• Zoals de titel al zegt: ik zoek leesvoer. Ik heb veel topics zitten doorzoeken en vind niet veel.
    Voordat je je story hier neerzet lees eens: Ik ben heel erg kieskeurig. Dus zet je verhaal alleen neer als je door gaat schrijven en aan de volgende eisen voldoet. Anders negeer ik het gewoon.

    Eisen:
    -Goede grammatica en interpunctie.
    - Geen Justin Bieber,
    - Geen Bromance
    - Geen One Direction
    - Vooral geen Vampire verhalen.

    Wel:
    -Onbekende Personen.
    -Horror & Thriller

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 22:53 ]


    -

    3 Golden Rings.

    Het is het jaar 2022, het jaar waar alle ellende uitgebroken is. Terwijl de landen onder elkaar oorlog voerden, begonnen de mensen te strijden voor hun eigen vrijheid. Revoluties hebben de gouvernementen verjaagd, bankdirecteuren zijn op de wreedste manieren vermoord, presidenten zijn als heksen verbrand en zij die meer geld hebben, zijn uit hun huizen gejaagd. De wereld heeft als het ware een derde wereldoorlog achter de rug.
    Eden hoorde bij de arme mensen die voor haar vrijheid had gestreden en geleden. Nu ze werkten aan de wederopbouw van deze nieuwe wereld, had ze ondertussen een eigen houten huisje kunnen bouwen in het bos terwijl ze in een nieuwe bloemist werkte die weinig succes had, maar voldoende opleverde voor haar eigen overleving.
    De strijd is nog maar pas voorbij wanneer voor Eden een nieuwe strijd begint, namelijk het leven redden van een arrogante, eigenwijze rijke bankdirecteur en zijn twee wilde, ongehoorzame dochtertjes van 5 en 7 jaar.




    Three golden rings,
    Two broken families,
    One helpful girl,
    And a new future.



    Met dank aan Cui Ying, die een grote steun en toeverlaat in mijn werk is
    en mij alle vriendschap en begrip verleent die een mens nodig heeft <3


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Croyance schreef:
    3 Golden Rings.

    Het is het jaar 2022, het jaar waar alle ellende uitgebroken is. Terwijl de landen onder elkaar oorlog voerden, begonnen de mensen te strijden voor hun eigen vrijheid. Revoluties hebben de gouvernementen verjaagd, bankdirecteuren zijn op de wreedste manieren vermoord, presidenten zijn als heksen verbrand en zij die meer geld hebben, zijn uit hun huizen gejaagd. De wereld heeft als het ware een derde wereldoorlog achter de rug.
    Eden hoorde bij de arme mensen die voor haar vrijheid had gestreden en geleden. Nu ze werkten aan de wederopbouw van deze nieuwe wereld, had ze ondertussen een eigen houten huisje kunnen bouwen in het bos terwijl ze in een nieuwe bloemist werkte die weinig succes had, maar voldoende opleverde voor haar eigen overleving.
    De strijd is nog maar pas voorbij wanneer voor Eden een nieuwe strijd begint, namelijk het leven redden van een arrogante, eigenwijze rijke bankdirecteur en zijn twee wilde, ongehoorzame dochtertjes van 5 en 7 jaar.




    Three golden rings,
    Two broken families,
    One helpful girl,
    And a new future.



    Met dank aan Cui Ying, die een grote steun en toeverlaat in mijn werk is
    en mij alle vriendschap en begrip verleent die een mens nodig heeft <3


    Ik heb allang een abo op je verhaal :P
    Je verhaal is keigoed.


    -

    The war against our death


    Cover: Coming
    Soundtrack: one & two
    Start: 10-05-2013
    Language: Dutch
    Unkown characters
    Inspired by the terminator
    Written by Silverton

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 23:01 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Catch me if you can
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf
    ~
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er middenin zit.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 23:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben normaal gesproken een hele actieve schrijver, maar momenteel heb ik het heel druk omdat ik over twee weken ga trouwen en daarbij verhuizen. Daarna post ik haast iedere dag weer. (:

    Ik heb verhalen waarbij je wel even vooruit kan.


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.



    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek




    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich



    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    Some love just isn’t meant to be.
    Or is it just an excuse?
    Is it a lack of courage?

    *Hobbit/Thorin fanfictie.


    Every villain is a hero in his own mind.



    Vele eeuwen na de val van het Romeinse Rijk en nog meer eeuwen na het oude Griekenland, is alles erop vooruit gegaan. Maar voor sommigen is de vete nog intact. Twee groepen, de Romeinen en de Grieken, houden de oude vete in stand. Omdat ze nog steeds in de goden geloven. Ze geloven nog steeds in hun goddelijke helft.






    Start: 19/06/2013
    Language: Dutch
    Genre: Fantasy, Action, Unknown Characters
    Written by Silverton


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    lees je fanfiction?
    maar geen 1D, JB enz.
    maar gewoon andere fanfiction? (flower)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Ik schrijf een Levensverhaal, ik weet niet of dat aan je eisen voldoet, maar je mag het altijd eens lezen, en commentaar geven.... Ja... Hoofdpersonage ben ik natuurlijk en het is volledig waargebeurd dus als je zoiets raar vind om te lezen snap ik het wel :$


    after the falling rain the world will shine again ! be happy good times will come !

    bollenhans1 schreef:
    Ik schrijf een Levensverhaal, ik weet niet of dat aan je eisen voldoet, maar je mag het altijd eens lezen, en commentaar geven.... Ja... Hoofdpersonage ben ik natuurlijk en het is volledig waargebeurd dus als je zoiets raar vind om te lezen snap ik het wel :$


    origineel en respect als jeje levensverhaal wil delen met anderen
    :Y)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Ik heb eerlijk gezegd geen idee of mijn grammatica en interpunctie goed zijn...
    Ik probeer er op te letten, maar er kan af en toe natuurlijk wel eens iets fout gaan ; )
    Kijk maar of je het leuk vindt.

    Mijn verhaal: And then I met you
    Het is een OP met fantasy

    Proloog

    Het zachte gras kietelde onder mijn voeten en de opkomende zon wierp schaduwen op het pad waarop ik liep. Het dauw dat zich net als elke ochtend weer overal had geplaatst, gaf een sprookjesachtig gevoel . De mist trok langzaam op en het bos begon weer te leven. Het getjirp van de vogels werd steeds duidelijker te horen. Zachtjes sloot ik mijn ogen en genoot van de geluiden en de geur van het bos. Mijn bos. Mijn huis. Voorzichtig opende ik mijn ogen en voelde hoe de zon mijn huid zachtjes verwarmde. Ik liep weer verder en nam alles in me op. Er was iets anders dan normaal. Ik wist nog niet wat het was, maar ik kon het voelen. Het was een bepaald soort energie. Zo zacht mogelijk liep ik naar de plaats waar ik voelde dat de energie het sterkst was . Voorzichtig gluurde ik tussen de bladeren door. Er stond iets of iemand. Ik had het nog nooit eerder gezien. Ik probeerde te voelen of de energie positief of negatief was, maar ik kon er geen grip op krijgen. Dat gevoel zou me eigenlijk moeten beangstigen, maar zo dapper als ik was stopte ik uit de schaduw van de bomen. Nieuwsgierig kantelde ik mijn hoofd een beetje om het verschijnsel beter te kunnen bekijken. Ik zag hoe het een stap naar voren deed. Dat was voor mij een teken om te gaan. Verandering is niet goed. Nooit goed. Ik draaide me snel om en ging er zo snel mogelijk van door. Het bos was mijn huis en ik kende het dan ook uit mijn hoofd. Ik liet mijn benen onder me nog sneller gaan, zodat ik het gevoel kreeg dat ik zweefde. Weg van het onbekende, ver weg van het verschijnsel.


    De hoofdpersoon:



    Ik post best vaak. Meerdere keren in de weer zelfs. Ik ga alleen morgen op vakantie en ik weet niet hoe vaak ik daar op wifi kan. Het is al heel ver vooruit geschreven, dus daar ligt het niet aan.

    Neem gerust een kijkje (:


    ~You don't need someone to complete you. You only need someone to accept you completely...

    Omdat ik het niet zie staan lees je ook HP?
    Zo Ja:


    Er worden vier gruwelijke moorden gepleegd maar dan verdwijnt de dader. Zal het Harry lukken om met zijn team de dader te vinden?

    auteur: Dooddoenervo
    illustratie:Alecia
    met dank aan:JK Rowling

    http://www.quizlet.nl/stories/112994/harry-potter-en-de-achtervolging12/

    Ik probeer zo goed mogelijk op gramatica te letten, maar foutjes kunnen.


    Queer zijn is gewoon alles


    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Neemt deel aan SOTY







    Link


    26 - 02 - '16

    Seks, drugs en heel veel jongens. Dat is waar het om gaat bij de vriendinnen Scarlett en Jasmine. Als het aan hen ligt gaat het hun hele leven zo door. Maar wat als je de ware opeens tegenkomt maar toch je eigen party leventje niet opzij wilt zetten?


    # Dit verhaal is niet waargebeurd.
    # Geschreven door Sharon.
    # Scarlett Brown & Jasmine Harrison.


    http://www.quizlet.nl/stories/119294/my-party-life-or-you-16/

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 16:25 ]

    Lees je ook graag Avenger fanfiction / Sciencefiction?


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore