• Hey, Weet er iemand de goedkoopste jongerenreizen?
    Want ben namelijk een beetje op zoek.
    Laat me iets weten.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ehm, bedoel je dan met een organisatie? Of alleen met vrienden?
    Welke periode? Eventueel voorkeur van land? Activiteiten?

    Er zijn namelijk een heleboel organisaties voor jongeren die reizen organiseren. Wat versta je onder 'goedkoopste'? Heb je een limiet van uitgeefkoste?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    Ehm, bedoel je dan met een organisatie? Of alleen met vrienden?
    Welke periode? Eventueel voorkeur van land? Activiteiten?

    Er zijn namelijk een heleboel organisaties voor jongeren die reizen organiseren. Wat versta je onder 'goedkoopste'? Heb je een limiet van uitgeefkoste?


    Ja met een organisatie. Periode maakt niet echt uit. Ja toch wel een paar voorkeuren.
    Zolang het geen rotsbeklimmen zijn is het oke.
    Het mag niet duurder zijn dan 1.300 ofzo want daar zijn dure kampen van.
    Het moet minimiaal : 200 of 300 of 400 euro koste. Snap je?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik heb even op je profiel gekeken en je woont in België. Misschien ook even provincie meegeven? Niet alle reizen worden overal gedaan. Ehm, je bent nu enentwintig, ik neem aan geboortejaar 1994?
    Ik heb even alle organisaties gecheckt waar ik al eens ben bij meegegaan, maar daar is dus een leeftijdslimiet tot 1996. Erg jammer ;-;

    Met periode bedoel ik...is het voor deze zomervakantie? Of voor de kerstvakantie?

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 11:34 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mag je op je eenentwintigste überhaupt nog wel mee met jongerenreizen? Just curious.

    In ieder geval, succes! Ik hoop dat je iets vindt. Als je inderdaad in belgie woont kan ik je niet verder helpen :/. Misschien Bootz. Be? Daar staan nog best leuke dingen op voor niet al te veel geld soms.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 11:52 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Uptown schreef:
    Ik heb even op je profiel gekeken en je woont in België. Misschien ook even provincie meegeven? Niet alle reizen worden overal gedaan. Ehm, je bent nu enentwintig, ik neem aan geboortejaar 1994?
    Ik heb even alle organisaties gecheckt waar ik al eens ben bij meegegaan, maar daar is dus een leeftijdslimiet tot 1996. Erg jammer ;-;

    Met periode bedoel ik...is het voor deze zomervakantie? Of voor de kerstvakantie?


    Provincie waar ik woon? Of waar ik heen wil? Ja 1994. Zomervakantie.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    X travel?
    beachmasters?
    mambo?
    gogo?
    Arke?

    Ow je hebt der zoveel..
    jongerenreizen is er ook nog een..
    Ik ben via verschillende verenigingen geweest, in paasheuvel vierhouten.. NL.. (Jeugd/jongeren kamp)
    Wat je ook kan doen is een vakantie winkel even instappen hen hebben vaak wel boeken enzo..
    Succes, en veel plezier met de vakantie, mocht het lukken..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Ainigma schreef:
    Mag je op je eenentwintigste überhaupt nog wel mee met jongerenreizen? Just curious.

    In ieder geval, succes! Ik hoop dat je iets vindt. Als je inderdaad in belgie woont kan ik je niet verder helpen :/. Misschien Bootz. Be? Daar staan nog best leuke dingen op voor niet al te veel geld soms.


    Ik denk dat wel? Ik hoop het ook dat ik iets vind. Ja heb ik daarnet al op gekeken.
    Dat valt nog mee.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Oei, ik weet niet of de inschrijvingen dan nog niet vol zitten. Ik heb me in januari al ingeschreven.
    Mh, ik ken enkel organisaties voor een jongere leeftijdsgroep.

    Waar je woont :'D ik neem aan dat je naar het buitenland wil.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sonyara schreef:
    X travel?
    beachmasters?
    mambo?
    gogo?
    Arke?

    Ow je hebt der zoveel..
    jongerenreizen is er ook nog een..
    Ik ben via verschillende verenigingen geweest, in paasheuvel vierhouten.. NL.. (Jeugd/jongeren kamp)
    Wat je ook kan doen is een vakantie winkel even instappen hen hebben vaak wel boeken enzo..
    Succes, en veel plezier met de vakantie, mocht het lukken..


    X travel net al bezocht :)
    Beachmasters ga ik nu naar kijken ze.
    Mambo moet ik ook nu eens kijken ze
    gogo? Ken ik zelf niet ga er meteen naar kijken ze :)
    Arke? Nooit van gehoord eens kijken ze :)
    Mercie al he misschien kan ik hier goedkope reizen uithalen :)
    A vakantieboeken ja kan ik nog eens doen ja.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Uptown schreef:
    Oei, ik weet niet of de inschrijvingen dan nog niet vol zitten. Ik heb me in januari al ingeschreven.
    Mh, ik ken enkel organisaties voor een jongere leeftijdsgroep.

    Waar je woont :'D ik neem aan dat je naar het buitenland wil.


    Ja mee dat ik nu ineens werk had ik er niet echt de tijd voor om te kijken.
    Waar ik woon? : o zoal? :) Ja buitenland!


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Nog iemand?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Probeer anders Google en dan jongeren reizen..
    ik kreeg me toch een waslijst, geloof me er zijn zoveel bedrijven die dat regelen, bus, boot, vliegtuig, ect, dus moet je even kijken..
    Vandaar dat ik bij Arke enzo kwam, want ik type alleen maar jongeren reizen in op google...
    Wahhahahah..

    En uiteraard die vakantie winkels niet vergeten, om boeken, brosures aan te vragen, want daar staat ook altijd nuttige dingen in..
    En vaak ook meer uitgebreider...
    Succes


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Sonyara schreef:
    Probeer anders Google en dan jongeren reizen..
    ik kreeg me toch een waslijst, geloof me er zijn zoveel bedrijven die dat regelen, bus, boot, vliegtuig, ect, dus moet je even kijken..
    Vandaar dat ik bij Arke enzo kwam, want ik type alleen maar jongeren reizen in op google...
    Wahhahahah..

    En uiteraard die vakantie winkels niet vergeten, om boeken, brosures aan te vragen, want daar staat ook altijd nuttige dingen in..
    En vaak ook meer uitgebreider...
    Succes


    Heb ik al gedaan. Maar doe het nog wel eens. Achzo dus. Ja das waar. En bedankt


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,