• Hallo mensen!

    Ik ben op zoek naar iemand die een cover kan maken voor mij.

    Inleiding

    Na een vreemd, misgelopen schooluitje met de trein veranderd het leven van de drie vrienden Flash Christenson, Cole Welsh en Analynn Baker voor goed. Elk worden ze de ochtend er op wakker in een vreemde omgeving, terwijl ze vastgekoppeld zitten aan een of andere machine. Een wetenschapper komt naar hen toe, en zegt dat het trio verongelukt is en dat ze de nodige dingen hebben moeten doen om ze in leven te houden. Al snel blijkt dat ledematen missen, waarvoor robot ledematen zijn teruggekomen.
          Maar wanneer ze weg willen, worden ze “uitgezet” door de wetenschappers. Die besluiten dat ze het best de geheugens van de drie vrienden kunnen wissen. Er komen herinneringen voor terug, ze hebben bijvoorbeeld wel herinneringen aan elkaar. Nu alles volledig op rolletjes loopt, komt de ware aard van de wetenschappers langzamerhand naar boven...


    Ik zou er graag een foto op willen hebben van Joe Collier, Marcus Butler en Hannah Marks. Ook mag er bijvoorbeeld een GIF van een explosie op, of een GIF van een vurend pistool (bijvoorbeeld deze)
    Als achtergrond zou ik graag een spookstad willen, of in ieder geval een verlaten huis. Als sfeer zat ik een beetje te denken aan koud en mysterieus. De titel is Project C4, en mijn username hoeft er niet op ^.^

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 15:19 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik kan niks met gif, maar ik wil alsnog wel wat proberen, mits ik tijd heb :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Ik kan niks met gif, maar ik wil alsnog wel wat proberen, mits ik tijd heb :3


    Ah okay^^ alvast bedankt!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik wil wel wat proberen ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Zoiets? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    Zoiets? (:



    Ik vind m echt gaaf! Dank je wel!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik wil ook wel iets voor je proberen (:


    Credendo Vides