• De Hondenopvang:
    Tosca, teefje, geboren 04/2014, 62 cm hoog, gesteriliseerd...

    Geschiedenis van Tosca: Een vriend van Rosa vond Tosca vlakbij zijn huis.
    Tosca droeg een hele lange, dikke en zeer zware metalen ketting.
    Je moet maar denken dat het maar goed is dat ze is ontsnapt!!!!
    We konden ook niet meer de eigenaar vinden en niemand heeft zich gemeld...

    Tosca gaat goed met andere honden, ze kent het lopen aan de riem en gaat goed met katten! We hebben een speciale kattentest met haar gedaan.
    Tosca is, zoals een jonge hond betaamd, sociaal en heel lief met mensen en vindt het heerlijk met de bal te spelen, ze is heel actief....

    Dit jonge meisje wil zo graag lekker kunnen spelen en kunnen knuffelen, zoals elke hond verdient...


    EN TOEN KWAM ZANDKIT!

    Ik ben Bente en ik wil heel graag een hond, zoals jullie misschien gemerkt hebben aan dit topic... Anders zou ik hem niet maken!
    Momenteel heb ik een katertje thuis en een hamster! De kater heet Bram en mijn hamster Bolletje. Ze zijn ontzettend lief!



    Ik heb al een hele boel lieve dieren gehad, maar nog nooit een hond sinds geheugenis, mama zegt dat toen ik 3 was dat we een Labrador hadden die Broertje heette, maar die heb ik nooit echt goed meegemaakt, en ze heeft gelijk!
    Mama heeft het altijd al moeilijk gevonden om een hond te nemen, ik begrijp haar best, maar ik zei; You Only Life Once mama, maak er een feestje van, je leven is nu vergalt door familie, dus waarom neem je er niet een dier bij die misschien lastig is omdat je niet op vakantie kan, maar wel lief voor jou is!
    En dat zei ik dus zo'n 3 jaar lang, en dan is nu eindelijk het moment aangebroken! Ik krijg een super toffe hond! Ze is Spaans maar wel een hond die je veel kan leren! Namelijk een Race Duitse Herder Stokhaar!
    Ze heet nu Tosca, maar dat gaan we veranderen, Bram en Tosca past niet zo heel goed en onze familietraditie is ook nog dat alles met een B begint dus we noemen d'r Bond,
    Bente, Bond en Bram. Ik heb ook nog een vader, moeder en twee broers maar die willen liever niet dat ik hun naam zeg, denk ik.
    Dit is mijn toekomstige hond!




    Als je nog een leuke naam weet met de B, gewoon in de reacties zetten!
    Al gebruikt:
    Bloeme (Poes)
    Berry (Vogel
    Bibi (Vogel)
    Bommel (Cavia)
    Bluppie (Vis)
    Balou (Vis)
    Billie (Poes)
    Boe (Poes)
    Bontje (Konijn)
    Beertje (Konijn)
    Blauw (Konijn)
    Bobbel (Hamster)
    Boe 2 (Poes)
    Bubbels (Poes
    Bram (Kater(
    Broertje (Hond)
    Bolletje (Hamster)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2015 - 14:40 ]


    You dare to gaze upon me?

    Berner sennen honden zijn ook heel mooi. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Kit schreef:
    Berner sennen honden zijn ook heel mooi. :Y)


    Mama vindt die te groot en teveel haar 3:


    You dare to gaze upon me?

    zandkit schreef:
    (...)

    Mama vindt die te groot en teveel haar 3:


    Ah, jammer, het zijn echt vreselijke lieve en loyale honden. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    zandkit schreef:
    (...)

    Lief! Ik hoop dat mijn moeder de haren niet te veel vindt! Ze is kieskeurig! ^^


    oh haha het was wel een haarbal;'D ik vind boxers ook wel gave beesten :p


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kit schreef:
    (...)

    Ah, jammer, het zijn echt vreselijke lieve en loyale honden. c:


    Geloof ik best ! Mijn buurmeisje had er een ^^


    You dare to gaze upon me?

    AwesomeAsFuck schreef:
    (...)

    oh haha het was wel een haarbal;'D ik vind boxers ook wel gave beesten :p


    Dat zijn ook hele lieve honden!


    You dare to gaze upon me?

    zandkit schreef:
    (...)

    Stomme opvang!
    Wij gaan denk ik toch maar over tot de honden op Marktplaats, zeer spijtig natuurlijk... Maar wij willen nu wel een goeie hond...

    Meeste asiels zijn betrouwbaarder dan marktplaats hoor, maar als je toch kiest voor marktplaats kijk dan alstjeblieft heel goed uit! Zoveel broodfokkers, let goed op of de honden (ouders) goed gezond zijn en geen erfelijke aandoeningen hebben en dergelijke.
    Wij waren 10 jaar geleden ook nog heel onwetend en wouden gewoon een leuk, niet al te duur pupje. Nestje gevonden op marktplaats, Engelse cocker spaniel kruising. Reutje meegenomen, heel lief beest echt. Is nu al 10 jaar, maar kwamen er een paar jaar geleden er mooi achter dat hij heupdysplasie heeft. Grote kans dat dat doorgegeven was door de ouders. :/ Scheelt weer dat we hem goed verzekerd hebben en we zijn medicijnen die hij sinds toen elke dag moet krijgen vergoed worden (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    zandkit schreef:
    (...)

    Dat zijn ook hele lieve honden!


    maar krijg je nu alsnog een hond?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Bugs schreef:
    (...)
    Meeste asiels zijn betrouwbaarder dan marktplaats hoor, maar als je toch kiest voor marktplaats kijk dan alstjeblieft heel goed uit! Zoveel broodfokkers, let goed op of de honden (ouders) goed gezond zijn en geen erfelijke aandoeningen hebben en dergelijke.
    Wij waren 10 jaar geleden ook nog heel onwetend en wouden gewoon een leuk, niet al te duur pupje. Nestje gevonden op marktplaats, Engelse cocker spaniel kruising. Reutje meegenomen, heel lief beest echt. Is nu al 10 jaar, maar kwamen er een paar jaar geleden er mooi achter dat hij heupdysplasie heeft. Grote kans dat dat doorgegeven was door de ouders. :/ Scheelt weer dat we hem goed verzekerd hebben en we zijn medicijnen die hij sinds toen elke dag moet krijgen vergoed worden (:


    Ach wat zielig, maar inderdaad. Ik koop alleen een hond op Marktplaats als ie:

    Niet uit Brabant of andere plekken waar vaak broodgefokt wordt komt.
    HD getest is.
    Ingeënt is.
    Getest is op andere vreemde ziektes.
    En met katten kan.

    Ik kan zo nog wel even doorgaan :') maar we letten goed op!

    (Een rode Cocker spaniël zou ik ook heel graag willen, omdat mijn moeder die had en het echt leuke beestjes zijn :'))

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 15:59 ]


    You dare to gaze upon me?

    AwesomeAsFuck schreef:
    (...)

    maar krijg je nu alsnog een hond?


    Geeeeen ideeeee


    You dare to gaze upon me?

    Ik kwam net trouwens ook nog op de namen Blaf, Broccoli, Bes, Blom, Bloem, Bonnie, Boukje en Bamboe. Misschien dat je er nog eens wat aan hebt (;


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    TARDlS schreef:
    Ik kwam net trouwens ook nog op de namen Blaf, Broccoli, Bes, Blom, Bloem, Bonnie, Boukje en Bamboe. Misschien dat je er nog eens wat aan hebt (;


    Aaaah die stonden behalve Blom en Broccoli allemaal op mijn lijstje! <333


    You dare to gaze upon me?

    Ik heb een labrador en hij heet Biko. Onze huisdieren begonnen ook allemaal met de B, maar ze heetten ook allemaal Biko. Geen idee waarom, was makkelijk om te onthouden. Zo hadden we nog twee honden die zo heetten, een cavia en een dwergpapegaai die allemaal Biko heetten.

    Andria schreef:
    Ik heb een labrador en hij heet Biko. Onze huisdieren begonnen ook allemaal met de B, maar ze heetten ook allemaal Biko. Geen idee waarom, was makkelijk om te onthouden. Zo hadden we nog twee honden die zo heeten, een cavia en een dwergpapegaai die allemaal Biko heetten.


    Wat schattig!<3


    You dare to gaze upon me?

    Wat jammer! Wij hebben een lhasa apso, een wat kleinere hond die helemaal niet verhaart, heel erg handig. Ik vind Bond wel een leuke naam voor een hond [:


    Travel far enough, you'll meet yourself