• Omdat ik het ineens ontzettend leuk vind om filmpjes te maken heb ik besloten trailers te gaan maken. :)


    Hoe meer je invult hoe sneller het zal gaan.
    • Naam story:
    • samenvatting:
    • Tekst:
    • Achtergrondmuziek:
    • (Eventuele) filmpjes:
    • groen ding in het begin: ja/nee
    als je nog extra informatie er bij wilt zetten is dat natuurlijk altijd toegestaan!


    Voorbeeld

    KLIK

    Wachtlijst
    Chemist - done
    Paylor - done
    MissDior - done
    Escher -
    Tomlinson - done
    Winterwerp -
    Eevee (voor 1 feb) -
    Minnesota -
    BleuEyesGirl -

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 13:58 ]


    Be yourself

    • Naam story: Behind Blue Eyes.
    • samenvatting: Het is moeilijk anders te zijn, een freak. Vaak word je nagekeken, voel je de ogen van anderen in je rug boren en vaak roepen ze je na. Het is moeilijk te leven zonder haat en jaloezie, met een heel pakket aan zorgen. Het is moeilijk te leven zonder écht het gevoel te hebben dat je leeft, omdat je je omgeeft met doden. Niemand weet hoe het is om verblind te worden door de haat van anderen. Niemand weet hoe het is om écht gehaat te worden.
    • Tekst:
    It's like reaching for the hand of a ghost...
    You always miss, though you're able to touch.
    It's like you know exactly what your future's like...
    No matter what you see, it's never what you expected it to be.
    It's like drowning in your own sea, made from memories...
    They may fade with the days, but the scars will remain.
    It's like knowing somebody else's past with just one look...
    Some you just want to forget cause the reality is painful.
    • Achtergrondmuziek: Behind Blue Eyes - the Who (instrumental)
    • (Eventuele) filmpjes:
    Van 0.13 tot o.14, het dagboek en dat stukje waar die persoon zijn hand uitstrekt naar de ander
    van 1.21 tot 1.25
    van 0.2 tot 0.9
    van 0.33 tot 0.35
    • groen ding in het begin: ja/nee. Ja dus.

    Als je wilt kun je er nog extra dingen in doen, mooie effecten en dergelijke. Maak het maar ietsje langer dan dat ik het nu heb. Kan je een filmpje van rond de 1.30 of 2.00 maken? Daar zou ik heel blij mee zijn.

    Ik wil graag de eerste zin bij het eerste filmpje, daartussen een zwart beeld met de tweede zin, gevolgd door dit plaatje, een beetje bewegend en wegvagend. Vervolgens de derde zin met het tweede filmpje, weer wegvagend tot een zwart beeld met de vierde zin daar in. Gevolgd door dit plaatje in zwart wit (als je dat voor elkaar kan krijgen) Dit plaatje dus. Dan de vijfde zin met het derde filmpje, wegvagend en gevolgd door een zwart beeld met de zesde zin. Daarna het liefste dit plaatje Dit plaatje dus.
    Als laatste het vierde filmpje met de zevende zin, gevolgd door een zwart beeld met de achtste zin. Daarna het liefste een wit beeld met de zwarte tekst: 'Behind Blue Eyes.'

