• ik heb het hier al wel mis. over een meisje gehad waark vroeger vrienden mee was mr dat se me heeft laten vallen. ik heb haar dus een 2e kans gegeven en nu sijn we best wel weer goede vrienden. en sij is dus een van de enigen die mijn stijl egt Accepteerd xD mr nu gak dus binnekort foto's met haar maken en ik ben so blij nu ! :D


    We can only learn to love by loving.

    ok


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Gefeliciteerd :]


    CupCake__<3

    Yeah! ;)


    Your Butt is Mine!

    ok
    Wat een enthousiastme of sarcasme wat het ook moet zijn xD.

    Nou ik vind het in ieder geval super voor je =)

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    dat is echt supercool!!
    als je oude vriendschappen weer op kan pakken enzo!


    i need you like a heart needs a beat.

    dat is echt supercool!!
    als je oude vriendschappen weer op kan pakken enzo!


    idd xD
    en het leuke is wij hebben ook beide deselfde smaak enz. en we mogen elkaars ouders ook heel erg en onse ouders ons ook egt heel grappig enz.:D


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben superblij voor je!

    Ik heb ook heel vaak ruzie met mijn hartsvriendin, ik ben al 12 jaar met haar bevriend. En we zijn al 8jaar Hartsvriendinnen. Onze ouders kenden elkaar al voordat wij er waren. Wij hebben sinds ons geboorte al zo'n 3miljoen keer ruzie gehadxD, komt door haar jaloezie!xD


    So far away..

    :) YAY


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik ben superblij voor je!

    Ik heb ook heel vaak ruzie met mijn hartsvriendin, ik ben al 12 jaar met haar bevriend. En we zijn al 8jaar Hartsvriendinnen. Onze ouders kenden elkaar al voordat wij er waren. Wij hebben sinds ons geboorte al zo'n 3miljoen keer ruzie gehadxD, komt door haar jaloezie!xD


    ^^ gheghe kben nooit jaloers[/serieus]

    YAY ik ga donderdag met haar nr de kapper xP als se haar scene haar gaat laten knippen xD


    We can only learn to love by loving.