• Hallowaa mede Quizletters!
    Al een tijdje wilde ik zelf een meeting houden. Ook wilde ik graag met een paar mensen van Q naar een pretpark. En naja, het leek me leuk om dat ook te combineren!
    Dus. Wie lijkt het leuk? ^^

    Waar?
    Ik heb geen idee welk pretpark (zolang hij maar in Nederland is).
    Laat maar wat suggesties achter in de reacties dan kan ik er later een poll van maken *O*

    Wanneer?
    Ergens deze zomervakantie. Hier doe ik nog een datumplanner over. Veel plannen nog, haha.

    Prijs
    Dit hangt van het pretpark af natuurlijk. Maar misschien als er genoeg mensen komen kunnen we groepskorting regelen?











    Wie?
    Username - Naam - Leeftijd - Woonplaats (voor samen reizen)
    Rood = Alle attracties (ook over de kop);
    Oranje = Niet over de kop (/minder enge attracties);
    Geel: Geen achtbanen;
    Paars: Voor de sier (Geen attracties)


    Zeker:
    Sibyl // Julia // 14 // Amsterdam
    MrsWhitesides // Fay // 14 // Arnhem
    Hamily// Evi // 21 // Helmond via Eindhoven
    AlmostNormal // Sterre // 15 // Den Haag
    Paynos // Annick // 15 // Leiden

    Misschien:
    XxboobearxX // Nadie // 15 // Eindhoven
    HuntGoals // xxxx //16
    itsmagicc // Laurianne // 19 // Antwerpen
    JBarakat // Sarita // 17 // Raamsdonksveer (via of Breda, of Tilburg, of Utrecht)
    Mukey // PiekieLieke // 18 // Nijmegen
    Phxntasia // Jo-Anne// 14 // Apeldoorn
    Grohl // Leah // 14 // Ergens in Belgie // Kan alleen naar de Efteling
    Beauregard // Ilona // 15 // Dordrecht
    Cordon // Jarne // 16 // België
    Faelain // Evelien // België
    Dormiveglia // Naomi // 17 // Rotterdam
    Larkin // Kelly/Kyle // 18 // Purmerend
    Martinez //Jellanie // 18 // Klijndijk (Via Emmen of Groningen)
    Quiver // Yara // 17 // Schoonoord (ook via Groningen of Emmen) / evt. Leeuwarden
    Tsundoku // Marjolein // 14 // Heerenveen
    StephenFrey // Felicia // 19 // Belgie (Mechelen)
    MrsHood // Nikky // 14
    x_smileforme_x // Iris // 13 // Ede
    Black // Lisa - 17 - Nijmegen r
    Cleiona // Danique//22//Putten
    MrsGately // Demy // 18 // Oostzaan/Zaandam
    BardTheBowman // Anneleen // 15 // Ergens tussen brussel en leuven
    Luckyblue // Crystal // 13 // Eindhoven

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 23:06 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 juni 2015 - 22:50 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bij mij werkt hij wel

    Mijn topics :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik! Ik ga overal in. Ik kom uit Raamsdonksveer en voor mij ligt het erg aan welke kant we heen gaan qua reizen (ik reis via of Breda, of Tilburg, of Utrecht)
    Ik stem voor de Efteling als pretpark.


    "Ignite, my love. Ignite."

    NAMENS JULIA: Er zijn wat technische problemen waardoor er even niets kan worden aangepast in dit topic. Julia kan niets ermee namelijk, haha. Het probleem wordt snel gefixt!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Oeh, leuk idee! Ik ga mee. Ik ga ook overal in en kom uit Nijmegen. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    I'd like to, maar ik ben wel een aantal weken in de zomervakantie weg, dus zet mij maar op misschien-lijst (;
    Ik ga in (bijna) alle attracties, ik kan alleen niet tegen die "vrije val" dingen, dan ga ik echt over mijn nek, en laten we dat maar niet doen (x

    Edit: Ohja, ik woon in de omgeving van Apeldoorn and I'm 14!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 22:53 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik heb het probleem opgelost. Je hebt de codes van 'column' verkeerd gebruikt. Daardoor was de post ontregelt.
    Ik heb ze er nu gewoon uit gehaald. Ik had eerst met de afbeeldingen geprobeerd, maar daardoor zijn de spaties verloren. Dus als je die terug wil, kan je die spaties terug toevoegen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik heb het probleem opgelost. Je hebt de codes van 'column' verkeerd gebruikt. Daardoor was de post ontregelt.
    Ik heb ze er nu gewoon uit gehaald. Ik had eerst met de afbeeldingen geprobeerd, maar daardoor zijn de spaties verloren. Dus als je die terug wil, kan je die spaties terug toevoegen. =)


    Oh, haha. Ik dacht al dat dat het misschien kon zijn. Ik had de codes gegokt ;x
    Dankje!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik stem voor Walibi

    Overigens vind ik dit een geweldig leuk idee


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Oops, compleet mijn naam vergeten te vermelden (x
    Jo-Anne is mijn prachtige voornaam :/

    Mij maakt het eigenlijk niet uit naar welk pretpark we zouden gaan, ik heb niet echt voorkeuren op dat gebied (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Aaah, leuk idee. Zet mij maar op de misschien lijst. Mijn naam is Ilona, 15, ik ga overal in en woon bij Dordrecht ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Hoi omdat jullie Miss nog wat pretparken zoeken!!

    Walibi de Efteling Bobbejaanland
    Toverland:) en ja ik ken er nog waar ik ben geweest maar ik ken de namen niet meer!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Cordon // Jarne // België
    Als we geen groepsticket hebben raad ik De Efteling af aangezien dat wel eens heel duur kan uitvallen.(krul)


    Queer zijn is gewoon alles

    Cordon schreef:
    Cordon // Jarne // België
    Als we geen groepsticket hebben raad ik De Efteling af aangezien dat wel eens heel duur kan uitvallen.(krul)


    De efteling verschilt qua prijs niet heel veel met walibi.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JBarakat schreef:
    (...)

    De efteling verschilt qua prijs niet heel veel met walibi.


    True, dus vandaar is het het beste om af te wachten of we een korting kunnen bemachtigen voor de grotere parken.:Y)
    Tenzij niemand er een probleem mee heeft om rond de dertig euro excl vervoer uit te geven.
    Nja, probeer ook alleen maar te denken aangezien we wel een groep tieners zijn waarvan nog niet iedereen werkt.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Cordon schreef:
    (...)

    True, dus vandaar is het het beste om af te wachten of we een korting kunnen bemachtigen voor de grotere parken.:Y)
    Tenzij niemand er een probleem mee heeft om rond de dertig euro excl vervoer uit te geven.
    Nja, probeer ook alleen maar te denken aangezien we wel een groep tieners zijn waarvan nog niet iedereen werkt.(:


    Nee, klopt. Bij de efteling krijg je vanaf een groep van 20 mensen groepskorting. Maar laatst hadden ze bij de Albert Heijn ook een efteling acties. Tenminste bij ons in de buurt stikt het van de efteling acties maar ik woon er dan ook een kwartier met de auto er vandaan.
    Maar je hebt wel gelijk, als we met een kleinere groep zijn is een goedkoper pretpark ook gewoon leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."