• Omdat wvw-wedstrijden de laatste zo erg in trek zijn leek het mij leuk om een ranking lijst bij te houden. Dit heb ik namelijk al een keer op een andere forum gezien en dat was toen erg intrek.

    Q&A


    Wat is de weerwolven van wakkerdam rankinglijst?
    Een lijst waar alle "scores" van alle wvw's bijgehouden worden. Hierdoor kunnen we de winnaar zien van alle spellen bij elkaar.

    Hoe kom ik op de lijst?
    Door mee te doen kan je punten behalen. Deze punten behaal je door bijvoorbeeld een spelletje te winnen. Met een punt kom je al op de lijst.

    Wat heeft dit voor meerwaarde? Kan ik er iets mee winnen?
    Nee. Het is gewoon een leuk extraatje voor de fun.


    Punten verdelen.
    ~ De punten worden verdeeld nadat het potje is afgelopen! (Dus niet eerder gestopt. Er moet echt een winnaar zijn.)
    ~ De host van dit potje moet het potje bij mij opgeven! Als dit niet gedaan wordt worden de punten niet mee geteld!
    ~ De host zoekt zelf uit wie de punten krijgt van beste speler. Ik zeg er wel bij dat ik bij sommige wvw's controleer of dit geen vriendjespolitiek is. Als iemand de punten toegereikt krijgt omdat degene elke keer random stemt dan begrijpen jullie ook wel dat ik de punten niet toe ken!
    ~ Alle Wvw's die vanaf 01-01-15 begonnen zijn mogen hier opgegeven worden.

    Punten.
    Je kan dan bij de volgende onderdelen punten behalen:
    ~ In de zijde zitten die het potje wint (5 punten)
    ~ Nog leven aan het eind van het potje (5 punten)
    ~ Een potje hosten en helemaal uitspelen. (5 punten)
    ~ Door de host gekozen worden tot de beste speler van het potje * (10 punten)
    ~ Dood gaan door inactiviteit (-1 punt)

    * Toelichting: bij dit onderdeel wordt er gekeken naar wie er in dit potje de beste theorie, speeltactiek of overlevingstactiek heeft gehad. Dit kan van alles zijn. Bijvoorbeeld; een wolf die tactieks bekijkt wie hij kan lunchen en op wie hij overdag stemt. Of een ziener die goede hints geeft aan de rest. Twee geliefdes die elkaar goed weten te beschermen. Of die ene speler die met een perfectie theorie aankomt.
    Ik wil wel vragen om niet altijd dezelfde bij dit onderdeel te kiezen. Natuurlijk hebben we een stel geweldige wvw's spelers op Q maar om die nou elke keer maar automatisch de punten toe te reiken is niet leuk. Kijk bijvoorbeeld een keer naar iemand die voor de eerste keer mee doet met een Wvw of iemand die spontaan opeens een goede theorie heeft bedacht terwijl degene meestal nooit een theorie heeft bedacht.

    RankingLijst.

    Eerste plaats.


    Tweede plaats.


    Derde plaats.



    Vragen zijn altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 22:46 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het wel een leuk idee en als anderen dat ook vinden, wil ik gerust de resultaten van mijn WvW doorgeven ;)


    What would Emma do?

    Suuuuper idee zeg! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Leuk idee! Jammer dat mijn WvW-wedstrijd eind oktober vorig jaar begon...


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Sugawara schreef:
    Leuk idee! Jammer dat mijn WvW-wedstrijd eind oktober vorig jaar begon...


    Dat is inderdaad vervelend ja. Ik heb die regel vooral gemaakt zodat het niet iedereen oude potjes van drie jaar terug op gaan halen. Dan zou alles heel onoverzichtelijk worden en als je spel al een tijdje geleden afgelopen is dan is het een beetje moeilijk om de beste speler uit te kiezen.
    Mag ik vragen wanneer je potje was afgelopen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kishimoto schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad vervelend ja. Ik heb die regel vooral gemaakt zodat het niet iedereen oude potjes van drie jaar terug op gaan halen. Dan zou alles heel onoverzichtelijk worden en als je spel al een tijdje geleden afgelopen is dan is het een beetje moeilijk om de beste speler uit te kiezen.
    Mag ik vragen wanneer je potje was afgelopen?


    Ik heb het even opgezocht. Het was afgelopen op 13 februari 2015. (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Sugawara schreef:
    (...)

    Ik heb het even opgezocht. Het was afgelopen op 13 februari 2015. (:

    Als je wilt mag je van mij de gegevens doorsturen. Dan wil ik deze nog best mee laten gelden aangezien dat niet heel lang geleden is (:.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kishimoto schreef:
    (...)
    Als je wilt mag je van mij de gegevens doorsturen. Dan wil ik deze nog best mee laten gelden aangezien dat niet heel lang geleden is (:.


    Oké! Dan zal ik er binnenkort even naar kijken. ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Leuk!


    Spinning around, I'm weightless.

    Grappig idee dit :3
    Maar hoe zit et bijv met spelers die er door de wolven eerste nacht al uitgegooid worden? Want die kunnen er niks aan doen, maar zo ook niet ergens voor in aanmerking komen. En aangezien sommigen er vaak als eerst uit worden gegooid..

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 21:23 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    AwkwardTurtle schreef:
    Grappig idee dit :3
    Maar hoe zit et bijv met spelers die er door de wolven eerste nacht al uitgegooid worden? Want die kunnen er niks aan doen, maar zo ook niet ergens voor in aanmerking komen


    Ik zat er ook aan te denken om daar ook een punt aan te geven. Maar daar was ik nog over aan het twijfelen. De ene kant leek mij dat wel zo eerlijk, aan de andere kant kon ik dan punten aan iedereen blijven geven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kishimoto schreef:
    (...)

    Ik zat er ook aan te denken om daar ook een punt aan te geven. Maar daar was ik nog over aan het twijfelen. De ene kant leek mij dat wel zo eerlijk, aan de andere kant kon ik dan punten aan iedereen blijven geven.


    Ik snap de struggle ja. Misschien dat je een soort andere "troostranking" daarvoor kan maken ofzo? x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oeh, me like!
    Al kom ik vast nooit in de top 3 :p


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    AwkwardTurtle schreef:
    (...)

    Ik snap de struggle ja. Misschien dat je een soort andere "troostranking" daarvoor kan maken ofzo? x)


    Haha, een aparte lijst voor de meest gedode spelers! :')


    What would Emma do?

    Leuk idee!
    Moet de host van de WvW er mee aankomen of ga je zelf kijken wie wint bij WvW's?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    StephenFry schreef:
    (...)

    Haha, een aparte lijst voor de meest gedode spelers! :')


    Zoiets ja! x) Niet zo serieus, maar wel grappig lijkt me x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."