• Hallo users!

    We hebben een vraag vanuit het team van redacteurs van de facebookpagina van quizlet (Blurrierface, Liopleurodon, Jotunheim, BIack). We hadden het idee om een like wedstrijd te organiseren om meer mensen kennis te laten maken met de site.
    Het zou de bedoeling zijn dat mensen een creatie naar keuze zouden inzenden en proberen er likes op te verzamelen. Als beloning zouden er credits tegenover staan. We zoeken hiervoor nog wel enkele mensen die credits hebben die ze niet gebruiken. Als je er hebt, kan je altijd een berichtje sturen.

    We hebben van de moderators toestemming gekregen om credits te zoeken bij users!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 22:57 ]

    Vind je dit een leuk idee?


    What would Emma do?

    Met mensen, bedoel je dan mensen die al op Q zitten of niet? Aangezien je mensen kennis wil laten maken met Q. En als dat zo is, dan vind ik het een waardeloos idee om mensen credits te geven op een site waar ze (nog) niet op zitten en dat ze dan ook nog moeite moeten doen om likes te verzamelen. Maar als ook mensen die al op Q zitten mee mogen doen, dan vind ik het prima, want die hebben er tenminste iets aan.

    Andria schreef:
    Met mensen, bedoel je dan mensen die al op Q zitten of niet? Aangezien je mensen kennis wil laten maken met Q. En als dat zo is, dan vind ik het een waardeloos idee om mensen credits te geven op een site waar ze (nog) niet op zitten en dat ze dan ook nog moeite moeten doen om likes te verzamelen. Maar als ook mensen die al op Q zitten mee mogen doen, dan vind ik het prima, want die hebben er tenminste iets aan.


    De mensen die de creaties posten zijn, zoals ik het begrepen heb, users van Q. Maar doordat ze anderen vragen om te stemmen, komen mensen terecht op
    Q en daardoor maken zij kennis met de site ^^. De credits gaan dan ook naar de users. (:


    Spinning around, I'm weightless.

    Andria schreef:
    Met mensen, bedoel je dan mensen die al op Q zitten of niet? Aangezien je mensen kennis wil laten maken met Q. En als dat zo is, dan vind ik het een waardeloos idee om mensen credits te geven op een site waar ze (nog) niet op zitten en dat ze dan ook nog moeite moeten doen om likes te verzamelen. Maar als ook mensen die al op Q zitten mee mogen doen, dan vind ik het prima, want die hebben er tenminste iets aan.


    Het is de bedoeling dat mensen die op Q zitten hun creaties openbaar maken en delen met facebook. Door likes te verzamelen (hopelijk van mensen die Q nog niet kennen), willen we mensen aantrekken en zo naar Q brengen. Als nieuwe mensen willen meedoen, is dat altijd toegestaan natuurlijk, maar ik neem aan dat de meeste credits inderdaad naar leden gaan die nu al lid zijn. (:


    What would Emma do?

    Wordt er eigenlijk één winnaar gekozen of krijgt iedereen een prijs? Ik gok op één winnaar, maar de beginpost is er niet erg duidelijk over. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    Wordt er eigenlijk één winnaar gekozen of krijgt iedereen een prijs? Ik gok op één winnaar, maar de beginpost is er niet erg duidelijk over. (:


    Daar heb ik zelf op de moment nog geen antwoord op, het hangt er van af hoeveel credits we ter beschikking hebben. (:


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Daar heb ik zelf op de moment nog geen antwoord op, het hangt er van af hoeveel credits we ter beschikking hebben. (:


    Oh op die manier. Dat klinkt logisch. ^^
    Laten jullie het trouwens weten als er wordt besloten dat Quizlet de credits doneert of dat de Q'ers het toch zelf moeten doen? Ik heb namelijk nog wel wat stoffige credits liggen, maar aangezien ik een voorstander ben van het idee dat Quizlet zelf credits prijsgeeft wacht ik liever nog even met het sturen van mijn credits. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De moderators hebben ons laten weten dat de credits niet gedoneerd gaan worden. We hebben wel de toestemming gekregen om credits te zoeken bij de users. Het is niet de bedoeling dat users credits voor ons gaan aankopen of iets dergelijks, maar als mensen er nog enkele op overschot hebben, of iets gewonnen hebben dat ze kunnen doneren, zouden we dat heel leuk vinden!


    What would Emma do?

    Liopleurodon schreef:
    De moderators hebben ons laten weten dat de credits niet gedoneerd gaan worden. We hebben wel de toestemming gekregen om credits te zoeken bij de users. Het is niet de bedoeling dat users credits voor ons gaan aankopen of iets dergelijks, maar als mensen er nog enkele op overschot hebben, of iets gewonnen hebben dat ze kunnen doneren, zouden we dat heel leuk vinden!


    Hoeveel heb je nodig?


    26 - 02 - '16

    Liopleurodon schreef:
    De moderators hebben ons laten weten dat de credits niet gedoneerd gaan worden. We hebben wel de toestemming gekregen om credits te zoeken bij de users. Het is niet de bedoeling dat users credits voor ons gaan aankopen of iets dergelijks, maar als mensen er nog enkele op overschot hebben, of iets gewonnen hebben dat ze kunnen doneren, zouden we dat heel leuk vinden!

    Ik heb jou er net tien gedoneerd. *O*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chrysalism schreef:
    (...)

    Hoeveel heb je nodig?


    Iedere credit die we krijgen, kunnen we gebruiken. Hoe meer we krijgen, hoe uitgebreider we de actie natuurlijk kunnen maken en hoe meer beloningen we kunnen uitdelen. :)


    What would Emma do?

    Ik heb er ook wat gegeven ^^


    26 - 02 - '16

    Iedereen al vast heel erg bedankt! :D


    What would Emma do?

    Waaaah, bedankt iedereen!


    Spinning around, I'm weightless.

    Het is een heel leuk idee, maar dan zou ik wel moeten wennen aan het feit dat dan iedereen mijn account kent op Q. xd

    Mocht ik credits hebben, had ik er zeker gedonneerd, maar ik heb er jammer genoeg geen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried