• Hallo iedereen! Mijn zus had eergisteren mijn portemonnee nodig want ze ging op schoolreis en ze moest haar paspoort in een portomonee steken dus moest ze die van mij lenen. Ze heeft die dan gisteren terug op de kast gelegd en de poetsvrouw kwam en er zat dus in die portomonee 75 euro en mijn moeder pakt er gewoon een briefje van 20 uit en 5 ik doe dan zoveel moeite om te sparen en dan doet ze dat? Sorry maar dat begrijp ik dus helemaal niet ik heb het haar ook gezegd en ze word gewoon boos? Soms is het leven zo hatelijk he hoe kan ik nu weer sparen voor een nieuwe fiets als ze daar eventjes 25 euro uit gaat pakken?

    Ik wil graag jullie mening hier over horen wat jullie er over te zeggen hebben!
    Ik vind het alvast helemaal niet kunnen...

    :(


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Sorry die n uit vinden jullie dit kunnen moest weg!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    wow dat is wel erg onaardig inderdaad. Als jij dat geld gespaard hebt vind ik het vrij onbeleefd dat ze dat zomaar pakt.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hmm geeft ze het wel weer terug? Want dan vind ik dat het wel kan, al had ze het wel van te voren moeten zeggen.
    Praat er met haar over dat je er enorm mee zit en dat je voor een fiets aan het sparen bent, en als ze daar boos op wordt dan vraag je of zij er één voor je koopt.


    Life is a beautiful struggle

    Maar je krijgt het toch wel terug neem ik aan? :/


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Mijn moeder leent ook al wel eens geld uit mijn portemonee hoor, dat is vrij normaal. Waarschijnlijk lag jouw portemonee gewoon even het dichtst, of had ze zelf niet gepast. Als je het je zo aantrekt waarom vraag je dan niet of ze je die vijfentwintig euro terug betaald?


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Mijn moeder leent ook al wel eens geld uit mijn portemonee hoor, dat is vrij normaal. Waarschijnlijk lag jouw portemonee gewoon even het dichtst, of had ze zelf niet gepast. Als je het je zo aantrekt waarom vraag je dan niet of ze je die vijfentwintig euro terug betaald?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn ouders, broer en zusje pakken ook geld uit mijn portemonnee, maar die laten wel altijd een briefje achter met hoeveel ze hebben gepakt. Misschien kan je (nadat je die 25 euro terug hebt gevraagd) ook even aangeven dat als ze iets pakken, ze dat wel even laten weten?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als ze het gewoon teruggeeft is het echt niet zo erg. Maar anders zou ik mn geld gewoon ergens anders bewaren.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ja mijn moeder zij wel dat ze het ging terug betalen die 25 euro maar ik ken haar al dat gaat zeker volgend jaar ergens in mei zijn of zo
    Ik was gewoon super hard geraakt omdat die poetsvrouw nu mijn geld heeft dat kan ik nog altijd niet begrijpen!
    En ze had het niet eens gezegd dat ze mijn geld ging pakken. Dus ik ga haar nu vragen of ze niet eventjes een fiets wil kopen:P


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Mijn ouders doen dat ook soms, als ze geen cash- geld bij zich hebben en er een "noodgeval'' is. Soms zouden ze het wel eens vergeten terug te stoppen uit zichzelf, maar ze weten heel goed dat het mijn geld is. Het lijkt me vreemd dat je moeder het gewoon van jou zou afnemen. Ik weet natuurlijk wel niet welk soort vrouw zij is, maar toch. Heb je er haar al op aangesproken? Waarschijnlijk geeft ze het je dan gewoon terug als ze cash bijheeft? Anders kan dat inderdaad wel niet.

    Edit: ik zag net je post uit dezelfde minuut geplaatst, als die van mij. Gewoon blijven aandringen dan? Als ze het vergeet, is ze vast gewoon vergeetachtig. Die van mij zijn dat ook, gewoon aan helpen herinneren. Komt wel in orde dan. (;

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 18:11 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Meride schreef:
    Ja mijn moeder zij wel dat ze het ging terug betalen die 25 euro maar ik ken haar al dat gaat zeker volgend jaar ergens in mei zijn of zo
    Ik was gewoon super hard geraakt omdat die poetsvrouw nu mijn geld heeft dat kan ik nog altijd niet begrijpen!
    En ze had het niet eens gezegd dat ze mijn geld ging pakken. Dus ik ga haar nu vragen of ze niet eventjes een fiets wil kopen:P


    Doe dat nou niet, dat is om ruzie vragen. Zo erg is het niet, als jij straks die 25 euro terug hebt heeft zij nog steeds jouw 25 euro en jij die van je ma, zo'n groot probleem is dat niet. Beetje vertrouwen in je moeder hebben joh. En anders zet je het op een spaarrekening, of zeg je dat je het geld nodig hebt en vraag je of ze t even over kan maken?


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik vraag helemaal niet om ruzie ! Ik zeg gewoon dat ik misschien ga vragen of zij die fiets niet wil kopen omdat ik nu momenteel te weinig € heb

    Snap je? Het is niet dat ik ga zeggen ja jij hebt mijn geld gepakt dus je mag nu ook een nieuwe fiets kopen! Helemaal niet dat zou ik nooit kunnen


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ja, dat snap ik, maar dan nog is het vragen om ruzie (want voor 75 koop je ook geen fiets)


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik kan me voorstellen dat ze het niet vertrouwd, ik heb ook een moeder die altijd leent, beloofd het terug te geven en dan doet ze het niet of pas maanden later.
    Ik hou heel veel van dr hoor, maar ik leen dr ook geen geld meer, omdat ik weet dat ik het niet terug krijg.
    Dus dan kan ik me voorstellen dat je boos wordt als ze het zomaar pakt en je er dan geen vertrouwen in hebt.


    Life is a beautiful struggle

    @Hecuba--ik vind niet echt dat je gelijk hebt ik wil gewoon gaan zeggen dat ze met haar geld voor mij dan maar een fiets moet kopen of ze boos word of niet kan me niks schelen! Ik vind het sowieso al helemaal niet beleefd en dan nog zonder te zeggen...! Wtf

    @Martinez---ah eindelijk iemand die me begrijpt mijn moeder is idd zo! ze zegt nu ik geef het u wel terug maar na maanden of zo geeft ze het terug:|
    Ik snap het wel hoor ze heeft weinig tijd enzo maar dan nog


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful