• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:



    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5, 6

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Nieuw topic! Ik ga z.s.m. alle naamsveranderingen en nieuwe users toevoegen aan de beginpost. Sorry allemaal dat dit de afgelopen tijd niet gelukt is.

    O.m.g. Die aflevering. Ik vond het echt stom toen ik hoorde dat het Cece was. Echter vind ik de gehele theorie echt prachtig na het zien van de episode. Geweldig. Wel jammer dat dit allemaal zo gauw moest.. en dat we opeens vijf jaar verder zijn. Dat vind ik echt heel erg jammer. Het voelt zo afgekapt. Nouja.. we shall see. Ik ben heel benieuwd wat er in het komende 1,5 seizoen gaat gebeuren!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik vind dat de aflevering te snel gegaan is. Er kloppen ook heel wat dingen niet.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2015 - 19:17 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Donnie schreef:
    Ik vind de aflevering te snel gegaan is. Er kloppen ook heel wat dingen niet.

    True


    -

    MT


    Your make-up is terrible

    MT


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Om eerlijk te zijn was ik alweer bijna vergeten wie Cece was — ze hadden haar echt vaker in de serie moeten laten zien, misschien dat ik het dan leuker had gevonden om erachter te komen dat zij het was. Het had namelijk niet echt een 'wow'–effect op me.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MT. Seizoen 3, episode 6. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Boem


    16 - 09 - '17

    Mijn topics

    Ik heb echt geen idee wat ik ervan vind. Ik had niet verwacht dat het CeCe was, hoewel het niet zo schokkend was als ik verwachtte. Sara als Redcoat was niet schokkend, maar ik vond het wel heel leuk :'D
    Plotholes, plotholes, plotholes. Er is zoveel gedoe over en hoewel ik het eerst wel irritant vond, boeit het me eigenlijk vrij weinig. Ik vind het raar dat de writers zo reageren. Ze doen alsof het allemaal klopt, maar er zijn echt dingen die niet kloppen (Wilden die te jong was om politieagent te zijn, Marion die Toby en Ali zag toen ze tieners waren etc). Ik snap hun reactie aan de andere kant ook wel, want toegeven dat ze fout zaten is natuurlijk ook moeilijk :'D. Hoewel het fans waarschijnlijk wel heel happy zou maken.
    Ik zie dit nu pas. Ik begin eigenlijk wel te twijfelen aan het feit dat ze al sinds het begin wisten dat CeCe A was... Dit is namelijk wel heel vaag.
    En zielige Jason :'D Eerst Melissa en daarna CeCe...

    Ik ga wel nog kijken, want ik vind de show nog steeds geweldig en dat er dingen niet kloppen verpest het niet voor mij. Voor de mensen die het wel heel erg vinden: stop gewoon met kijken en laat de rest ervan genieten.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 0:50 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zo. Ik heb de finale eergisteren gekeken en ik geloof dit echt niet. Blijkbaar ging Charles in ongeveer een dag van een jongen naar een meisje. Compleet met borsten, meisjesstem en het hele plaatje. Ja, ik snap het, in pll gebeuren wel vaker dingen zo rushed maar dit is raar en onzorgvuldig. Charlotte zegt dat Marion doodging toen zij ongeveer dertien was, terwijl Toby heel lang geleden zei dat het toen precies een jaar geleden was dat zijn moeder overleden was. De tijdlijn klopt niet, want hoe Charlotte het uitlegt, moet het meer dan tien jaar geleden zijn geweest en dat is het dus niet. Bij dat ene gemaskerde bal in the dollhouse was Charles ook duidelijk een man..
    Ze had ook een foto in the yearbook van 2007 of zo terwijl ze al die tijd in Radley zat. ??? En Shower Harvey is nu opeens Red Coat én Black Widow? Ik ben echt teleurgesteld, Marlene zei dat we overal op moesten letten en dan geeft ze ons dit. Oké.
    Het kan nog wel zo zijn dat Cece voor de echte -A deed alsof ze -A is, zodat de meiden niet meer bang zijn en hij weer kan toe slaan. Er is ten minste nog anderhalf seizoen over..


    Larents > AO3.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vedere > Carlin


    Life is a beautiful struggle

    Lol to be honest heb ik vrij weinig te zeggen over de laatste aflevering behalve dat het echt bagger was. Ik keek hem gelijk de dag er na en het was echt een teleurstelling. Niet zo zeer omdat Cece A is, maar omdat het gewoon zo slecht bewerkt en in elkaar gezet is en er klopt zóveel niet. :/


    Life is a beautiful struggle

    Kisses- A


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik heb een beetje een gespleten mening over de aflevering. Aan de ene kant was ik echt teleurgesteld dat het CeCe was, omdat het niet echt dat WHAT OH MY GOD effect had. Dat vond ik wel jammer, maar toch petje af voor het hele verhaal erachter. Dat vond ik wel heel goed in elkaar gezet - nooit verwacht dat ik A zíelig zou vinden. Van Sara had ik gegokt, dus ik was stiekem wel blij dat ik het goed had :') verder was ik ook tevreden met het feit dat het Wren niet was, dan was ik al helemaal van DUDE geweest.

    Aan de andere kant vind ik het toch wel een beetje teleurstellend dat iedereen er zo negatief over doet. Ja, er zaten veel gaten in, maar ik had ook niet gewild dat écht alle antwoorden in de aflevering gepropt zouden zijn. En ik denk dat veel van die gaten ook wel opgevuld zullen worden later, een beetje geduld!
    Dat van dat Yearbook was toch gewoon te zien in de episode? Die Charlotte/Jason scene. Vergeet niet dat ze ook A is en het dus makkelijk had kunnen regelen, dat ze in het yearbook zou komen op die manier.
    Over dat hele Bethany/Marion/Charlotte gebeuren (ik probeer CeCe wat meer Charlotte te noemen, omdat dat haar echte naam verder in de serie zal zijn), ik denk niet dat de schrijvers maar vooral iedereen eromheen zo een grote fout zouden maken. Mijn gok is dat Charlotte loog, die optie is er altijd ook nog.

    Nja, verder vind ik het wel jammer dat iedereen er zo boos over is, want ondanks dat ik het zelf niet geweldig vond doen de schrijvers en Marlene ook hun best. En nou ja, let's face it, wie was wel goed genoeg geweest om A te zijn dan? Ikzelf heb de hele cast en eventuele twins van iedereen al overwogen, dus bij niets was ik waarschijnlijk all HUH geweest. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maarja.


    Cave » WeasIey (met hoofdletter i)


    “A queen will always turn pain into power.”