• Yo dudes and (vooral) dudettes!

    Ik heb een nieuw programma gevonden en ik zit daar de hele tijd mee te kloten. Zelf heb ik al enkele foto's van mezelf bewerkt, in sommige zie je me niet terug, maar ik zou graag ook wat meer variatie willen hebben.

    Voorbeeld 1.


    Voorbeeld 2.


    Voorbeeld 3.


    Dus als je zelf ook graag iets zou willen, maakt niet uit wat, dan zal ik proberen om er eentje voor je te maken (remember, ik ben geen expert, so don't be afraid om te zeggen als je 't wat anders wil) ^^

    Informatie:
    Eventuele tekst:
    Uitleg wat je wilt:
    Samenvatting sfeer:
    Foto's:
    Horizontaal of verticaal:
    Eventuele extra's:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo iets is wel goed, alleen misschien iets mysterieuzer en de twee meiden moeten even groot zijn.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik vind de blend van de twee steden op de achtergrond sowieso supertof


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik zal er morgen mee verder werken ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Lannistark: Iets wat meer in de richting wat je wilde?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog steeds ben ik meer fan van de achtergrond, zal je alleen die kunnen sturen?


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Lannistark schreef:
    Nog steeds ben ik meer fan van de achtergrond, zal je alleen die kunnen sturen?

    Misschien dat je andere foto's kunt sturen, die je dan wel wilt. Of althans, een beschrijving geven hoe je de foto precies wilt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lannistark schreef:
    Nog steeds ben ik meer fan van de achtergrond, zal je alleen die kunnen sturen?

    Ik zal die zo of vanmiddag sturen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Lannistark: Alsteblieft.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil toch wel een cover! Maar ik suck in aanvragen omdat ik nooit weet wat ik nou precies wil, haha. Dit is allemaal heel vaag en het faalt, ik weet niet of je er wel iets mee kan.

    Eventuele tekst:
          Perfect Mates
    Uitleg wat je wilt:
          Weet ik niet. 8D
    Samenvatting sfeer:
          Het mag kil zijn, maar ook chaotisch, beetje futuristisch.
    Foto's:
          Deze of deze of deze (kan ook als achtergrond worden gebruikt)
          Iets zoals Dit. twee mensen die handen vasthouden, je mag ook iets anders zoeken als je dat beter uitkomt.
          Misschien dit ofzo?
    Horizontaal of verticaal:
          Het liefst verticaal, maar horizontaal is ook goed.
    Eventuele extra's:
          Story prompt

    Stel je voor; je leeft je leven, je gaat naar school en groeit op zoals alle kinderen. Als je 18 wordt, krijg je een baan toegewezen op je prestaties, maar niet alleen dat. Je krijgt de perfecte partner toegewezen, iemand die perfect bij je past. Gebaseerd op alle keuzes die je gemaakt hebt, je hobby's, je baan en je talenten. Klinkt je dat niet als een sprookje in de oren? Helaas zijn sprookjes vaak te mooi om waar te zijn.
    In het jaar 2100 is de technologie niet zozeer vooruit gegaan als we verwacht hadden, op één vlak na. Dat zijn de robots, of beter gezegd, androïdes. Het zijn robots gemaakt om op mensen te lijken. Deze worden perfect aangepast en geprogrammeerd om jouw perfecte partner te worden. Je wordt aan deze perfecte partner gekoppeld, je trouwt en krijgt kinderen uit een gedeelde DNA bank. Het leven is beter dan ooit tevoren. Koppels scheiden niet meer, gaan niet meer vreemd en kinderen raken niet verstrikt in zo'n drama. Niemand eindigt alleen, de misdaadcijfers zijn enorm gedaald en iedereen is gelukkig. Je date niet in je leven, je wordt op niemand verliefd. De mogelijkheid is er niet eens meer, de andere sekse, of dezelfde sekse, betekent niks voor je, want je kijkt enkel uit naar de toekomst met je perfect mate, zoals ze genoemd worden. Je weet dat enkel dat je echt gelukkig zal maken en daarentegen, het is tegen de regels om met een mens te trouwen.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 1:07 ]


    Your make-up is terrible

    God, ik zal mijn best doen Nikki. Ik zal zo eens een schets maken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Thank you! Als je er niet uit komt, zeg het maar, want het is wel erg vaag, haha. Ik ben er zo slecht in.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Thank you! Als je er niet uit komt, zeg het maar, want het is wel erg vaag, haha. Ik ben er zo slecht in.

    Haha, ik heb het tot nu toe wel gesnapt. Tenminste, ik ga er zo aan met mn bak koffie, dus even kijken. Mag ik er ook een andere foto aan toevoegen of niet? Be aware: Ik ben nog maar een beginneling he.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Haha, ik heb het tot nu toe wel gesnapt. Tenminste, ik ga er zo aan met mn bak koffie, dus even kijken. Mag ik er ook een andere foto aan toevoegen of niet? Be aware: Ik ben nog maar een beginneling he.


    Ja, dat mag. ;3 Je mag toevoegen wat je zelf wilt als je iets in je hoofd hebt hoor.


    Your make-up is terrible

    Lolicia schreef:
    @ Lannistark: Alsteblieft.




    Aw gaaf dankjewel!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Lannistark schreef:
    (...)
    Aw gaaf dankjewel!

    Sorry dat de rest wat fout ging, maar gelukkig dat je hier wel wat aan hebt.

    @ Nikki: Sgoed, dankjewel. Ik ben al bezig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.