• Hoi,

    Ik weet niet of ik dit hier überhaupt mag vragen ofzo want eigenlijk is het een best suffe vraag, maar wat betekent ORPG? Want ik en twee andere mensen willen zo'n besloten RPG gaan maken (jaja dat doen we in een story) maar eigenlijk weten we geen eens wat de betekenis van ORPG is. Een vriendin van mij daarvan zegt dat op Quizlet ORPG aangeeft dat het een besloten RPG spel is, maar toen ik op het internet keek stond erbij Online Role-Playing Game of Open Role Play Game en dat is nou niet de bedoeling haha. Dusja we zitten in een dilemma zeg maar.

    Dus gewoon ORPG neerzetten bij de story of zo?
    En enig idee wat die O betekent?

    Alvast dankje!
    (Mocht dit een nutteloze vraag zijn of niet de goede plek zijn of zo I'M SORRY DAT HEB IK ALTIJD NOU EENMAAL :( Pls don't blame me)


    Do no harm, but take no shit.

    Dat vraag ik me constant af! Maar een paar mensen denken dat het van Onexone komt, vandaar een O ervoor? Ik heb nog steeds geen idee, hahaha.


    Your make-up is terrible

    Ik heb altijd Only gelezen als ze die O bedoelde, weet niet of het echt zo is.


    16 - 09 - '17

    Online Role Play Game heb ik altijd in mijn hoofd. :'D

    — Maar sinds kort zeg ik PRP, Personal Role Play. Eentje met twee personen dus ^^

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 22:09 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het blijkt dus een groot raadsel te zijn wat het nou echt betekent... hahah.

    Maar PRP klinkt best duidelijk (moet iedereen het eigk wel weten maar ja het wordt sowieso even aangegeven dat het geen Open RPG is ORPG geheh)


    Do no harm, but take no shit.