• Hee

    Deze vakantie wil ik echt veel afspreken met mijn vriendinnen. Daar heb ik het afgelopen jaar maar weinig tijd voor gehad vanwege gedoe met school.
    Alleen, ik weet niet wat te doen!
    Als we afspreken dan kijken we altijd heel veel horrorfilms en blijven ze logeren. Maar ik wil ook een keer iets anders (: (ze hebben zelf ook niet echt een idee haha)
    Iemand ideeën om te doen met je beste vriendin in de vakantie?

    Dit zijn mijn ideeën tot nu toe:

    - zwemmen bij een meer
    - filmavond houden
    - centerparcs
    - bioscoop

    Ik ga vaak naar de stad, ergens eten en zo. En picknicken doe ik ook vaak. ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Misschien dat Tienertoeren wat voor je is? :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Meestal blijf ik niet bij hen thuis, maar hangen we wat rond in de stad, zitten we in ergens in een parkje, wandelen we rond in woonwijken of zitten we bij de frituur, ook niet echt veel dus. :') Misschien eens een avondje uit samen, ergens met z'n allen naar een grote stad of een dagje aan zee?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je kan lekker weg gaan en dagje gaan shoppen, maar er zijn ook genoeg leuke dingen om thuis te doen. Zoals een high tea met allemaal zelfgebakken dingen. Of spelletjes doen. Dat klinkt misschien oudbollig en saai en niet iedereen vindt het leuk om te doen, maar het is best leuk!


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Je kan de vier ideeën die je had ook samen voegen? Huisje bij centerparcs gaan huren, dan heb je gratis toegang tot het zwembad en kun je een filmavond houden in jullie huisje die avond? (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Gewoon spontaan doen waar jullie zin in hebben. Zwemmen, misschien als het mooi weer is. En naar een grote stad gaan, vind ik persoonlijk ook altijd erg leuk met een groep.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Dit kwam er in me op:
    - Spelletjes doen? Ik heb zelf bijvoorbeeld Kolonisten van Catan, Koehandelen en Guillotine, dat vind ik leuke spellen om met een paar mensen te spelen. ^^
    - Samen koken/bakken/hapjes maken?
    - Samen naar een klimbos gaan?
    - Minigolven? :'D
    - Naar het strand?
    - Samen gaan schilderen?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Gaan bowlen, zwemmen, ...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Er zitten een aantal leuke ideeën tussen. Dankjulliewel!

    -Winkelen
    -Pretpark
    -Concert
    -Kajakken
    -Muurklimmen
    -Tentoonstellingen
    -Musea
    -Fotoshoot (laten doen of zelf doen)
    -Londen, Parijs - of iets dichter bij huis...
    -Barbecue
    -Kampvuur
    -Paintball
    -Doolhof
    -Dierentuin

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 20:14 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Misschien is een High Tea leuk? Al dan niet in een restaurantje, want je kunt het natuurlijk ook zelf doen en met elkaar maken, dan heb je ook nog voorpret. Ik vind het altijd een ideale gelegenheid om eens goed bij te kletsen. :)


    She's imperfect but she tries