• Nee, goed gaat het helemaal niet met me.
    8 augustus is het uit gegaan met mijn vriend en sinds dien ben ik een depressief wrak. Als ik lach, is het na twee seconde alweer een neutraal of zelfs sad gezicht. Ik wil dingen doen om afleiding te zoeken, wat ook wel lukt, maar na die afleiding zak ik weer helemaal terug in het depressieve gedeelte. Ik wil me helemaal niet zo voelen en ik dacht dat het na een paar dagen wel wat beter met me ging, maar sinds ik droom over ons en niet meer normaal kan denken (overal waar ik aan denk koppel ik ons aan) weet ik gewoon niet wat ik met mezelf aan moet nu. Ik heb eergisteren een huiluitbarsting gehad, omdat ik de hele dag heb lopen malen.
    Vandaag was het wel een leuke dag, want ik had de introductiedag op mijn nieuwe school en zo, maar al vanaf dat ik thuis ben, nadat ik uitgepraat was over hoe leuk de dag was, heb ik mezelf weer helemaal teruggetrokken achter mijn laptop en zit ik voor me uit te staren naar mijn beeld. Nee echt serieus, ik zit alleen maar van pagina naar pagina te gaan en niets te doen, puur omdat ik niet weet wat ik moet doen en ik bang ben dingen tegen te komen van ons of zo... Ook heb ik zóveel vragen die ik niet durf te stellen omdat ik bang ben meer pijn te krijgen daardoor.
    Positieve gedachten zijn ook ver te vinden en wanneer ik op foto's lach, is de glimlach daarna meteen weer weg. Mijn ogen hangen er maar donker bij, wallen en zo en ze staan helemaal niet zo positief. Mijn mondhoeken hangen bijna op mijn tenen en ugh...
    Ook eet ik pas weer sinds een paar dagen goed, want ik kreeg de eerste 8 dagen niets naar binnen. Ik ben daardoor ook 6 kilo afgevallen (ik moest het dan wel kwijt, maar deze manier was niet goed), maar ik ben nu ook bang dat ik heel snel weer veel aankom als ik ga eten, waardoor ik dat probeer te beperken. Wel eet ik gewoon mijn eten en tussendoortjes laat ik dan liggen, dus daar doe ik niets fout.
    Goed... Ik slik voor in de nacht melatonine en heel soms neem ik nog kalmeringstabletten, waar ik de eerste paar dagen té veel van nam waardoor ik denk dat mijn lichaam er verslaafd aan is geraakt en daarom die negatieve gedachten sterker maakt, zodat ik neem. Ik verweer mezelf er echter wel tegen, maar het is heel moeilijk want ik wil van die gedachten af...
    Ik kan ook nergens het fut vandaan halen om te genieten van dingen. Gisteravond was ik met mijn ouders bij Sail en was er vuurwerk. Normaal geniet ik écht van vuurwerk (in Hoorn heb ik genoten, echt waar. Dat was vorige week), maar dit vond ik echt, écht zo saai dat ik mezelf met moeite omhoog moest houden. Ook heb ik van heel Sail niet genoten, terwijl ik er vijf jaar geleden niet weg wilde. Ik wil gewoon weer even genieten van dingen, van m'n leven, maar ik zie alles gewoon even niet meer zitten in mijn leven. Niet mijn leven zelf, maar de dingen die er in gebeuren. Mijn leven zou ik nooit op willen geven, echt niet, maar nu zou ik alleen maar in bed willen liggen en mijn verdriet en alles er omheen weg slapen, maar ik kan niet eeuwig slapen en ik weet niet hoe lang het zal duren voor ik weer positief kan denken en doen. Ik wil weer een échte lach uit mijn mond laten komen en weer een echte glimlacht kunnen laten zien, maar het lukt me gewoon niet...

    Sorry voor de hoeveelheid negativiteit en wat dan ook allemaal, ik moet het gewoon even kwijt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ImAwesome schreef:
    Als ik dit lees kan ik maar een ding bedenken: geef het tijd.
    In mijn ogen heb jij alle recht om verdrietig te zijn. Natuurlijk is jezelf dagen lang op je kamer opsluiten niet goed, maar soms kan het wel even nodig zijn. Afleiding zoeken is goed maar je hoeft niet de hele tijd blij te zijn. Ik denk dat iedereen die weet wat er aan de hand is wel begrijpt dat je de komende tijd niet zo vrolijk bent.
    Mijn advies is dus geef het tijd en probeer afleiding te zoeken, misschien een keer iets nieuws doen? Als je iets doet wat je nog nooit gedaan heb is de kans klein dat herinnert wordt aan de jongen. Of je kan juist even goed aan de jongen denken, dan zijn die gedachtes er tenminste uit.

