• Hoi hoi iedereen!

    Afgelopen weekend zat ik in Gent bij een vriendin bij te kletsen en toen ik 's avonds terug thuis kwam en mijn jas aan de kapstok wou bergen, brak net het handvat van mijn handtas af. Ik was zeer gehecht aan die handtas. Het was een grote van formaat, stevig en in bordeaux-rood. Maar ik heb hem gewoon versleten...
    Het probleem is nu, ik heb thuis nog 3 handtasjes, maar die zijn zeer 'zomers'. Superfrisse kleuren en met de winter voor de boeg heb ik liever iets neutraals/donkerder. Gisteren en vandaag loop ik nu al rond met mijn spierwitte handtas (want deze is dan nog het meest neutrale van beide...), maar daar moet nu verandering in komen. Ik heb een nieuwe handtas nodig...

    Ik heb een hekel aan shoppen en dan voornamelijk broeken, maar ook handtassen. Ik heb namelijk met handtassen het idee dat iedereen steeds met een mooie handtas rondloopt. En hoe kan het zijn dat iedereen altijd een mooie handtas vindt en ik zo blind ben als ik er zelf zoek... D:
    Daarbovenop heb ik nog eens de vereiste dat er bovenaan een rits moet zijn, want ik neem geen genoegen met een magneetje of een open rand. Gewoon uit het principe dat ik dagelijks het openbaar vervoer neem en dan mag je handtas niet een stukje open staan, want dan ben je misschien wat kwijt...

    Ik ben de luie shopper gaan uithangen en online gaan opzoeken of ik een leuke handtas kan scoren. Ik heb nu al op Zalando 2 leuke handtassen (1 & 2) gezien.
    Maar ik vroeg me af: waar kopen jullie zoal jullie handtassen?

    En ter inspiratie; show hier jullie handtassen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik kocht ze eerst altijd bij H&M en ze hebben me de middelbare school doorgeholpen. Toen ik geslaagd was heb ik echter (als cadeautje voor mezelf) een Michael Kors tas gekocht. Een zwarte handtas met gouden details. Hij gaat elke dag mee naar college en kan alles hebben, maar ik weet niet of jij ook 300 euro over hebt voor een tas haha :'D


    El Diablo.

    Ik heb geen handtas. Ik vind ze onnodig en absoluut niet bij me passen. Ik heb zaterdag van die lieve goede sint wel een tas gekregen waar schoolspullen en laptops in kunnen etc. (omdat mijn huidige rugzak al oud en vies is), dus die is groter dan een handtas. Hij komt van Jolian lederwaren (in Den Bosch lol), maar je kunt 'm vast ook ergens anders halen. Dit is 'm. Slechts 45 euro.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 10:16 ]


    oi, suzy

    Ik ben nog altijd van de rugzakken, waarvan ik er welgeteld 1 heb. Mijn andere tassen zijn van die linnen soorten waar het logo van Slytherin op staat of een Disney figuur. Ook leuk, maar niet echt waar jij naar zoekt, haha.

    Ik heb verder geen idee waar je leuke tassen kunt halen. Primark? Hoewel de kwaliteit misschien te wensen overlaat. Veel succes in elk geval met het zoeken naar een nieuwe tas!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bij de Mango hebben ze nu ook best wel leuke tassen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Maluma schreef:
    Ik kocht ze eerst altijd bij H&M en ze hebben me de middelbare school doorgeholpen. Toen ik geslaagd was heb ik echter (als cadeautje voor mezelf) een Michael Kors tas gekocht. Een zwarte handtas met gouden details. Hij gaat elke dag mee naar college en kan alles hebben, maar ik weet niet of jij ook 300 euro over hebt voor een tas haha :'D

    Ik heb er al wel over nagedacht omdat het echt super chique tassen zijn, maar inderdaad, het prijskaartje steekt me zeer tegen. Al heb ik al weel veel goede dingen gehoord over die tassen. ;-)

    MacTavish schreef:
    Ik heb geen handtas. Ik vind ze onnodig en absoluut niet bij me passen. Ik heb zaterdag van die lieve goede sint wel een tas gekregen waar schoolspullen en laptops in kunnen etc. (omdat mijn huidige rugzak al oud en vies is), dus die is groter dan een handtas. Hij komt van Jolian lederwaren (in Den Bosch lol), maar je kunt 'm vast ook ergens anders halen. Dit is 'm. Slechts 45 euro.



    Den Bosch is een beetje ver voor maar een tas. =P
    Hij is wel heel leuk moet ik zeggen!
    Maar voor mij moet er geen laptop in kunnen steken. Als ik mijn laptop van het werk op verplaatsing moet hebben, gebruik ik mijn rugzak van het werk en als ik mijn persoonlijke moet meenemen steekt hij in zijn hoesje of in mijn persoonlijke rugzak. Op zich moet er in mijn handtas niet meer dan een portefeuille, een kammetje, mijn handlotion en mijn boterhammen (en een pot met smeersel voor mijn boterhammen). =P


    FireKeeper schreef:
    Ik ben nog altijd van de rugzakken, waarvan ik er welgeteld 1 heb. Mijn andere tassen zijn van die linnen soorten waar het logo van Slytherin op staat of een Disney figuur. Ook leuk, maar niet echt waar jij naar zoekt, haha.

    Ik heb verder geen idee waar je leuke tassen kunt halen. Primark? Hoewel de kwaliteit misschien te wensen overlaat. Veel succes in elk geval met het zoeken naar een nieuwe tas!

    Nee, ik zoek inderdaad iets meer neutraals. ^^
    Goh, de kwaliteit is misschien wat slechter, maar anderzijds ben ik wel zeer voorzichtig en zuinig op mijn materiaal. Dus het zou lang kunnen meegaan, wie weet.

    Glam schreef:
    Bij de Mango hebben ze nu ook best wel leuke tassen

    Thanks voor de tip!
    Dan denk ik dat ik binnenkort eens een shopdagje moet inplannen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury