• Vul dit lijstje in als je een cover aan wil vragen:

    • Wel/geen titel? Zo ja, wat is de titel? - Ik kan ook twee versies maken als je dit graag wil.
    • Overige tekst, zoals een ondertitel of citaat?
    • Wel/geen username of eigen naam?
    • Een korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    • Welke afbeeldingen wil je op de cover? - Je mag zelf foto's zoeken, let hierbij wel op de kwaliteit. Ik wil ook zelf op zoek gaan, geef dan wel duidelijk aan wat je wil hebben. Geef bij face claims eventueel een bepaalde periode of film/serie aan, als je een specifiek uiterlijk van diegene zoekt.
    • Horizontaal of verticaal?
    • Welke sfeer zoek je?
    • Als je tekst op de cover wil: heb je een voorkeur voor lettertype?
    Strak, krullerig, een specifieke stijl, etc. Je kan ook op dafont.com zoeken en de naam van een lettertype doorgeven.
    • Overige wensen?





    Als je cover af is, zet ik die in dit topic en plaats ik een berichtje in je gastenboek. Ik bewaar altijd alle bestanden, dus alles kan nog aangepast worden. Mocht je het helemaal niets vinden, dan maak ik gewoon een nieuwe. (:




    Ik doe mijn best om alle covers zo snel mogelijk te maken. In principe heb ik veel tijd deze zomer, maar ik kan niets beloven. Als je de cover om een bepaalde reden toch niet meer nodig hebt, laat het me dan alsjeblieft weten. Dan hoef ik mijn tijd niet te verspillen.

    Voorbeelden:

    Dit zijn slechts voorbeelden. Er is veel meer mogelijk.






    Heb je nog vragen? Stel ze gerust. x


    Aanvragen:


    Afgerond:
    Myrra
    • Firenzee // met tekst & zonder tekst


    Gewijzigde usernames graag even doorgeven.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2015 - 19:26 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Eerdere aanvragen:
    Voor Taiteilijan:



    Voor Baelor:



    Voor Firenzee:

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 11:25 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Wel/geen titel? Zo ja, wat is de titel?
    Ja, de titel is Willow

    • Overige tekst, zoals een ondertitel of citaat?
    It's no secret you're not the one who you look like. It's a secret who you really are.

    • Wel/geen username of eigen naam?
    Syrena Aqua. Het is niet mijn gebruikersnaam of echte naam, maar een soort schuil naam.

    • Een korte samenvatting of uitleg van het verhaal (in een spoiler)

    Het is een verhaal in de middeleeuwen dat gebaseerd is op de wisselkinderen. Dit gaat over een meisje genaamd Willow, haar oogkleur veranderd en ze kan met dieren praten.


    • Welke afbeeldingen wil je op de cover?
    Iets wat je aan die middeleeuwse tarot kaarten doet denken. Getekend, zeg maar. Als er een meisje op staat is het eigenlijk al goed, het uiterlijk weet ik nog niet dus je kan kiezen wat je wil.

    • Horizontaal of verticaal?
    Verticaal

    • Welke sfeer zoek je?
    Historisch, mysterieus. Vooral mysterieus, want Willow is op zoek naar wie ze echt is.

    • Als je tekst op de cover wil: wat voor lettertype zoek je?
    Van die gotische, of Renaissance stijl. Of iets wat er gewoon bij past, natuurlijk.

    • Overige wensen
    Heb ik niet..

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 21:26 ]


    obsessive rage


    Myrra schreef:
    Wel/geen titel? Zo ja, wat is de titel?
    Ja, de titel is Willow

    • Overige tekst, zoals een ondertitel of citaat?
    It's no secret you're not the one who you look like. It's a secret who you really are.

    • Wel/geen username of eigen naam?
    Syrena Aqua. Het is niet mijn gebruikersnaam of echte naam, maar een soort schuil naam.

    • Een korte samenvatting of uitleg van het verhaal (in een spoiler)
    Het is een verhaal in de middeleeuwen dat gebaseerd is op de wisselkinderen. Dit gaat over een meisje genaamd Willow, haar oogkleur veranderd en ze kan met dieren praten.


    • Welke afbeeldingen wil je op de cover?
    Iets wat je aan die middeleeuwse tarot kaarten doet denken. Getekend, zeg maar. Als er een meisje op staat is het eigenlijk al goed, het uiterlijk weet ik nog niet dus je kan kiezen wat je wil.

    • Horizontaal of verticaal?
    Verticaal

    • Welke sfeer zoek je?
    Historisch, mysterieus. Vooral mysterieus, want Willow is op zoek naar wie ze echt is.

    • Als je tekst op de cover wil: wat voor lettertype zoek je?
    Van die gotische, of Renaissance stijl. Of iets wat er gewoon bij past, natuurlijk.

    • Overige wensen
    Heb ik niet..



    Ik hoop dat dit is wat je bedoelde. Laat me alsjeblieft weten wat je ervan vindt. Ik kan alles nog aanpassen x


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:


    Myrra schreef:
    (...)



    Ik hoop dat dit is wat je bedoelde. Laat me alsjeblieft weten wat je ervan vindt. Ik kan alles nog aanpassen x


    Hij is prachtig! Je hoeft niks te veranderen, het is prachtig zo!


    obsessive rage

    • Wel/geen titel? Zo ja, wat is de titel?
    Wel, en liefst ook een zonder. Titel: Leeuwensgevaar

    • Overige tekst, zoals een ondertitel of citaat?
    Niet.

    • Wel/geen username of eigen naam?
    Niet.

    • Een korte samenvatting of uitleg van het verhaal (in een spoiler)

    Het is het jaar 2217. De wereld is een dystopie geworden, het is enkel en alleen verslechterd tegenover twee eeuwen geleden. De politiek, de zorgsector en de wetenschap stellen niets meer voor. Er zijn geen landen meer, enkel drie werelddelen. Er is ook sprake van overbevolking volgens wereldleider Odum, en daarvoor heeft hij iets bedacht.
    Voor elk kind dat geboren word, word er ook een leeuw geboren. Als de leeuw dood gaat, gaat de mens dood, en ook omgekeerd. Om van de overbevolking af te geraken raken dokters hun job kwijt en als ze toch doorgaan met mensen genezen, worden hun leeuwen in de arena geplaatst tot de laatste overleeft.
    Niemand leeft graag in deze wereld, ook Lev niet. Maar als hij merkt dat zijn leeuw in levensgevaar is, en hijzelf dus ook, gaat hij op avontuur om zijn leeuw te redden. Maar dan geraakt Lev verwikkeld in een nieuwe missie, waarbij de toekomst van de aarde in zijn handen lijkt te liggen.


    • Welke afbeeldingen wil je op de cover?
    - Het zou leuk zijn moest je in het midden van de cover een gezicht halfmens/halfleeuw krijgen, als dat echt niet gaat is het niet persé nodig. Maar ik heb nog geen foto van een leeuw en geen van een mens. De mens moet een jongen zijn rond de zestien jaar en voor de rest mag je zelf kiezen, omdat ik geen goede vond, misschien vind jij er wel een! Zorg liefst wel dat de "leeuw/mens" in de "camera" kijkt. En als een halfmens/leeuw op niets trekt hoef je het ook niet te doen (; .
    - Liefst een savanne achtergrond maar niet persé nodig.
    - Er mogen ook nog wat onopvallende leeuwen in de achtergrond (: .

    • Horizontaal of verticaal?
    Je mag ze allebei proberen maar ik heb het liefst verticaal.

    • Welke sfeer zoek je?
    Avontuurlijk.
    Het mag vooral oranje bevatten.

    • Als je tekst op de cover wil: wat voor lettertype zoek je?
    Dat maakt denk ik niet veel uit! Moest je het echt niet weten, misschien deze?

    • Overige wensen?
    Nope.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2015 - 12:29 ]


    I wanna be a wizard!



