• • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?


    • Rollen •
    Kinderen van twee Half-Bloods is mogelijk. Meer info onder 'Extra Informatie'

    Cabin 1 (Zeus) Vol!
    • Thalia May Jove - Beauregard [HC] 1.12
    • Cleopatra Phoebe North - Daggers 1.3
    • Christian 'Chris' Michael Bennett - AwkwardTurtle 1.19
    • [G] Luca Alessandro Giraldi - VladiFerr

    Cabin 3 (Poseidon) Vol!
    • [G] Adelaide Maeve Winchester - Sociopaths 1.7
    • Dylan James Jackson - Complexes 1.10
    • Liam Raphael Emell - Cosnett 1.18
    • Gereserveerd - Tumblr

    Cabin 4 (Demeter)
    • Nova Paislee Branch - Patriots 1.15
    •
    •
    •

    Cabin 5 (Ares)
    • Grachelle “Gracy” Andrews - Starlord 1.3
    • Augustus Nikolaj Josephs - Raccoon [HC] 1.10
    •
    •

    Cabin 6 (Athena) Vol!
    • Kaela “Kay Louanna Parthéna - Astrophe 1.11
    • Daniel Hyde - AwkwardTurtle [HC] 1.9
    • Gereserveerd - Tumblr
    • Roxanne Sappho Parva - Necessity 1.18

    Cabin 7 (Apollo) Vol!
    • Kaij Silvano Gualtiero - Necessity 1.3
    • Juniper Abigail Celena Blackwood - VladiFerr 1.7
    • Bambi Olivia Jones - Complexes 1.11
    • Aurora Edana Bebhinn - Curia 1.20

    Cabin 9 (Hephaestus)
    • Acis Griffin Ambrose - Patriots [HC] 1.11
    • Gereserveerd - Solemnly
    • Pyper "Pip" Magdalone Niklasson - Royai 1.20
    •

    Cabin 10 (Aphrodite)
    • Jenna Cara Wilkinson - Complexes [HC] 1.8
    • Diana Aimee Contouré - BIack 1.1
    •
    •

    Cabin 11 (Hermes) Vol!
    • Nathaniel Scot Parrish Maverick - Raccoon 1.3
    • Anastasia "Ana" Blake - AwkwardTurtle 1.14
    • [G] Zacharias Leon Stoll - Daggers [HC]
    • Miguel 'Calaca' Gabriel Santos - AshFIrwin 1.18

    Cabin 12 (Dionysus)
    • Xzavier 'Xav' Talon Ambrossiano - Xemerius 1.16
    •
    •
    •

    Cabin 13 (Hades) Vol!
    • Than Methusael Sephtis - BIack 1.5
    • Avery Gladwyn - Somiador 1.4
    • Blake Crevan Orcus - Astrophe 1.9 [HC]
    • Eris Persephone Sephtis - Curia 1.9

    Cabin 14 (Iris)
    • Jacob "Jake" Frances Campling - phoeni 1.5
    • Valene Bride Aslan - Saffierblauw 1.16
    • Gereserveerd - Constellation
    •

    Cabin 15 (Hypnos)
    • Sterling "Chav" Chavez Orcus - Astrophe 1.13
    •
    •
    •

    Cabin 16 (Nemesis)
    • Esmeralda Thekla D'Aramitz - Raccoon 1.13
    •
    •
    •

    Cabin 17 (Nike)
    • Victoria Dana Davison - Ikigai 1.11
    • Petra Diane Wilder - Eren 1.19
    •
    •

    Cabin 18 (Hebe)
    • [G] Julianne Aberdeen Carter - Anatomy 1.17
    •
    •
    •

    Cabin 19 (Tyche)
    • Aron Seely Devland - Starlord 1.3
    •
    •
    •

    Cabin 20 (Hecate) Vol!
    • Ryan Andrews - Beauregard 1.13
    • Ivory Eos Abella - VladiFerr 1.9
    • Myah Kallyope Abella - Xemerius 1.12
    • Levi Wolf Hunter - Eren 1.19


    • Regels •
    Algemeen:
    • Hou de jongens en meisjes een beetje gelijk.
    • Na 5 dagen zal je rol komen te vervallen.
    • Vraag toestemming voor speciale gaves zoals Charmspeak en Fire-use.
    • Alleen ik maak topics aan.
    • Geen OOC ruzie.
    • OOC in het speeltopic tussen haakjes.
    • Minimaal 200 woorden per post.
    • Als je 10 dagen niet reageert, stuur ik een pb. Als je een goede reden hebt, zullen we een oplossing vinden. Zo niet, of als er geen antwoord komt, zal je rol na 4 dagen te komen vervallen.
    • Ik wil graag dat deze RPG deze vakantie volhoudt. Denk dus goed na voordat je mee doet.
    • Algemene Q regels gelden hier ook.
    • Alles in ABN.

    Personages:
    • Niet meer dan 4 personages per persoon.
    • Eén kind van de Big Three per persoon.
    • Eén Head Counselor per persoon.
    • Niet meer dan één kind met een speciale kracht per persoon (dit liever ook niet).
    • Niet meer dan 2 meisjes per persoon, meer dan 2 jongens mag wel.

