• "The French revolution taught us the rights of man and women."


    Het jaar 1789.
    Het tijdperk van de Franse Revolutie is aangebroken waarbij de absolute monarchie die Frankrijk drie eeuwen had geregeerd werd afgeschaft en de Eerste Franse Republiek werd opgericht.
    Maar eerst is er een grote oorlog in de stad Parijs, waar elke Assasin heen gaat om te helpen. Sommige kennen elkaar, maar sommige zijn nog complete vreemden voor elkaar en moeten maar met elkaar kunnen opschieten. Makkelijk gaat dit niet, want iedereen heeft zo zijn eigen regels, normen en waarden. Sommige kunnen nog wraakgevoelens koesteren voor wie dan ook.
    De Assasins trekken in bij het paleis en stellen zichzelf voor als dochters of zonen van grafen, of als bediendes.
    Hier horen ze alles wat ze moeten weten, maar zo kunnen ze ook dicht bij hun vijanden komen om ze zo te vermoorden.
    Als de Tempeliers opdagen in het paleis en ze de orde willen verstoren, breekt er een lichtelijke paniek uit bij de groep Assasins. De Tempeliers doen er alles aan om de monarchie te behouden, terwijl de Assasins aan de kant van de burgers staan. Nu moeten de Assasins niet alleen de pionnen van de Franse politiek te vermoorden, maar ook de Tempeliers.




    Namen:

    VladiFerr ~ Noëlle


    Topics:

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 18:09 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    ff mt, voor ik hem kwijt ven

    Naam: Sarah


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Mt.

    Dus, ik moet voor mn character nog 'relaties' invullen. Iemand interesse om een bepaalde relatie met mn character te hebben? (Therese Lapointe)

    Naam: Luca.


    how dare you speak of grace

    Hey


    Bowties were never Cooler

    Mt

    En Wendy is de naam :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kiekeboe: Gabriëlle/Gaby hier. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heet Miriam.

    Vraagje: voor Napoleon had toch bijna niemand buiten de adel een achternaam?


    Bowties were never Cooler

    AshFIrwin schreef:
    Ik heet Miriam.

    Vraagje: voor Napoleon had toch bijna niemand buiten de adel een achternaam?


    Not sure. Maar het zou goed kunnen.


    how dare you speak of grace

    AshFIrwin schreef:
    Ik heet Miriam.

    Vraagje: voor Napoleon had toch bijna niemand buiten de adel een achternaam?


    Volgensmij klopt fat ja


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dan ga ik dat even veranderen voor Mare. :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.