    Veel succes. Als je eventjes je hart wilt luchten, ik ben hier voor je


    Dank je. Ik zal proberen je advies op te volgen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik doe mijn best om je op te vrolijken. Dont be sad!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Ik doe mijn best om je op te vrolijken. Dont be sad!


    Ish heul liev ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gunnulfsen schreef:
    Ik ken je helemaal niet maar ik hoop ontzettend voor je dat dit zo snel mogelijk voorbij trekt. Het lijkt nu onmogelijk om in te zien, maar jouw geluk komt wel weer, echt waar. Probeer er vooral met iemand over te blijven praten want wat je ook doet, je moet het niet opkroppen.
    <3


    Tell me about it, stud.

    Ik geef je één goede raad. Enkele maanden geleden heeft een jonge mij mentaal volledig neer gehaalt. Terwijl tussendoor mijn ouders al genoeg deden om me mentaal neer te halen. Maar nu de laatste weken, als ik kijk naar de mensen om me heen, mijn vrienden, dan heb ik niet te klagen. En daarmee bedoel ik niet mee dat mijn vrienden het slecht hebben, daarmee bedoel ik dat mijn vrienden mij gelukkig maken. Jij kiest wie er in je leven is en wie je gelukkig maakt. Die jongen maakt je ongelukkig, dus je hoeft hem niet in je leven en de gedachten ook niet. Iemand vertelde ook, om wat meer egoïstisch te zijn in het leven en daarmee bedoelde ze gewoon, meer aan mezelf te denken en niet te handelen om andere mensen gelukkig te maken. Positieve gedachten, geven een positief leven, onthoud dat.

    Als je ouder wordt is het lang niet meer zo erg dat het uitgaat met je vriendje want mannen zijn niks waard, en ze zijn niet eerlijk, en de helft gaat vreemd en dan eindig je gay.

    DavidBowie schreef:
    Als je ouder wordt is het lang niet meer zo erg dat het uitgaat met je vriendje want mannen zijn niks waard, en ze zijn niet eerlijk, en de helft gaat vreemd en dan eindig je gay.


    Zo heb ik liever niet dat je over hem praat. Sorry, maar dit schiet me verkeerd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Zo heb ik liever niet dat je over hem praat. Sorry, maar dit schiet me verkeerd.


    Want ik had het echt over hem, als individu?

    DavidBowie schreef:
    (...)

    Want ik had het echt over hem, als individu?


    Nee, maar het doet wel pijn om te lezen. Niet alle mannen zijn zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Nee, maar het doet wel pijn om te lezen. Niet alle mannen zijn zo.


    Oke dan, veel mannen :'P Het was ook niet heel serieus bedoeld he. Ik denk dat je misschien iets teveel geluk op die relatie had rusten en meer moet begrijpen (en ook voelen) dat jij echt niet iemand nodig hebt om jouw geluk te bepalen. En je kunt echt je eigen geluk bepalen, want als jij probeert jezelf te overtuigen dat dingen leuk zijn dan wordt het vaak sneller ook zo.

    Don't hate on me, just trying to help

    DavidBowie schreef:
    Als je ouder wordt is het lang niet meer zo erg dat het uitgaat met je vriendje want mannen zijn niks waard, en ze zijn niet eerlijk, en de helft gaat vreemd en dan eindig je gay.



    Wat is dat voor dom antwoord?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    IamSherlocked schreef:
    (...)


    Wat is dat voor dom antwoord?


    don't start with me

    Hou gewoon op. Dit topic is niet bedoeld voor discussies.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 19:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DavidBowie schreef:
    (...)

    don't start with me


    Je weet niet eens de precieze situatie en dan gooi je zoiets eruit, sorry hoor maar je mag wel nadenken over je reactie


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    IamSherlocked schreef:
    (...)

    Je weet niet eens de precieze situatie en dan gooi je zoiets eruit, sorry hoor maar je mag wel nadenken over je reactie


    Sorry hoor maar wie de fuck ben jij om mij te beoordelen daarop? WAAR staat jouw reactie Mrs Knowitall? Ik probeer in ieder geval behulpzaam te zijn op mijn manier