    Camp Rules:
    • Zonder toestemming van HC mag je niet iemand anders Cabin binnen.
    • Nooit alleen het bos betreden.
    • Je zit altijd aan je eigen tafel tijdens alle maaltijden.
    • Je mag het kamp niet verlaten zonder toestemming.
    • Na 11 uur mag je je Cabin niet verlaten, of de Harpies zullen je opeten.
    • Je bent verplicht deel te nemen aan de verplichte activiteiten.


    • Topics •
    Rollentopics:
    Rollentopic 1

    Speeltopics:
    Speeltopic 1

    Praattopics:
    Praattopic 1


    • Invullijstje •
    Naam:
    Leeftijd:
    Goddelijke ouder:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Wapens/Krachten:
    Relaties:
    Extra:


    • Extra Informatie •
    • Camp Half-Blood en Camp Jupiter zijn vriendelijk. Als je het andere kamp wilt bezoeken, is dat mogelijk. Eerst moet er toestemming worden gevraagd aan Chiron.
    • Let op: Je mag ook een kind van twee Demigods. Bedenk je wel dat de kinderen van Frank en Hazel onwaarschijnlijk zijn, omdat die naar Camp Jupiter zouden gaan. Als je een kind van twee Demigods wilt, geldt het volgende: een jongen zal in de cabin van zijn vader komen, een meisje in de cabin van haar moeder. Blijf wel realistisch!
    • Chiron wordt gespeeld door iedereen.
    • Gebruik de Engelse termen (Capture the Flag, Cabin, Head Counselors)
    • Link naar Camp Half-Blood wikia: Klik.
    • Capture the Flag Teams:
    Blauw:
    Leidende Cabin: Athena.
    Bondgenoten:
    Rood:
    Leidende Cabin: Ares.
    Bondgenoten:
    • Dionysus is nog steeds op Camp Half-Blood, en gedraagt zich ook nog zoals vroeger. Rachel is nu een volwassene vrouw, maar ook zij woont nog in haar cave tijdens de zomer.
    • Meer informatie volgt.


    • Faceclaims •
    - Arthur Daniyarov
    - Elaine Carlin
    - Taron Egerton
    - Candice Accola
    - Sasha Pieterse
    - Ben Barnes
    - Aaron Johnson
    - Mary Elizabeth Winstead
    - Shiloh Fernande
    - Ian Somerhalder
    - Lucas Till
    - Kaya Scodelario
    - Arthur Sales
    - Colton Haynes
    - Cara Delevingne
    - Ansel Elgort
    - Marie Avgeropoulos
    - Johnny Depp

    [ bericht aangepast op 4 sep 2016 - 14:51 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Jap, mag ik een meisje van Poseidon?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mag ik een meisje van Aphrodite, evt HC? c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Meisje Nike voor mij Iloon?


    take me back to the basics and the simple life

    Mag ik een meisje bij Aphrodite en een jongen bij Hades?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Iedereen staat erbij :') Hopelijk hoef ik niet bijna meteen een stop op meisjes te zetten ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mag ik een zoon van Hermes ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik een zoon van Percy en Annabeth erbij ? Hehe.

    Ik begin zo aan mijn rollen!


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik fc Arthur Daniyarov en Elaine Carlin (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik twijfel tussen Cara Delevingne // Taylor Momsen // Leda Muir. Hmmmm.


    Spinning around, I'm weightless.

    Is het trouwens heel erg als je alleen de films gezien hebt? Ik heb de boeken nog op mijn verlanglijstje staan ;x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mag ik een zoon van Apollo?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Diana Aimee Contouré
    Diana; heavenly, divine. Aimee; dearly loved, beloved.





    Face Claim; Elaine Carlin.

    Leeftijd
    16, geboren op 5 juni.

    Goddelijke Ouder
    Dochter van Aphrodite.

    Innerlijk
          Over het algemeen is Diana een sociaal en lief meisje. Ze gaat makkelijk met mensen om, knoopt snel een gesprek aan en is vrienden met iedereen die aardig tegen haar is. Ze flirt met elke jongen - zonder er perse iets serieus mee te bedoelen - en voelt zich snel en makkelijk thuis. Een behoorlijk goede eigenschap en ook erg handig. Haar sociale vaardigheden zijn enorm ontwikkelt en ze wikkelt met haar snelle en gladde praatjes ook iedereen makkelijk om haar vinger winden. Ze knippert één keer met haar lange wimpers en schenkt een lieve glimlach en iedereen valt meteen aan haar voeten, nou ja bijna iedereen.
          Diana geniet enorm van haar vermogen om mensen om haar vinger te winden en heeft er dan ook totaal geen moeite mee om dit tegen andere te gebruiken. Ze manipuleert zo mensen om dingen voor haar te doen, omdat het haar goed uit komt of gewoonweg voor vermaak. Dit "poppetje" kan soms behoorlijk sadistisch zijn en haar lieve uiterlijk doet haar zwakker lijken dan ze werkelijk is.
          Naast dit is Diana redelijk onbetrouwbaar, ze doet graag waar ze zelf zin in heeft, maar laat mensen denken dat zij degene die fout zitten en niet zij door alles zo om te draaien. Ze is enorm getalenteerd in mensen tegen elkaar opzetten en je wilt haar absoluut niet tegenover je hebben staan in gevecht waar het niet om kracht draait maar om hersenen.
          Diana is echter niet helemaal een vreselijk persoon, zodra je haar hart gewonnen heeft, zal ze je niet meer gebruiken, maar zal ze bovenal een goede vriendin zijn. Het lastige is echter dat je niet weet wanneer je in die zone beland bent en niet veel mensen zitten daar behalve haar beste vriendin Victoria. Rondom familie en vrienden is Diana een heel ander persoon, ze is dan veel oprechter en eerlijker en zal er niet aan denken om haar krachten in te zetten om iemand te manipuleren.

