• Okéééé. Ik heb een nieuw idee:
    Namelyk dít idee:
    'Ooit schat, Ooit zullen we elkaar terug zien.. En dan beloof ik je om je weer terug te nemen als myn vriendin. Want ik hou van je.. 'Dit zyn de precieze woorden van Bill Kaulitz. De woorden die hy 2 jaar geleden tegen my zei, voordat hy vertrok, voorgoed uit myn leven. Toen was ik nog maar 16. Maar nu, ben ik inmiddels al weer 2 jaar ouder. Bill hield van me en beloofde me dit voordat hy vertrok en ik hem niet meer terug zag. Maar nu zyn we inmiddels al weer 2 jaar verder. En ik ben zó veel verandert. De dag dat ik Bill weer terug zag, ging er een gevoel van geluk door my heen.
    'Bill!' Gauw ren ik naar hem toe en knuffel hem stevig. Maar hy slaat my van zich af. 'Wie ben jy?' De verbaasde blik op zyn gezicht doet my pyn. 'Sky!' Zyn verbaasde blik word nu een gelukkige blik. Een blik die my weer goed doet. Maar plots, plots komt een meisje naar hem toe rennen en ze kust hem. Ik deins achteruit en staar verbaasd naar ze. 'Jy bent?'Het meisje lacht. 'Regina, de vriendin van Bill' Een schok trekt door myn lichaam. 'Maar Bill?! En de belofte dan?!' Kwaad kyk ik hem aan. 'Welke belofte?!'

    Verassingen:
    #1SayRockQueen (BF Vriendin Bill)
    #2samFAINT (Hoofdrol!)
    #3PamxTom(Vriendin Gustav)
    #4BiLlSMuRf(Vriendin Tom+ BF Hoofdrol)
    #5KimxGeorg(Vriendin Georg)
    #6MUFFINx3 (Vriendin Bill)
    #7xDramaQueen(Vriendin Andreas)

    Verhaal gaat over Bill!

    Niet tevreden? Eerst proberen onderling te wisselen & dán pas my roepen!


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    had liever tomy(A):$


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    weet niemand aan leuke rol voor mij?

    DEEL 1 is er :)


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Nou, verzin gewoon wat anders! :P


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Nou DramaQueen wat dacht je anders van :
    Vriendin Andreas >.<
    Of BF Tom of BF Bill ofz -_-'


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    ja.
    het 1e :)

    Dus vriendin Andreas :P


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.