• Mijn eerste hoofdstuk is namelijk nogal lang; 1.253 woorden in totaal.
    Ik zou het op kunnen splitsen maar ben hier nog niet helemaal zeker van...

    Dus.
    Wat vinden jullie een fijne lengte voor een hoofdstuk om te lezen? (:


    Bedankt voor de reacties! Heb besloten het gewoon te activeren! Mocht je nieuwschierig zijn, lees hier mijn eerste story:
    http://www.quizlet.nl/stories/152294/part-of-the-pack/

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 19:42 ]


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Ik vind rond de 700 het aangenaamst lezen, voor mij is 1200 het maximum. Als je er dan over gaat kan je best de opmaak heel mooi maken waardoor het sneller leest.


    I wanna be a wizard!

    Ligt echt aan het hoofdstuk, schrijfstijl en verhaallijn. Zijn die heel goed, dan hoe langer, hoe beter. Maar bij sommige verhalen zijn wat kortere stukjes gewoon fijner.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik vind het meestal fijn om korte hoofdstukken te lezen. Want meestal op de computer geraak ik snel kwijt waar ik zat te lezen (':
    Dus naar mijn voorkeur is een hoofdstuk van 500/900 woorden perfect (:

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 8:52 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Al is het wel zo dat dat uiteraard persoonlijke voorkeur is. (:

    Ik vind het fijn om hoofdstukken te lezen met 800 tot 1300 woorden :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Ik schrijf zelf rond de 600 woorden per hoofdstuk. Maar ik vind dat wel dat er bij hoor dat je vaker dan één keer in de week een hoofdstukje moet activeren. Ik lees het liefst zelf niet langer dan 1000 woorden, maar ik lees eigenlijk niet meer op Q.


    The truth is out there.

    Ik denk persoonlijk dat het ook van iemands schrijfstijl, de alineaverdeling, hoeveel er gebeurt in een hoofdstuk en de verhouding tussen dialoog en alles wat geen dialoog is afhangt. Als een stuk heel makkelijk leest, dan vind ik het persoonlijk helemaal geen probleem om hoofdstukken van boven de duizend woorden te lezen. Bij verhalen die ik écht heel leuk vindt, heb ik zelfs de neiging om te zeggen: hoe langer, hoe beter.
    Als ik zelf schrijf kijk ik vaak naar wat er binnen een hoofdstuk gebeurt, om te voorkomen dat ik te veel 'fillers' ga schijven en dergelijke. Ik ben zelf vaak geneigd om lange hoofdstukken te schrijven om ervoor te zorgen dat er geen 'zinloze' hoofdstukken tussen zitten. Dan rek ik liever het hoofdstuk wat uit om een bepaalde gebeurtenis die ik in gedachten had mee te nemen dan dat ik een hoofdstuk produceer waarin voor mijn gevoel niet zo veel gebeurt.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik denk dat ik rond de 1000 altijd wel fijn vind,
    Maar als iemand veel korte hoofdstukken schrijft is dat voor mij ook prima!


    My name isn't Luna, but I sure know how to love good.

    Ik raak mijn concertratie bij 500 lezen al kwijt, met schrijven kom ik daar alleen met moeite. :'D


    wat was dit ookalweer

    Dil schreef:
    Ik raak mijn concertratie bij 500 lezen al kwijt, met schrijven kom ik daar alleen met moeite. :'D


    Haha, ik raak dan ook al mijn concentratie kwijt, maar kan one-shots schrijven van ruim 3000 woorden ;')
    Vandaar dat ik me het eigenlijk ook afvraag, want ik kan lang schrijven, maar lang lezen is een heel ander verhaal voor mij... :'P


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Zelf hang ik altijd rond de 1000 woorden per hoofdstuk, gezien ik dat persoonlijk een fijn getal vind.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2015 - 12:18 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Zelf pas ik dat aan aan de gebeurtenissen zelf. Als ik het gevoel heb dat de boog is neergezet. Normaal tussen de 400 en de 1500 woorden is dat dan. Maar ik heb niets 'standaard.' Het hangt er echt vanaf wat erin gebeurt

    [ bericht aangepast op 19 aug 2015 - 12:31 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik ben afgestapt van lezen op quizlet omdat de hoofdstukken zo kort zijn. Ik lees graag hooefstukken van 4000-6000w. Hier op Q lijkt 800 woorden het beste.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2015 - 21:51 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please