    Firenzee schreef:
    • Wel/geen titel? Zo ja, wat is de titel?
    Wel, en liefst ook een zonder. Titel: Leeuwensgevaar

    • Overige tekst, zoals een ondertitel of citaat?
    Niet.

    • Wel/geen username of eigen naam?
    Niet.

    • Een korte samenvatting of uitleg van het verhaal (in een spoiler)
    Het is het jaar 2217. De wereld is een dystopie geworden, het is enkel en alleen verslechterd tegenover twee eeuwen geleden. De politiek, de zorgsector en de wetenschap stellen niets meer voor. Er zijn geen landen meer, enkel drie werelddelen. Er is ook sprake van overbevolking volgens wereldleider Odum, en daarvoor heeft hij iets bedacht.
    Voor elk kind dat geboren word, word er ook een leeuw geboren. Als de leeuw dood gaat, gaat de mens dood, en ook omgekeerd. Om van de overbevolking af te geraken raken dokters hun job kwijt en als ze toch doorgaan met mensen genezen, worden hun leeuwen in de arena geplaatst tot de laatste overleeft.
    Niemand leeft graag in deze wereld, ook Lev niet. Maar als hij merkt dat zijn leeuw in levensgevaar is, en hijzelf dus ook, gaat hij op avontuur om zijn leeuw te redden. Maar dan geraakt Lev verwikkeld in een nieuwe missie, waarbij de toekomst van de aarde in zijn handen lijkt te liggen.


    • Welke afbeeldingen wil je op de cover?
    - Het zou leuk zijn moest je in het midden van de cover een gezicht halfmens/halfleeuw krijgen, als dat echt niet gaat is het niet persé nodig. Maar ik heb nog geen foto van een leeuw en geen van een mens. De mens moet een jongen zijn rond de zestien jaar en voor de rest mag je zelf kiezen, omdat ik geen goede vond, misschien vind jij er wel een! Zorg liefst wel dat de "leeuw/mens" in de "camera" kijkt. En als een halfmens/leeuw op niets trekt hoef je het ook niet te doen (; .
    - Liefst een savanne achtergrond maar niet persé nodig.
    - Er mogen ook nog wat onopvallende leeuwen in de achtergrond (: .

    • Horizontaal of verticaal?
    Je mag ze allebei proberen maar ik heb het liefst verticaal.

    • Welke sfeer zoek je?
    Avontuurlijk.
    Het mag vooral oranje bevatten.

    • Als je tekst op de cover wil: wat voor lettertype zoek je?
    Dat maakt denk ik niet veel uit! Moest je het echt niet weten, misschien deze?

    • Overige wensen?
    Nope.



    Hopelijk is dit wat je zocht! Laat me weten wat je ervan vindt x


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Dat is echt heel cool! En de "mens/leeuw" vind ik heel goed gedaan! Bedankt!
    Alleen dacht ik eerder in plaats van die twee leeuwenkoppen, boven een savannegebied te hebben met eventueel leeuwen erop. Zou je misschien gewoon die leeuwenkoppen willen vervangen door dit ofzo?:

    http://7-themes.com/data_images/out/57/6967002-beautiful-nature-scenery-24139.jpg


    I wanna be a wizard!



    Firenzee schreef:
    Dat is echt heel cool! En de "mens/leeuw" vind ik heel goed gedaan! Bedankt!
    Alleen dacht ik eerder in plaats van die twee leeuwenkoppen, boven een savannegebied te hebben met eventueel leeuwen erop. Zou je misschien gewoon die leeuwenkoppen willen vervangen door dit ofzo?:

    http://7-themes.com/data_images/out/57/6967002-beautiful-nature-scenery-24139.jpg


    Zo beter? (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Super, dankjewel!
    Ik heb er in de tussentijd trouwens ook eentje gemaakt die echt héél simpel is. Dan kan ik ze allebei gebruiken (: .

    [ bericht aangepast op 26 juli 2015 - 21:28 ]


    I wanna be a wizard!