• You will never know,
    just how beautiful you are to me.



    Rollentopic: 1
    Story: 1
    Praattopic: 1234567
    Speeltopic: 1234

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.


    Rollen:
    Tyler • Ginoble • Denize
    Connor • Foist • Xantha
    Max • Somnephilia • Lucca
    Zachary • Sociopaths • Marie
    Ashton • Copterus • Yu
    Nathaniel • Raccoon • Saar
    Alexander • Jukeboxes • Xanthe
    Will • xBooBear
    Matthew • Zalejska • Nova

    Elles • Qingsel • Qing
    Reagan • Copterus • Yu
    Adannaya • Gunnulfsen • Dore
    Jordan • Ginoble • Denize
    Jacelyn • Sociopaths • Marie
    Ruby • The_Glue • Julya
    Regina • JudithSuzann • Judith
    Hester • Howland • Fren
    GereserveerdKhronos • Savannah

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan -> Tylan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn -> Jashton
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles -> Malice
    7. Zach en Jordan -> Zardan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester -> Aletty

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    • Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: Vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Afwezigheden:
    Juli
    • Lucca: 1 — 18
    • Judith: 4 — 19
    • Yu: 5 — 23
    • Xanthe: 30 — 31

    Augustus
    • Xanthe: 1 — 9
    • Qing: 2 — 12
    • Qing: 22 — 30
    • Marie: 8 — 31

    [ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 14:06 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:57 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    Be all fucking proud, ik heb alle hoofdstukjes aangevuld tot pagina 15. #Gaar.


    Okay I'm proud


    I just caught the wave in your eyes

    Qing, where did you go ): I have Malice feelings ):


    Mhm?

    Dit is echt veel aangenamer dan het boekje :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Somnephilia schreef:
    Qing, where did you go ): I have Malice feelings ):


    I'm not gone yet! (; Was even tandpoetsen en die shizzle en nog wat thuistaakjes ugh.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    I'm not gone yet! (; Was even tandpoetsen en die shizzle en nog wat thuistaakjes ugh.


    Dacht ik al wel ^^ Maar ik wilde mijn gemis duidelijk maken ^^


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Dacht ik al wel ^^ Maar ik wilde mijn gemis duidelijk maken ^^


    Ahww je bent cute :3 Ik heb mijn gemis ook al ergens in het topic gedropt, ook al voelde ik al dat je iets leuks aan het doen was :3

    Max is ook cute nu <3

    EDIT: FUCKING KIDDIN' ME. Weer laatste post! Ugh.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 23:54 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Ahww je bent cute :3 Ik heb mijn gemis ook al ergens in het topic gedropt, ook al voelde ik al dat je iets leuks aan het doen was :3

    Max is ook cute nu <3

    EDIT: FUCKING KIDDIN' ME. Weer laatste post! Ugh.


    We zijn allemaal cute ^^

    Ja, ik kan het niet. Ik kan hem niet door en door slecht maken xd Ik kan dat nooit, tenzij er een bovennatuurlijke oorzaak is. xd En Elles is gewoon té lief, ze moet wel een invloed hebben!
    Omg, Malice feelings (':

    Ik zal het wel doen, maar eerst ga ik posten en dan naar boven en mijn laptop aansluiten (:


    Mhm?

    Ik heb honger.


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    (...)

    We zijn allemaal cute ^^

    Ja, ik kan het niet. Ik kan hem niet door en door slecht maken xd Ik kan dat nooit, tenzij er een bovennatuurlijke oorzaak is. xd En Elles is gewoon té lief, ze moet wel een invloed hebben!
    Omg, Malice feelings (':

    Ik zal het wel doen, maar eerst ga ik posten en dan naar boven en mijn laptop aansluiten (:


    Hahaha xd ooit gaat meneer of mevrouw Cute de wereld overnemen, duh.

    Als Max gewoon niet ook lief wordt, gaat de relatie niet werken ahahha xd maar Elles brainwasht hem wel :3
    — Nah, Max is nu gewoon cute :3 bij Elles kan hij zijn 'slechtheid' gewoon goed verbergen *hehe*
    Door en door bad is ook echt leuk om te spelen :Y)

    Lol, ze kennen elkaar hooguit drie uurtjes en Elles ligt 'huilend' op zijn schouder xd zo.. Realistisch.

    Dat is dan voor die ene pagina die ik deed, (A) Staan we quitte *hehe*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Somnephilia schreef:
    Ik heb honger.


    Je lijkt op Max. (cat) :'D Maar ik heb ook honger haha x)
    HEB ZIN IN DIE REUZENSTARBUCKSKOEKJES *-*

    EDIT: Aight, I'm gonna sleep now. Ik ga morgen na school het einde van mijn examens en het begin van mijn vakantie vieren met een poolparty, dus ik ben pas rond de avond weer online. ): Sorry, Max ):

    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 0:19 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Je lijkt op Max. (cat) :'D Maar ik heb ook hobger haha x)
    HEB ZIN IN DIE REUZENSTARBUCKSKOEKJES *-*


    WHY DO YOU THINK I'M WRITING ABOUT FOOD!! O.o


    Sociopaten zijn inderdaad wel meesters in aanpassen en toneel spelen..
    En ja, badies are awesome, maar het is moeilijk om je te hechten of sympathie te hebben voor iemand die echt puur evil is zonder reden. En ik wil nu ook weer geen puur haatchar maken van Max.

    Oké, gonna do that chapter (:

    Oohn ): Veel plezier ^^ Ik ga cadeaushoppen want er zijn lekker veel jarigen geweest tijdens de blok en de examens. Me

    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 0:22 ]


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    (...)

    WHY DO YOU THINK I'M WRITING ABOUT FOOD!! O.o


    Sociopaten zijn inderdaad wel meesters in aanpassen en toneel spelen..
    En ja, badies are awesome, maar het is moeilijk om je te hechten of sympathie te hebben voor iemand die echt puur evil is zonder reden. En ik wil nu ook weer geen puur haatchar maken van Max.

    Oké, gonna do that chapter (:

    Oohn ): Veel plezier ^^ Ik ga cadeaushoppen want er zijn lekker veel jarigen geweest tijdens de blok en de examens. Me


    Om ons te pesten dat jouw char food heeft en wij gewoon niet? D:

    Nee, inderdaad (: Max is goed zo met toch een beetje zachtheid ^-^ #GeenHaatTegenDePiraat

    Ik blijf nog héél even, maar als ik weg ben, ja dan ben ik in slaap gevallen x)
    — O.O HEB IK JE BDAY GEMIST!!?!?!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Maybe.

    I'll try to keep it ^^

    Haha, oké ^^ Ik zal het hoofdstuk doen als je weg bent, dan (:
    Euh ja, maar dat geeft niet. Ik vier het al sinds het eerste middelbaar pas altijd op het einde van de maand, in plaats van de derde (; Examens sucken...


    Mhm?

    Ok, ik ga morgenvroeg het boekje nog even verder lezen om te zien of het ook zo eindigt en dan ben ik volledig klaar voor mijn Engels examen ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb even de afbeelding van de opmaak bij de notities in de story gezet, voor de gemakkelijkheid (:


    Mhm?