• Ik ben van plan om binnenkort een verhaal te starten hier op Q, maar het probleem is dat ik maar geen geschikte naam voor mijn hoofdpersonage kan bedenken.

    Dit is mijn personage (faceclaim: Amber Heard)



    Mijn personage is een beetje een wildebras, maar vertrouwt erg op haar eigen handelswijzen en beslissingen. Ze kan erg kort uit de bocht reageren als ze geprikkeld is, maar ze heeft ook zeker een zachte kant. Met een grote bek en veel scheldwoorden neemt ze het vaak op voor de zwakkeren.
    In mijn verhaal wordt ze gearresteerd en moet ze maatschappelijk werk doen omdat ze tijdens een protest de remmen van twee bulldozers heeft kapot geknipt.

    Haar jeugd was lastig, een vader die eigenlijk geen vader voor haar was een een mentaalzieke moeder die al vroeg uit huis vertrok. Ze is opzichzelf gaan wonen en is verhuist van Newcastle naar Wertham (een fictieve plaats in London ). Daar heeft ze een groep vrienden ontmoet (een stel luidruchtige muzikanten) en door hun is zij mee gaan doen aan het protest.

    De andere personages in mijn verhaal heten:
    Kelly
    Simon
    Nathan
    Curtis
    Alisha

    Dus het moet niet op een van deze namen lijken.


    Weet iemand een goede naam?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 19:47 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Dankjewel voor de vele keuzes, ik ga er nog eens goed naar kijken en wacht nog meer af.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Komt ze origineel ook uit Engeland? Dan zou ik gaan voor Emma of Alice, etc.


    Tijd voor koffie.

    Ja ze is Engels, maar ik vindt typische Engelse namen iets te kakkerig ofzo


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Gail, vind ik wel leuk klinken


    We are only a moment.

    Jaimy


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb besloten dat het Lauren gaat worden, als iemand benieuwd is naar het verhaal - <3


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Slotje op aanvraag.


    Pretty is just a pretty word.