• Hoiii,

    mijn moeder en ik hebben nog treinkaartjes die tot 23 augustus geldig zijn en we willen graag nog een keer naar een leuke stad gaan. We gaan meestal naar Maastricht/Eindhoven (shoppen) en willen ook eens een keer wat anders. Nou vroeg ik mij af of jullie nog leuke stadjes weten? We kunnen wel pas na 6 Augustus gaan en we komen vanuit zuid limburg(en met de treinkaartjes mogen we doordeweeks pas na 09;00 reizen, in het weekend de hele dag) en we willen niet heel lang reizen.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    GRONINGEN. Okee nee dat is te ver Jolijn. Zelf ben ik groot fan van Utrecht, is dat haalbaar?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Rotterdam is de beste stad natuurlijk :Y) (Den Haag is ook wel leuk tho)


    El Diablo.

    Den Bosch is een gezelligere stad dan Eindhoven, of misschien Nijmegen. ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Boschetto schreef:
    Rotterdam is de beste stad natuurlijk :Y) (Den Haag is ook wel leuk tho)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik woon niet echt in de buurt van een grote stad, tenzij je Terneuzen groot kunt noemen, maar ik ben verliefd op Rotterdam! Gewoon omdat het geen stad is waarvan je verwacht zo'n stad in Nederland tegen te komen.


    Queer zijn is gewoon alles

    ROSWINKEL IS THE PLACE TO BE! BECAUSE OF ME! :Y)

    Oke, nee, anders ehm. Utrecht! :3 Of Apeldoorn, maar dat komt omdat ik daar opgegroeid ben en het mis. Arnhem is sowieso leuk winkelen! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alpheratz schreef:
    GRONINGEN. Okee nee dat is te ver Jolijn. Zelf ben ik groot fan van Utrecht, is dat haalbaar?


    Dat is vier uur jij dipshit.='D Dat is te ver ja, inderdaad hahaha. Utrecht zou wel kunnen ja, hm. Maar ja ik weet niet wat daar in vredesnaam te doen is.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind al jullie voorstellen wel leuk natuurlijk, maar als jullie kunnen vertellen WAAROM ik daar heen zou moeten met mijn moeder zou dat fijn zijn. Iets meer.....achtergrondinformatie zeg maar, leuke dingen om daar te doen enzo?=3 Dat zou fijn zijn.(=


    You were born original, don't die as a copy.

    Eh, shoppen? x) En lunchen? DB en Nijmegen zijn gewoon leuke stadjes om in rond te lopen, met een historisch centrum en een leuke markt. In nimma hebben we sinds kort ook een KFC, haha. Gister mijn eerste bucket gedeeld. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    SPECS schreef:
    Ik vind al jullie voorstellen wel leuk natuurlijk, maar als jullie kunnen vertellen WAAROM ik daar heen zou moeten met mijn moeder zou dat fijn zijn. Iets meer.....achtergrondinformatie zeg maar, leuke dingen om daar te doen enzo?=3 Dat zou fijn zijn.(=


    Roswinkel is een ontzettend klein dorp met 850 inwoners. En één daarvan ben ik! En ik ben gewoon een awesome persoon? En ik woon in een café dat haast nooit open is, maar wel als je belt/meldt dat je langs wilt komen. Je kunt verschillende muziekinstrumenten uitproberen en mijn vader geeft zelfs saxofoonles (online!) wat je zou kunnen uitproberen.
    Verder is het een mooie plek te wandelen en zijn er veel boeren die het niet erg vinden je een rondleiding te geven. We hebben een theaterboerderij met weetikveelwatvoor optredens en je kunt daar ook overnachten. Er is ook een B&B en verschillende campings. c: Verder kun je heerlijk fietsen door de dorpen en weetikveel. Gewoon komen. c:


    OH OH! En je ouders/ma/whoever kan zien dat mijn ouders en ik totally real zijn en geen enge pervs. c:

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 22:50 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Delft is echt een hele mooie stad om eens te bekijken en een beetje te winkelen. ;3 Utrecht is ook heel goed om te winkelen, maar lang niet zo mooi. Rotterdam vind ik nou niet echt mooi en ook geen leuke winkelstad, haha.


    Your make-up is terrible

    Amersfoort x)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik ben nog steeds een fan van Amsterdam, omdat ik dat gewoon een hele mooie stad vind. Zal wel zijn omdat Brussel het totaal omgekeerde is van Amsterdam, maar ik vind het echt een heel aangename en mooie stad.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rotterdam is ook goed voor te winkelen, het heeft ook een heel bijzondere architectuur en het is een echte moderne stad.


    Queer zijn is gewoon alles

    Hmmm, ik hou jullie reacties in ieder geval in de gaten.c= Ookal antwoord ik momenteel niet op alles (luiheid).


    You were born original, don't die as a copy.