• Ik heb in het begin van de zomer een lijstje opgesteld met dingen die ik deze vakantie had willen doen.
    Het verbaast me eigenlijk niet dat ik niks van op die lijst gedaan heb. Lijsten zijn dom.
    Ahja, ik doe nooit dingen die ik echt zou moeten doen, long live procrastination, right?

    Ik heb dat ook, maar dan met to do lijstjes. Dan staat er iets op wat ik uiteindelijk tog niet doe :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dat heb ik altijd. Ik zeg altijd tegen mezelf; En deze vakantie ga ik nuttige dingen doen!
    Aan het einde heb ik alleen maar rondgehangen met vrienden en een beetje zitten gamen etc. :'D

    Same here. Of dan denk ik: "Dit kan ik wel wegstrepen, is niet belangrijk. En dit heb ik een soort van gedaan. Hier had ik gewoon geen tijd voor."


    You've cat to be kitten me right meow.

    PROCRASTINATORS UNITE.


    :3

    Hashtagged schreef:
    Same here. Of dan denk ik: "Dit kan ik wel wegstrepen, is niet belangrijk. En dit heb ik een soort van gedaan. Hier had ik gewoon geen tijd voor."

    Sounds just like me. :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Heb ik ook! Ik had een lijst van twee bladzijdes gemaakt waarvan ik nog niet eens de helft heb gedaan...

    Same here, ik zou het keyboarden weer oppakken, meer sporten (maar hoe doe je dat in de hitte?!), meer tekenen, meer lezen. Wat doe ik? Skypen met vriendje, Q-en, gamen en meer dingen waarbij de laptop van te pas komt.


    You are beautiful, you are love.

    Hashtagged schreef:
    Same here. Of dan denk ik: "Dit kan ik wel wegstrepen, is niet belangrijk. En dit heb ik een soort van gedaan. Hier had ik gewoon geen tijd voor."


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik denk dat ik ook geen fuck van op die lijst heb gedaan. Naja zo zie je maar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hashtagged schreef:
    Same here. Of dan denk ik: "Dit kan ik wel wegstrepen, is niet belangrijk. En dit heb ik een soort van gedaan. Hier had ik gewoon geen tijd voor."


    Food.

    Herkenbaar.
    Ik heb zo'n beetje de hele vakantie op mn gat achter de computer gezeten ;D
    My laptop is my best friend.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dirtypaws schreef:
    Herkenbaar.
    Ik heb zo'n beetje de hele vakantie op mn gat achter de computer gezeten ;D
    My laptop is my best friend.


    Same, maar dan mijn m'n telefooon :Y)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    hahaha, same. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik doe altijd wel een deed, t begint goed, maar uiteindelijk heb ik nooit alles gedaan wat ik wilde doen in een bepaalde periode.

    Ik ben daar ook heel slecht in, hoewel mijzelf aan een taalcursus Zweeds helpen binnen een schooljaar best moet lukken. En mijn moeder overtuigen dat ik mijn haar knalrood mag verven. En een trip naar Zweden en langs Stockholm te gaan. Maar ik begin met die cursus en die haarkleur. (bloos)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife