• De stelling van vandaag luidt:
    Gewelddadige games veroorzaken geweldplegingen in het echt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    In de meeste gevallen, niet bij allemaal.


    Just a simple "I love you" (:

    Bij sommige wel en Sommige niet Sommige zijn gewoon grappig xD


    Dragons are like... ME!

    Soms wel soms niet


    You are beautiful, you are love.

    Meestal wel, maar niet altijd.


    Smiling but close to tears.

    Nee, ik vind die niet kloppen!
    Als ik boos zet ik altijd even GTA IV op en dan ga ik mij lekker afreageren op die mannetjes ipv in het echt.


    Let the Night embrace you

    Nee, er worden honderden gewelddadige spellen op een dag verkocht en echt niet iedereen die die spellen speelt pleegt een aanslag of wordt gewelddadig.

    Iedereen die een aanslag pleegt is gewoon niet helemaal lekker in zijn hoofd, daar kan een spel niets aan doen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Oneens. Het is niet omdat er een paar zotten die spelletjes speelden en mensen vermoorden dat die speeletjes daar de reden voor zijn.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Meestal wel, maar niet altijd.


    T O K I O H O T E L < 3

    Onderbroek schreef:
    Nee, er worden honderden gewelddadige spellen op een dag verkocht en echt niet iedereen die die spellen speelt pleegt een aanslag of wordt gewelddadig.

    Iedereen die een aanslag pleegt is gewoon niet helemaal lekker in zijn hoofd, daar kan een spel niets aan doen.

    Er zijn enkele uitzonderlijke gevallen van mensen die het in het echt willen nadoen, maar die hebben dan ook mentale problemen. Het is niet omdat ik Assasin's Creed speel dat ik mensen ga afslachten met een zwaard?


    All was well.

    Snake schreef:
    Nee, ik vind die niet kloppen!
    Als ik boos zet ik altijd even GTA IV op en dan ga ik mij lekker afreageren op die mannetjes ipv in het echt.

    Idd.
    Ik heb ooit gehoord van een psycholoog, op tv, dat zulke spellen als GTA er zijn om af te reageren. En ik ben het ook oneens met de stelling.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Oneens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Niet altijd, maar het draagt er wel aan bij.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    dat was wel een keer op het journaal. maar die man is nie goed(N).
    en idd wat snake zegt als je boos bent, kun je dat afreageren op GTA!!


    look at Flixster.com

    Oneens.
    Zeker niet bij iedereen, dan zou ik nu namelijk geweldadig zijn, net als mijn zusje, vader en een paar vriendinnen.


    hoi, jij bent leuk.