• Onlangs ben ik (uit verveling) begonnen met een story, die gebaseerd is op de tv serie "Teen Wolf".
    Deze story zal een OP worden, daarom ben ik nog op zoek naar een paar bijrollen.

    Ik ben op zoek naar:
    - Weerwolven (geen Alpha's)
    - Gewone mensen (met name scholieren)

    Ik heb vooral nog een aantal meiden nodig.
    Als je een idee hebt, zou je het volgende lijstje dan in willen vullen?

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Soort:
    Karakter: (het liefst minstens 5 eigenschappen)
    Uiterlijk:
    Verleden: (optioneel)
    Extra: (optioneel)

    Alvast bedankt!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."




    Gewoon mens/scholier
    Naam: Jessica Campbell. Het liefst wordt ze Jess, of Jessie genoemd.
    Leeftijd: 18 jaar en is op 2 maart 1997 geboren.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Soort: Ehh, geen idee?
    Karakter (het liefst minstens 5 eigenschappen): Jessica is een rustig meisje wat bijna nooit druk is bij anderen en is ook vaak verlegen. Ook al kent ze personen al een paar jaar, ze komt nooit helemaal los en vindt het eng om te praten als er onbekenden zijn. Hoewel ze vaak met een glimlach op haar gezicht staat bij andere mensen, ze is niet zo vaak vrolijk, maar probeert het wel te zijn. Jessica is best onzeker en kan hier niks aan doen. Vaak vindt ze zichzelf niet goed genoeg en vergelijkt ze zich met fotomodellen. Brutaal is ze zeker niet en probeert alleen maar aardig te zijn tegen iedereen, maar als iemand ooit iets vervelends tegen haar zegt, durft ze daar ook niet op in te gaan. Jess is nieuwsgierig als het om liefde gaat en wil ook graag een relatie met een jongen, maar is te onzeker en verlegen om iemand mee uit te vragen of om tegen een jongen te praten. Ze is dan wel verlegen, maar dat betekent niet dat ze niks durft. Ze wilt veel dingen proberen in haar leven, daarom is ook één van haar motto's you only live once. Ze kan best wel snel jaloers worden op mensen en kan niet goed tegen haar verlies.
    Uiterlijk: (Fc. Lorena Rae) Jessica heeft bruin, steil haar met donkerblonde plukken er in en heeft dit meestal los zitten of het zit in een losse staart of knot als ze geen zin heeft om haar -haar te doen. Ze heeft lichtblauwe ogen en doet er soms een lijntje oogpotlood omheen. Ze heeft een dunne bovenlip, maar een best dikke onderlip en ze hebben beide een rozige kleur. Jess lacht met haar tanden bloot en dan zie je al snel haar witte, rechte tanden. Ze is 1.72 meter lang en dat maakt haar een lang meisje en ook is ze best wel dun. Zo komt het dat ze bijna geen rondingen heeft en dat maakt haar onzeker als meisje. Ze draagt het liefst een skinny jeans met een leuk topje, maar kan soms een schattig jurkje dragen of juist een stoer houthakkersbloesje.
    Verleden (optioneel): Jessica heeft één jongere zus van 14 jaar, Tessa Wright. Toen ze zelf 10 jaar was en Tessa toen 6, kreeg haar moeder een hersenbloeding en heeft ze in coma gelegen. Haar vader zat kort daarna in een depressie en moest Jessica voor haar zusje zorgen en werd ze al snel heel zelfstandig. Wonder boven wonder kwam haar moeder weer uit coma en was haar vader na een paar jaar uit zijn depressie. Op haar zestiende is ze met meerdere baantjes begonnen, want ze wil graag sparen voor een eigen appartement.
    Extra (optioneel): Nope.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 22:28 ]


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Soort houdt in of ze een mens is of een weerwolf. Als het je niet uitmaakt, ga ik wat bedenken, maar gezien je daarboven gezet hebt dat het om een gewone scholier gaat, is het prima :3

    [ bericht aangepast op 20 aug 2015 - 20:11 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Soort houdt in of ze een mens is of een weerwolf. Als het je niet uitmaakt, ga ik wat bedenken, maar gezien je daarboven gezet hebt dat het om een gewone scholier gaat, is het prima :3


    Okeey.


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."