• Saar Wil Een Nieuwe Quiz Maken Aangezien Ik De Andere Verwijderd Heb Omdat Niemand Hem Meer Maakte :S Daarom Vraag Ik Jullie Tips En Ideeën Zodat Jullie Hem Wel Zouden Maken

    Geef Zelf Even Een Paar Goede Ideeën Die In De Quizlet Kan Komen En Dan Gaan We Er Samen 1 Voor Jullie Maken ^^

    Even Vermelden

    - Over Welke Jongen Van TH Moet Hij Gaan ?
    - Wat Moet De Plot Zijn (Plot is onderwerp waarover moet het dus gaan...)
    - Heeft Het Hoofdpersonage Vrienden, Vriendinnen (vermeld dit ook even)
    - geef enkele namen :)

    Dank je voor jullie medewerking ;)

    Als er genoeg reacties komen begin ik vandaag nog aan de serie anders niet dus :P
    Verder wil ik nog even zeggen dat als jullie een rol hebben hem wel moeten maken eh :P

    Rollen zullen om 22.30 tevoorschijn komen als er genoeg reacties zijn ^^

    Vriendelijke Groetjes Saar ^^

    Ik heb eigenlijk helemaal geen inspiratie, maar het hoeft toch helemaal niet over TH te gaan?:]
    x


    ok

    Ik heb eigenlijk helemaal geen inspiratie, maar het hoeft toch helemaal niet over TH te gaan?:]
    x


    waarover dan wel ik moet het ook interessant vinden eh anders vind ik geen inspiratie om over te schrijven :8x'D

    Reageer is ik wil wel schrijven eh :X

    LALALA (baby)

    Ik heb geen inspiratie anders had ik zelf wel al quizen en degene die ook ooit had zijn allang terug weg xD
    Enja al die quizen gaan al over Tokio Hotel ik zou iets nieuws nemen

    Ik heb geen inspiratie anders had ik zelf wel al quizen en degene die ook ooit had zijn allang terug weg xD
    Enja al die quizen gaan al over Tokio Hotel ik zou iets nieuws nemen


    Maar zeg dan is over wa ik da moet doen en nee ik doe da ni over The Jonas Brothers !