• Hey mensen :)
    Sorry maar hier is mn zoveelste topic ;3 sorry voor het vele zagen over crushes enzo, maar ik ben een puber voor iets ;) . Alle ik zal het maar uitleggen. Ik ben momenteel voor het zevende jaar op vakantie in Zuid-Tirol (Italië). We komen hier zo vaak omdat mijn mieder bevriend is met de eigenaars. (Mijn ma komt hier al van haar 9e , toen runde de ouders van de huidige eigenaars het hotel. Mijn moeder is dan met de tijd bevriend met hen geraakt) Zoals jullie al wel kunnen raden, ga ik het over de zoon hebben. Ik heb eigenlijk nooit tegen hem alleen gepraat ofzo, alleen tijdens een gepsrek waar onze ouders dan mee bezig waren, toen gebeurde t wel dat we er allebei bij waren enzo wel wat praten. Het is nu zo dat ik weet dat ik geen echte crush heb. Want al die jaren heb ik eigenlijk weinig aandacht aan hem gegeven, we zagen elkaar gewoon niet staan. Maar dit jaar is precies inneens anders. Ik denk inneens veel meer aan hem. Ik heb mezelf er al een aantal keer op betrapt dat ik naar hem "zocht". Gisteren zaten we nog even in de bar (voor de wifi xD) en na een tijd kwamen hij en zijn vader de bar binnen om met een paar lokale mensen te praten. Ik zat eigenlijk vlak bij. En ik was echt constant naar hem aan het kijken, en tot mijn verbazing heeft hij ook redelijk veel terug gekeken. En dan deze nacht von ik nog het meest rare. Ik werd vannacht wakker met de conclusie dat ik over hem heb gedroomd. En de zin van hij wou afspreken en ik was tegen al mijn vriendinnen aan zeggen hoe leuk onze dates zijn geweest enzo. Echt freacky. Maar dus mijn vraag is of jullie enig idee hebben wat er kan gebeurd zijn dat ik inneens die dingen doe zeg maar. Ik heb hem nooit echt knap gevonden, hij is verlegen enzo en 2j. Jonger. Niet dat veel uitmaakt, maar ik geef gwn wat informatie, help me??


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Soms kan een klik er gewoon zijn. En ik vind dat vakantie vaak extra gevoel meebrengt alsof dat dingen extra romantisch maakt ofzo...
    maar ik zou niet voor je kunnen zeggen waarom nu opeens wel (':

    Geniet er gewoon van zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 10:49 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Cleiona schreef:
    Soms kan een klik er gewoon zijn. En ik vind dat vakantie vaak extra gevoel meebrengt alsof dat dingen extra romantisch maakt ofzo...
    maar ik zou niet voor je kunnen zeggen waarom nu opeens wel (':

    Geniet er gewoon van zou ik zeggen!


    Fair enough. En ik vond t inderdaad ook al raar dat da inneens na zo veel jaar is.


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Niet te druk inmaken, lijkt me. M'n eerste ex-lief heb ik nooit interessant gevonden en ik vond hem over het algemeen een behoorlijk vervelende kwal en hij mij eerder een irritante trut, tot we opeens 5 jaar verder waren en de 14/15 jaar bereikten... de leeftijd dat je langzamerhand interesse gaat krijgen in het andere geslacht (uitzonderingen daargelaten)
    Opeens was m'n ex-lief toch geen vervelende kwal niet meer, en inderdaad waar ik hem eerst niet leuk en knap vond en totaal niet kon uitstaan eigenlijk, vond ik hem opeens wel heel leuk, wat ook nog eens andersom gold. We zijn dan ook zeker een jaar samen geweest XD

    Wat Cleiona zegt: geniet er gewoon van! Zulke kriebels zijn altijd leuk om te voelen, althans, vond ik toch altijd als ik een crush had.
    (nu heb ik dat alleen nog met boek/filmpersonages waar m'n vriend niks van weet en waar het legitiem mee is om een 'crush' op te hebben XD)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Niet te druk inmaken, lijkt me. M'n eerste ex-lief heb ik nooit interessant gevonden en ik vond hem over het algemeen een behoorlijk vervelende kwal en hij mij eerder een irritante trut, tot we opeens 5 jaar verder waren en de 14/15 jaar bereikten... de leeftijd dat je langzamerhand interesse gaat krijgen in het andere geslacht (uitzonderingen daargelaten)
    Opeens was m'n ex-lief toch geen vervelende kwal niet meer, en inderdaad waar ik hem eerst niet leuk en knap vond en totaal niet kon uitstaan eigenlijk, vond ik hem opeens wel heel leuk, wat ook nog eens andersom gold. We zijn dan ook zeker een jaar samen geweest XD

    Wat Cleiona zegt: geniet er gewoon van! Zulke kriebels zijn altijd leuk om te voelen, althans, vond ik toch altijd als ik een crush had.
    (nu heb ik dat alleen nog met boek/filmpersonages waar m'n vriend niks van weet en waar het legitiem mee is om een 'crush' op te hebben XD)


    Wel het probleem is dat als ik zo'n gevielens begin te krijgen, ga ik mijn kop daarover breken van waarom ik mij zo voel enzow...


    Music is my escape from Bullshit in life <3