• In dit topic vertelde ik al dat ik op origin een spel wilde kopen. Dat kwam omdat het spel in de aanbieding was en toen voor de helft was dus €30. Helaas door problemen met mijn laptop heb ik hem niet gekocht.

    Nu zag ik bij bol.com dat ze het spel ook hebben, maar als cd. Daar heb ik alleen niks aan, want mijn laptop heeft niet iets waar ik een cd kan instoppen.

    Maar nu vraag ik mij af of ik bol.com het spel kan kopen en dan via een site het spel toch kan downloaden?

    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 19:59 ]


    Physics is awesome

    Mijn laptop heeft ook niet iets waar je een cd kan instoppen, maar het is wel handiger om een cd te kopen omdat als je het spel dan op een andere PC wilt, hoef je niet moeilijk te doen met downloadcodes enzo.

    Je kan makkelijk een cd-driver kopen, die kun je in je laptop pluggen zozegmaar, en dan kun je er gewoon een cd / dvd in stoppen, ideaal. Die dingen zijn wel rond de 30 euro, maar je kan het vaker gebruiken.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben absoluut geen computer expert, maar weet je zeker dat je laptop sims 4 aankan? Als je laptop geen cd port heeft, vermoed ik niet dat hij gemaakt is voor zware spellen als sims.
    Hoe dan ook, wat je vraagt lijkt me heel onlogisch. Je wil de cd kopen om vervolgens niets met de cd te doen maar het spel ergens anders te downloaden? Waarom zou je de cd dan kopen?


    i put the fun in funeral

    Volgens mij kan je die gewoon kopen en dan via origin zelf downloaden met de code erbij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Overkill schreef:
    Ik ben absoluut geen computer expert, maar weet je zeker dat je laptop sims 4 aankan? Als je laptop geen cd port heeft, vermoed ik niet dat hij gemaakt is voor zware spellen als sims.
    Hoe dan ook, wat je vraagt lijkt me heel onlogisch. Je wil de cd kopen om vervolgens niets met de cd te doen maar het spel ergens anders te downloaden? Waarom zou je de cd dan kopen?


    Ik heb bij de productspecificatie gekeken en volgens mij kwam het aardig overeen met wat mijn laptop kan. De demo van Sims 4 had ik gedownload en die deed het ook gewoon op mijn laptop. Dus ik ga ervan uit dat mijn laptop het aan kan.

    Ik wil de cd kopen, omdat ik dan 15 euro bespaar en dan ook nog een cd heb. Dus als ik later een laptop heb waar wel een cd in kan, dan hoef ik het spel niet te downloaden.


    Physics is awesome

    Lupton schreef:
    Mijn laptop heeft ook niet iets waar je een cd kan instoppen, maar het is wel handiger om een cd te kopen omdat als je het spel dan op een andere PC wilt, hoef je niet moeilijk te doen met downloadcodes enzo.

    Je kan makkelijk een cd-driver kopen, die kun je in je laptop pluggen zozegmaar, en dan kun je er gewoon een cd / dvd in stoppen, ideaal. Die dingen zijn wel rond de 30 euro, maar je kan het vaker gebruiken.


    Dat is een goed idee. Maar ik gebruik bijna nooit cd's en om nou voor een cd of misschien twee cd's(als ik nog een spel koop) een cd-driver te kopen, lijkt mij overdreven. Want €30 vind ik wel veel geld voor een of twee cd's te kunnen koppelen aan mijn laptop.


    Physics is awesome

    Je kan het ook doen via steam ;)

    JeffreyWoods schreef:
    Je kan het ook doen via steam ;)


    Je kan het beter via origin doen aangezien origin van EA zelf is. Daardoor zal het ook makkelijker zijn om naar een klantenservice toe te stappen, als er een probleem met het spel is. Steam is namelijk een externe organisatie en heeft de Sims niet zelf op de markt gebracht c;


    26 - 02 - '16

    JBarakat schreef:
    Volgens mij kan je die gewoon kopen en dan via origin zelf downloaden met de code erbij.


    Dan ga ik hem wel gewoon kopen. Mocht er geen code bij zitten dan ga ik mijn moeder lief aan kijken.


    Physics is awesome

    JeffreyWoods schreef:
    Je kan het ook doen via steam ;)


    Steam heeft de Sims 4 niet dus dat feest gaat niet door, ben ik bang.


    Physics is awesome

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Je kan het beter via origin doen aangezien origin van EA zelf is. Daardoor zal het ook makkelijker zijn om naar een klantenservice toe te stappen, als er een probleem met het spel is. Steam is namelijk een externe organisatie en heeft de Sims niet zelf op de markt gebracht c;


    Daarbij heeft steam Sims 4 niet en inderdaad als er iets mis gaat dan is het handiger om te downloaden bij degene die het spel heeft uitgebracht.


    Physics is awesome

    Gewoon via Origins kopen dan.
    Of via G2A.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Gewoon via Origins kopen dan.
    Of via G2A.


    Maar dan is hij €60 en heel eerlijk gezegd zo breed heb ik het niet dus als ik kan besparen dan doe ik dat.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Maar dan is hij €60 en heel eerlijk gezegd zo breed heb ik het niet dus als ik kan besparen dan doe ik dat.
    Dan via G2A.com


    I live for the applause, you will die for it.

    60 is ie ook niet waard. Het forum van Tarac al geprobeerd? Je kan m namelijk ook gratis downloaden.


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    60 is ie ook niet waard. Het forum van Tarac al geprobeerd? Je kan m namelijk ook gratis downloaden.


    Heb je dan wel alles, zeg maar?


    Physics is awesome