• Hallo mensen ^^
    Wij hebben zojuist gemerkt dat de lay-out van topics op Quizlet weer compleet verandert door het invoeren van codes.
    Dan hebben we het over de codes voor cursieve, vetgedrukte, onderstreepte en doorstreepte woorden.
    Om het forum overzichtelijk te houden vragen we jullie om deze codes zo snel mogelijk uit jullie signatures te halen. Met ingang van vandaag zijn deze codes in signatures dan ook verboden. Datzelfde geld voor de kleurcodes.
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=16990
    Are we clear?


    Bored.

    Wacht, dus mijn Signature met die codes is verboden?
    Dan verwijder ik dat snel voordat ik een mod op mijn dak krijg :X


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Yep, you're clear =)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    you're clear^^ <3


    I am an idiot, I move.

    oke ^^ ik heb het er weer uigehaald!


    Mew <3

    Oke heb gelijk veranderd.


    I live for the applause, you will die for it.

    oké. :3

    Vraagje: Ik had iemand op het forum gezien die het voor elkaar kreeg om kleur in z'n signature te krijgen. Is dat ook verboden?


    No growth of the heart is ever a waste

    Vraagje: Ik had iemand op het forum gezien die het voor elkaar kreeg om kleur in z'n signature te krijgen. Is dat ook verboden?

    Ja, dat is ook verboden. Kleuren veroorzaken namelijk precies dezelfde problemen.


    Bored.

    Ik heb het eruit gehaalt, maar snap het probleem niet [/domheid]


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik heb het eruit gehaalt, maar snap het probleem niet [/domheid]

    Door die codes verandert de hele lay-out van Quizlet. Alles in ineens onderstreept of de reacties op een topic staan in het topic zelf. Of de hele balk met online-leden is ineens verplaatst naar de rechterkant. Dat soort dingen gebeuren er dan ><


    Bored.

    (...)
    Ja, dat is ook verboden. Kleuren veroorzaken namelijk precies dezelfde problemen.

    Merci :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Oops.. Naja, dan haal ik het er wel uit..

    Dat weten we dan gelukkig ook weer. :']

    x


    Tanya is de beste.

    (...)
    Door die codes verandert de hele lay-out van Quizlet. Alles in ineens onderstreept of de reacties op een topic staan in het topic zelf. Of de hele balk met online-leden is ineens verplaatst naar de rechterkant. Dat soort dingen gebeuren er dan ><


    Owja, dat van die balk heb ik ook al opgemerkt n_n
    Anw, het is ook cool zonder de codes, toch ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.


    Ik heb de code eruitgehaald (A)xD