    Uiterlijk
          Diana heeft lange bruine haren en dezelfde kleur, grote bruine ogen die een amandel achtige vorm hebben en omringd zijn door dikke, lange wimpers. Ze heeft mooie, donkerbruine wenkbrauwen en een kleine en smalle neus. Haar gezicht heeft een ovaal achtige vorm en ze heeft een smalle, puntige kin. Haar huid is lichtelijk getint en bruint ook best makkelijk in de zon en ze is niet bepaald lang. Diana is ongeveer één meter achtenvijftig en ze zal waarschijnlijk ook niet groter worden, maar ze vind haar lengte helemaal prima aangezien dat ervoor zorgt dat ze nog jonger overkomt en mensen haar minder snel aanvallen en eerder voor haar charmes vallen. Diana houdt enorm van mode en is dan ook erg veel bezig met haar uiterlijk, maar goed... wat verwacht je van een dochter van Aphrodite?

    Geschiedenis
          Zoals alle halfbloods heeft Diana haar moeder nooit ontmoet, maar daar heeft ze weinig behoefte aan. Zolang haar moeder niet geïnteresseerd is in haar, is zij niet geïnteresseerd in haar moeder. Diana's vader werkt bij het leger en heeft weinig kans gehad om Diana op te voeden waardoor Diana dus voornamelijk bij haar om leeft. Op haar twaalfde is ze opgehaald door een sater en naar Camp Halfblood gebracht. Ze wist daarvoor nog niet dat ze een Halfblood was en het was dus een behoorlijke schok toen haar oma ineens met haar wilde praten vlak voordat de sater haar op zou komen halen. Ze heeft echter best snel met alles om leren gaan en nu gaat ze al vier jaar elk jaar naar Camp Halfblood. In de zomers gaat ze echter wel terug, gezien ze een hele sterke band heeft met haar oma en ze haar vader absoluut niet wil missen als hij tussendoor eens thuis is.

    Wapens/Krachten
          Amokinesis, is the ability to control the emotion of love or desire. Aphrodite and her children can use this ability. Naast dat kan Diana vloeiend Frans praten en is ze erg charismatisch - ze heeft goede sociale capaciteiten - maar behalve dit heeft Diana geen speciale krachten. Ze is echter wel enorm goed met de pijl en boog en kan van een verre afstand een mes regelrecht in de roos werpen. Diana ziet er liefelijk uit, maar met een wapen in haar hand, is ze een moordmachine en kan je maar beter maken dat je weg komt.

    Relaties
    • Moeder: Aphrodite - goddess of love.
    • Beste vriendin: Victoria Dana Davison - 15.
    • Vrienden: Acis Griffin Ambrose - 21.

    Extra
    -

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 21:15 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kan ik misschien een rol reserveren en deze pas na twee juli invullen? Dan heb ik een belangrijk hertentamen dat ik moet halen. . . Als het niet kan • begrijp ik het ook.
    Mocht het benodigd zijn ben ik altijd bereid een kind te nemen van een God / Godin die nog niet veel zijn gekozen.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 23:10 ]


    •

    Sloane schreef:
    Kan ik misschien een rol reserveren en deze pas na twee juli invullen? Dan heb ik een belangrijk hertentamen dat ik moet halen. . . Als het niet kan • begrijp ik het ook.
    Mocht het benodigd zijn ben ik altijd bereid een kind te nemen van een God / Godin die nog niet veel zijn gekozen.

    Ik vind het prima hoor, je zal hem alleen wel redelijk snel moeten invullen dan ^^. Weet je al welke? En op zich maakt dat niet zo uit hoor (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Lizor schreef:
    Is het trouwens heel erg als je alleen de films gezien hebt? Ik heb de boeken nog op mijn verlanglijstje staan ;x

    De films zijn slecht bleh. Op zich is het wel oke, zolang je maar wat van Griekse mythologie afweet. Ik zal zometeen ook wel een link naar de Camp Half-Blood wiki in de beginpost zetten ^^.


    “A queen will always turn pain into power.”