die laatste? Als het echt een beetje vaag is enzo.


    Danmarks Dynamite.

    Mukey schreef:
    (...)

    Dan ga je inderdaad half dood. Maar je bent goed bezig oeeeeef.


    Deels door jou dat ik door blijf zetten, ja. Eventjes door vandaag heen komen en dan moet het wel weer lukken.
    Het probleem is alleen dat het heel warm is en de oefeningen gaan steeds meer pijn doen, man. Mja.


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    (...)

    Ik kan wel anders helpen met die laatste? Als het echt een beetje vaag is enzo.


    Op zich valt het nog wel mee, want ik kan er wel een beetje omheen schrijven denk ik. ^^

    Hoofdpersoon/personen: Anne en Luke
    Wiens pov: Anne
    Genre: Drama
    Verhaallijn: Anne is depressief meisje dat zichzelf verwondt (sorry voor de mensen die het doen als er wat is kan je mailen.) als ze op een avond na een schoolfeest waar ze snel weg is gegaan door de stomme mensen in haar eentje door het park zwerft gaat ze op een bankje zitten. Na een lange tijd komt er een jongen naast haar zitten (Luke) ze praten en praten. Omdat het laat is laat Luke haar niet alleen en besluit haar mee te nemen naar het hotel, haar ouders maakt het toch niet uit. Ze gaan samen knuffelen in bed en geven een goodnight kiss als ze wakkker worden, is Luke nog steeds zo lief en helpt haar. en ja bam liefde op het eerste gezicht
    Titel: Darkness
    Extra info: Anne is 15 en Luke 18
    Wil je gewaarschuwd worden?: Ja


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    (...)

    Deels door jou dat ik door blijf zetten, ja. Eventjes door vandaag heen komen en dan moet het wel weer lukken.
    Het probleem is alleen dat het heel warm is en de oefeningen gaan steeds meer pijn doen, man. Mja.


    (:
    Jaaa, met dit weer is het absoluut niet fijn om te doen. Uberhaupt is sporten niets als het zo heet is. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mukey schreef:
    (...)

    Op zich valt het nog wel mee, want ik kan er wel een beetje omheen schrijven denk ik. ^^

    Hoofdpersoon/personen: Anne en Luke
    Wiens pov: Anne
    Genre: Drama
    Verhaallijn: Anne is depressief meisje dat zichzelf verwondt (sorry voor de mensen die het doen als er wat is kan je mailen.) als ze op een avond na een schoolfeest waar ze snel weg is gegaan door de stomme mensen in haar eentje door het park zwerft gaat ze op een bankje zitten. Na een lange tijd komt er een jongen naast haar zitten (Luke) ze praten en praten. Omdat het laat is laat Luke haar niet alleen en besluit haar mee te nemen naar het hotel, haar ouders maakt het toch niet uit. Ze gaan samen knuffelen in bed en geven een goodnight kiss als ze wakkker worden, is Luke nog steeds zo lief en helpt haar. en ja bam liefde op het eerste gezicht
    Titel: Darkness
    Extra info: Anne is 15 en Luke 18
    Wil je gewaarschuwd worden?: Ja


    Awh, het is wel super lief. c:


    Danmarks Dynamite.

    Mukey schreef:
    (...)

    (:
    Jaaa, met dit weer is het absoluut niet fijn om te doen. Uberhaupt is sporten niets als het zo heet is. :3


    Nee inderdaad. Normaal zweet ik nauwelijks bij mijn oefeningen, maar ik ging net half dood door de warmte. Gelukkig is het nu weer wat kouder.
    EN IK HEB KERSEN EN BULLIT. (ja, één bullit per dag)


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    (...)

    Awh, het is wel super lief. c:


    Jaaa op zich. Alleen ga ik het praten toch weer skippen omdat ik nooit weet wat ik dan moet schrijven en dan krijg je zo eentje als die van daar net en dat vind ik best jammer. :/


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    (...)

    Nee inderdaad. Normaal zweet ik nauwelijks bij mijn oefeningen, maar ik ging net half dood door de warmte. Gelukkig is het nu weer wat kouder.
    EN IK HEB KERSEN EN BULLIT. (ja, één bullit per dag)


    Precies. Fucking klojo's. Ja het schijnt ook te gaan regenen en onweren enzo.
    OEEEH KERSEN. maar bullit is bae. <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mukey schreef:
    (...)

    Jaaa op zich. Alleen ga ik het praten toch weer skippen omdat ik nooit weet wat ik dan moet schrijven en dan krijg je zo eentje als die van daar net en dat vind ik best jammer. :/


    Ik vind het praten juist het makkelijkst. Meestal dan. HAHAHAHA


    Danmarks Dynamite.

    Mukey schreef:
    (...)

    Precies. Fucking klojo's. Ja het schijnt ook te gaan regenen en onweren enzo.
    OEEEH KERSEN. maar bullit is bae. <3


    Ah, dat's stiekem wel lekker. Ik ga toch niet naar buiten vandaag. TROUWENS LIEKSEL, hoe was je laatste werkdag. (me be like: I ask two days later fuck yeah)
    JAAA KERSEN OMG. Ja, omg. Ik kan niet zonder honestly.


    Danmarks Dynamite.

    Nja, eigenlijk heb ik Blue Bastard, but I call it the same omfg.


    Danmarks Dynamite.

    1.1K @ mijn imagine blog. YASH


    Danmarks Dynamite.

    Lieksel, kan je je icon eigenlijk niet inzoomen?


    Danmarks Dynamite.