• Hee allemaal,

    Continu word ik veel ouder geschat dan ik eigenlijk ben.
    Vroeger was het omdat ik groot was voor mijn leeftijd, maar nu is iedereen mij juist gepasseerd.
    Ik word er zo gek van. Als ik met mijn broertje over straat loop denken ze dat ik de moeder ben,
    en op school wordt ik aangesproken met mevrouw.

    Ik weet echt niet wat ik moet doen!! :(
    Mijn ouders worden beide minstens 5 jaar jonger geschat, dus het lijkt me dat het daar ook niet aan ligt.

    Hoop dat jullie wat advies hebben!! Ik wil er gewoon uitzien als 17.... :/

    Verander je make-up, je haar of je kledingstijl. Als dat oud aandoet, lijkt je ook ouder.
    Ik heb het andersom, ik ben 21 en ze weten nooit zeker of ik wel 16 ben als ik sigaretten ga kopen.


    Your make-up is terrible

    Ach, ik word ook altijd ouder geschat, maar ik denk dat het als jongen minder erg is..
    Hoe zie je eruit dan? Draag je ouderlijke kleding of iets?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik word meestal 2 jaar ouder ingeschat door mijn leeftijd. Alleen als ik met mijn nichtje of opaskindje loop kijken ze me altijd aan alsof ik een teen mom ben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nou, hoe je nu typt zou ik je niet 17 schatten, laat staan 23. Maar goed, misschien is het in het echt anders. :')
    En verder zie ik er geen probleem in, maar dat kan aan mij liggen omdat mij het nooit iets kan schelen wat anderen over mij denken. Het kan aan je lengte liggen, als het daaraan ligt kun je er vrij weinig eraan doen omdat je niet zomaar kan krimpen. :'D
    En verander je kledingstijl, inderdaad. Of draag wat meer make-up dat bij je leeftijd past.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 18:05 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Nou, hoe je nu typt zou ik je niet 17 schatten, laat staan 23. Maar goed, misschien is het in het echt anders. :')
    En verder zie ik er geen probleem in, maar dat kan aan mij liggen omdat mij het nooit iets kan schelen wat anderen over mij denken. Het kan aan je lengte, als het daaraan ligt kun je er vrij weinig eraan doen omdat je niet zomaar kan krimpen. :'D
    En verander je kledingstijl, inderdaad. Of draag wat meer make-up dat bij je leeftijd past.


    We need a bigger boat.

    Ik werd laatst 22 geschat, terwijl ik 16 ben. :') Maar over het algemeen wordt ik wel naar mijn leeftijd geschat, dus het was een uitzondering.

    En wat jou betreft, verander je make up of zoiets? Of gedraag je je heel serieus ofseu dat men je ouder inschat? Ik denk niet datj e er verder mega veel aan doen kunt eigenlijk. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien is het de kleding of stem of je gedrag. Ik snap niet waarom het problematisch is eigenlijk.
    Andersom is dodelijk vervelend. Ik moet nog steeds m'n ID laten zien als ik een fles wijn wil halen aan een cassiere die waarschijnlijk zelf niet ouder is dan 16.
    DAFUQ IS DAT SHIT.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wel, ik word altijd als een veertienjarige geschat terwijl ik bijna achttien ben ._.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ben zeventien, maar vaak denken mensen dat ik rond de veertien/vijftien ben, als het niet al jonger is. :/ Komt zeer waarschijnlijk omdat ik maar 1.57 ben.
    Maar misschien kun je inderdaad iets met je kledingstijl doen ofzo? Helaas is mijn ervaring dat mensen bijna alleen maar op lengte letten. Zo schatten mensen mij niet ouder sinds ik wat make up ben gaan gebruiken. Ik heb geleerd om er maar mee te leven. ;p Uiteindelijk is het allemaal toch niet zo belangrijk.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben 19 en lijk ook jonger en soms ook ouder.
    Alleen het kan liggen aan je kleding of make up stijl. Maar ik denk eerder dat je gewoon een 'ouder' gezicht hebt.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 18:22 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Dan ligt het waarschijnlijk aan je kledingstijl en make-up of je manier van lopen en praten. Observeer gewoon eens hoe leeftijdsgenoten zich kleden/gedragen, hopelijk werkt dat.

    Ik word ook meestal 3 jaar ouder geschat dan ik werkelijk ben maar ik vind het niet zo heel erg.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Hashirama schreef:
    Misschien is het de kleding of stem of je gedrag. Ik snap niet waarom het problematisch is eigenlijk.
    Andersom is dodelijk vervelend. Ik moet nog steeds m'n ID laten zien als ik een fles wijn wil halen aan een cassiere die waarschijnlijk zelf niet ouder is dan 16.
    DAFUQ IS DAT SHIT.

    Dat is omdat a. Cassières iedereen die jonger is dan 21 nog moet controleren, en als ze het niet vertrouwen vragen ze er gewoon om b. Omdat de leeftijd straks opgehoogd wordt naar 18, dus zo gek vind ik het nog niet...

    OT: Ik denk dat het, zoals anderen al zeggen, ligt aan je gedrag/manier van doen, kledingstijl, make-up en dergelijken.


    Deep inside, I've never felt alive

    Paranymph schreef:
    (...)
    Dat is omdat a. Cassières iedereen die jonger is dan 21 nog moet controleren, en als ze het niet vertrouwen vragen ze er gewoon om b. Omdat de leeftijd straks opgehoogd wordt naar 18, dus zo gek vind ik het nog niet...

    OT: Ik denk dat het, zoals anderen al zeggen, ligt aan je gedrag/manier van doen, kledingstijl, make-up en dergelijken.

    Ik ben niet jonger dan 21.


    No growth of the heart is ever a waste

    Paranymph schreef:
    (...)
    Dat is omdat a. Cassières iedereen die jonger is dan 21 nog moet controleren, en als ze het niet vertrouwen vragen ze er gewoon om b. Omdat de leeftijd straks opgehoogd wordt naar 18, dus zo gek vind ik het nog niet...

    OT: Ik denk dat het, zoals anderen al zeggen, ligt aan je gedrag/manier van doen, kledingstijl, make-up en dergelijken.

    Wel als ze het vragen aan iemand van 30. :Y) Mijn broer moest zich identificeren bij de slijterij, haha.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik denk overigens dat lengte er niet veel mee heeft te maken... het ligt iedereen aan hoe je je kleedt, je make-up, je uitstraling, gezicht etc. Ik ben 1.78, maar daardoor word ik niet bepaald ouder geschat.


    "I shut my eyes in order to see.'