• Het gaat om dit verhaal over wolven:

    Chest is een eigenwijze, nieuwsgierige wolf dat graag op zichzelf is. Alfa zou een perfecte rang geweest zijn, maar daar ziet hij zelfs niks in. Totdat er een periode van honger aanbreekt in zijn roedel. Hij besluit door zijn eigenwijsheid zelf een roedel te stichten.

    Er breken tijden van eenzaamheid aan die wordt verbroken door een broer van Chest. Uiteindelijk is het Chest gelukt een roedel te stichten en het zijn goede tijden voor hem. Op een dag merkt hij een vertrouwde geur op van een andere roedel die hij niet kan plaatsen. Uit nieuwsgierigheid zoekt hij deze roedel op, dat zijn eigen oude roedel blijkt te zijn.


    Op sommige momenten zou ik in hoofdstukken klassieke muziek neer zetten (en dan bedoel ik piano muziek, geen zang). Als Chest bijvoorbeeld weggaat zou ik aan het einde dit muziekje erop zetten:



    Is dat leuk of storend?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 18:30 ]

    Is klassieke muziek bij een verhaal leuk of storend?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Lezers kunnen altijd zelf beslissen of ze de muziek aanzetten of niet. Dus je kan het altijd erbij doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kishimoto schreef:
    Lezers kunnen altijd zelf beslissen of ze de muziek aanzetten of niet. Dus je kan het altijd erbij doen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik gebruik in mijn verhaal ook muziek om de sfeer bij te zetten, dus voor mij is het zeker niet storend en heeft het een toegevoegde waarde!


    Queer zijn is gewoon alles

    Kishimoto schreef:
    Lezers kunnen altijd zelf beslissen of ze de muziek aanzetten of niet. Dus je kan het altijd erbij doen.


    Dat is ook weer waar ;)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik zou het gewoon doen, maar er wel duidelijk bij vermelden dat de links in de story je naar muziek op YouTube brengen. Anders schrikken mensen misschien van de muziek als ze erop klikken. :p

    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 19:05 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Cordon schreef:
    Ik gebruik in mijn verhaal ook muziek om de sfeer bij te zetten, dus voor mij is het zeker niet storend en heeft het een toegevoegde waarde!

    Ik kan niet lezen en muziek luisteren tegelijk, maar voor andere mensen is het vast leuk.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aire schreef:
    Ik kan niet lezen en muziek luisteren tegelijk, maar voor andere mensen is het vast leuk.

    Ik zelf kan het ook niet zo goed, behalve als de muziek zacht staat. Maar je kan ook na het lezen luisteren.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik heb dit eerder ook gedaan bij een verhaal, echt een tear-jerker als je goede muziek erbij gebruikt. Ik ben er heel gevoelig voor, dus bij een doodscene en goede muziek en ik zit huilend achter mijn laptop.


    If a writer falls in love with you, you can never die