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 15:19 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    • Naam story:The Replacement
    • samenvatting:Als Layla op een nacht wordt geraakt door de auto van haar vader is haar vader radeloos. Hij besluit Layla te begraven in het bos en gaat op zoek naar een vervanger. Die vindt hij in Dawn. Een meisje dat precies op Layla lijkt. Dat is het verhaal van de replacement
    • Tekst:Als Layla op een nacht geraakt wordt door de auto die haar vader bestuurd veranderen er twee levens. Het leven van Layla wordt abrupt afgebroken. Het leven van Dawn, een meisje dat precies op Layla lijkt, wordt een hel.
    • Achtergrondmuziek:Iets met piano
    • (Eventuele) filmpjes:nope
    • groen ding in het begin: nee wel dit plaatje gebruiken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    • Naam story: Will they make me happy?
    • samenvatting: Sophie gaat op tour met One Direction nadat haar ouders haar allbeij niet wilden. Zullen zij haar blij maken?
    • Tekst
    -She looks happy (hierbij graag foto/filmpje van lachende Miranda Kerr)
    -But deep inside she feels dumped by her parents (iets triest/zieligs met regen ofzoo)
    -Her mother remarried (bruiloft)
    -Her father has a new girlfriend (2 mensen hand in hand)
    -She goes on tour with One Direction
    -Will they make her happy?
    • Achtergrondmuziek: Someone like you -Adele
    • (Eventuele) filmpjes: ja van One Direction en Miranda Kerr(als je het kan vinden) tussen die tekst dingen door zeg maar
    • groen ding in het begin: ja/nee

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 23:34 ]

    alvast bedankt

    first one's done :)


    Be yourself

    Supervet, ik ben je heel erg dankbaar. Ik zal jouw naam er extra bij vermelden.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    Supervet, ik ben je heel erg dankbaar. Ik zal jouw naam er extra bij vermelden.


    yay thankyouu :D

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:58 ]


    Be yourself

    tweede ook klaar :)

    klik


    Be yourself

    • Naam story: Films, series en Games Raden
    • samenvatting: Spreekt voor zich
    • Tekst: Een episch raadspel gemaakt door Jaap Meulemeesters.
    • Achtergrondmuziek: http://www.youtube.com/watch?v=zE-rD8vcY4U
    en
    http://www.youtube.com/watch?v=avaSdC0QOUM&ob=av3e
    • (Eventuele) filmpjes: Alles wat met films/series/games te maken heeft.
    • groen ding in het begin: ja/nee

    Maak het heel episch en overdreven, net zoals in een actie/drama trailer.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    the replacement, trailer iets veranderd
    klik! :)

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 1:19 ]


    Be yourself

    • Naam story: Somewhere only we know - One direction
    • samenvatting: Acht beste vrienden met hun eigen problemen thuis die beslissen om stiekem hun huis uit te gaan en op roadtrip met elkaar te gaan zonder enig plan, enige bestemming.
    • Tekst: verzin maar iets.
    • Achtergrondmuziek: Everyday - rusko netsky remix.
    • (Eventuele) filmpjes: Video 1, Video 2 en nog andere filmpjes met feestende mensen.
    • groen ding in het begin: ja
    Extra Ik zou graag hebben dat je in het begin wat doet met dat ze een roadtrip maken en uit hun huis sneaken. Voor die roadtrip kan je video 2 gebruiken en dan wat stukjes van echt feestende mensen enzo (:


    • Naam story: if you're homesick, give me your hand I'll hold it - 1D
    • samenvatting:Het gaat helemaal mis met Louis Tomlinson. Door de druk van zijn werk bij one direction, maakt hij overal misbruik en gebruik van. Drugs, alcohol, vechten en dagelijks andere meisjes versieren en dumpen zijn helemaal niet vreemd meer. Wanneer hij op een avond helemaal in coma word geslagen onder invloed van veel te veel drank en drugs is het genoeg voor zijn vier vrienden. Hij ontwaakt twee dagen later in een centrum in Spanje waar ze vastbesloten zijn hem te helpen. Langzaam aan komen mensen te weten dat Louis dit niet alleen deed door de druk van zijn werk, maar dat er een geheim meespeelt van uit zijn verleden. Een geheim dat niet het minste is. Alle psychologen en dokters krijgen het er maar niet uit en geven zijn kamergenoot [..] de opdracht om hem beter te leren kennen, te achterhalen wat het geheim is, maar hoe beter ze de jongen leert kennen en hoe meer ze weet, hoe meer ze voelt alsof ze hem verraad.
    • Tekst: Misschien, maar dit hoeft eigenlijk niet kan je deze lyrics in verwerken? God knows what is hiding in those weak and drunken heart
    I guess he kissed the girls and made them cry
    Those hard-faced queens of misadventure
    God knows what is hiding in those weak and sunken eyes
    A fiery throng of you muted angels giving love and getting nothing back.
    • Achtergrondmuziek: Klikof ik weet het niet, je mag kiezen (:
    • (Eventuele) filmpjes: Voor filmpjes van Louis te zoeken heb ik nu geen tijd, maar Zanna ziet eruit zoals blake lively als dat helpt (:
    • groen ding in het begin: ja


