• Sluit. Mensen hebben toch geen respect voor een mening :')


    Och mens, je hangt mijn strot echt facking hard uit!


    -

    we hebben je andere topic ook allemaal al gezien hoor dus een nieuwe starten is zwaar nutteloos!


    Je moet worden wie je bent.

    Chill out ofzeu.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Even voor de duidelijkheid,Ik vind JB goed.Ja dat geef ik toe,Maar ik ben niet overgelopen,Want ik ben nog altijd fan van TH,wat dacht je daarvan? Je kunt de beide bands toch wel goed vinden?En er is echt helemaal niets wannaB achtigs aan JB;) want ze waren al vrij lang bekend in amerika.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Amen,je hebt helemaal gelijk. Ik word echt ziek van al die topics die iedere dag hierover worden geopend.


    Music is the new sex

    ik snap je wel hoor,
    maar je hoeft tog niet te stemmen, hwet mag :W
    en ze geven hun fans daar heus niet meer,en je word ook heus niiet uitgescholden omdat je je eigen mening hebt :S
    ik ben gwn klaat met dat kut gezeik steeds,het gaat echt nergens over


    don't Worry...Be gay.

    Och mens, je hangt mijn strot echt facking hard uit!



    Oké, waarom zeg jij dan dat ze niet zo veel bezig zijn met Amerika? Ik geef een voorbeeld: ze vragen aan ons om te stemmen op hen, zodat ze daar beroemder worden en kopen ons om met 1 grote signeersessie.

    Och mens, je hangt mijn strot echt facking hard uit!

    ow I like you (:


    don't Worry...Be gay.

    (...)


    Oké, waarom zeg jij dan dat ze niet zo veel bezig zijn met Amerika? Ik geef een voorbeeld: ze vragen aan ons om te stemmen op hen, zodat ze daar beroemder worden en kopen ons om met 1 grote signeersessie.

    JE MAG STEMMEN HET MOET NIET!!
    en alas artiest is het altijd een droom om overal beroemt te worden !


    don't Worry...Be gay.

    (...)


    Oké, waarom zeg jij dan dat ze niet zo veel bezig zijn met Amerika? Ik geef een voorbeeld: ze vragen aan ons om te stemmen op hen, zodat ze daar beroemder worden en kopen ons om met 1 grote signeersessie.

    Ze kopen ons helemaal niet om.. Als het jou niet meezit, ga dan huilen bij je mam ofzo. Hallo, je bent 16. Ze vragen het ons, wat duz wilt zeggen dat ze ons niet verplichten. Je doet wat je wilt (:


    -

    (...)
    ow I like you (:

    Me likes you, vet geil persoontje echt like.
    Chill the hell out, fzo. Wat maakt het uit, hallo Th is muziek geen religie.!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    ow I like you (:


    OMFG dank uu (L)
    Liefde voor jou!


    -

    (...)
    Me likes you, vet geil persoontje echt like.
    Chill the hell out, fzo. Wat maakt het uit, hallo Th is muziek geen religie.!

    Voor jou ook liefde ^^
    Man, ik ben dat mens facking beu ^^


    -

    (...)
    JE MAG STEMMEN HET MOET NIET!!
    en alas artiest is het altijd een droom om overal beroemt te worden !

    Je hebt facking veel gelijk! <3 Ik hou van jou Ö
    geef je msn ^^


    -

    JEAH WIJ LIKE ELKAAR :Y)


    don't Worry...Be gay.