    all I want is the taste that your lips allow

    • Naam story: Deep Blue Eyes
    • samenvatting: Hinne Winterwerp is net 18 geworden, én is de bassist van Only Seven Left. Ze zijn midden in een optreden als zijn broer Jochem ineens doodleuk verteld, dat Hinne een nummer gaat coveren, maar Hinne heeft geen idee welk nummer dat is, tót hij de pianist de eerste noten hoort spelen. Met een brok in zijn keel begint hij aan het nummer, die zo belangrijk was voor hem en zijn toenmalige vriendin, Charlotte. Dat is een jaar geleden uit gegaan, maar nog steeds spoken haar diep blauwe ogen nog door zijn gedachten. Hij weet zich dan ook geen houding te geven, als Jochem er voor gezorgd heeft, dat Charlotte opduikt, tijdens dat nummer.

          • Tekst: 'It's been a year now...'
    1.'Those deep blue eyes have been hunting me, Charlotte'
    2.'You've been in my mind all along...'
    3.'This is our song'
    4.'Charlotte?!'
    5.'She's oh so though, but when she's had enough,
    she hides in my arms, falls asleep'


    3. tijdens het zingen/concert
    4. als zij haar ziet.
    6. tijdens die foto.


          • Achtergrondmuziek: Deep Blue Eyes - Makebelieve
    • (Eventuele) filmpjes:filmpje 1
    filmpje 2
    Filmpje 3
    Filmpje 4&5
    filmpje 6


    laatste filmpje
    • groen ding in het begin: ja/nee

    als je nog extra informatie er bij wilt zetten is dat natuurlijk altijd toegestaan!

    Extra informatie voor gebruik filmpjes:
    Filmpje éen: Vanaf 0:08 zie je de gitarist spelen, en ook vanaf daar begint Hinne een nummer te zingen. Dat nummer is níet het nummer in het verhaal van Makebelieve, dat nummer heeft hij nooit gezongen, je zal hier dan ook het geluid onder vandaan moeten halen om het te laten kloppen.
    filmpje twée: Vanaf 13:11 begint de gitarist, Jochem te praten. En om 13:25 zegt hij dat Hinne een nummer gaat zingen. Die tekst kun je wel gebruiken voor hij gaat zingen.
    filmpje dríe:Vanaf 0.23 zie je benen een trap oplopen, gewoon dat dus (:
    filmpje víer én vijf: vanaf 2:38 tot en met 2:39 - hoop dat dat lukt-
    en vanaf 2:57 dat rennende koppel.
    filmpe zés: vanaf 4:04 tot en met 4:10 zonder geluid (:
    de foto invoegen ajb
    laatste filmpje:, vanaf 1:45 tot en met 1:58 zonder geluid



          dit is de standalone, waar wss een verhaal uit komt, misschien heb je het nodig? ;)

    ALS JE IETS NIET BEGRIJPT, HOOR IK HET WEL! ALVAST BEDANKT xo

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 20:04 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    will they make her happy trailer:D

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 15:52 ]


    Be yourself

    echt super erg bedankt!

    Ik heb er een in een ander topic staan, maar zij is gestopt -__-"
    Ik stuur hem even.. xo


    ' Nyctophilia '