• Er is een klein dorpje aan een rivier in Yorkshire, Naburn. Er staan enkele tientallen huizen en een paar boerderijen rond een centrale weg en een dorpspleintje, waar zich ook enkele winkels, een kerk, en een pub bevinden. Meer is er niet in het dorpje, daarvoor moet je naar de dichtstbijzijnde stad: York, wat ongeveer een half uur fietsen is. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vier schijnbaar normale rustige Britse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobby's, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime bijbaantjes.

    • Mensen •
    MatthewMMurdock • Cinta/Charlie/Oliver • Miriam
    McDowell • Oliver/Thomas • Ruth
    Cohan • Freddie/Alexis • Noek
    Papyrus • Jessie • Lisa
    Falahee • Bailey/Michael •
    SAWFT • Anaïs/Archer • Cherona
    Sempre • Noah • Chloë
    Defan • Tobias/Abby • Esmée
    Gambit • Charlotte • Nina
    watahmaloehn • Naomi/Dylan • Anouk
    MrsLyon • Alexandra • Stephanie
    Porter • Joel • Tessa

    • Personages per Woning op Post-Volgorde •
    Greene's House
    Jessie - Cinta - Oliver - Freddie
    Parker's House
    Charlie
    Dylan - Anaïs
    Beckett's House
    Alexis - Naomi - Oliver - Tom - Charlotte
    Baker's House
    Baker's Garage
    Archer - Alexandra
    DiAngelo's House
    Abby - Tobias - Joel - Michael
    Afgelegen grasveld
    Viskar
    Bailey -Noah

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele evenementen gebeuren er nu eenmaal niet.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag.
    • Alleen MatthewMMurdock maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 13:03 ]


    Bowties were never Cooler

    Cherona hier. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    Hoihoi (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    MENSEN!

    We zoeken een mannelijk personage, mogelijk ook tussen de kinderen, die een relatie aan wil gaan met Anaïs. Ik hoor graag of je personage hiervoor open staat of niet!

    Ook gaat het speeltopic hopelijk WOENSDAG open. Voor Woensdag avond graag jullie rollen maken/compleet maken.


    Bowties were never Cooler

    MT! Alexandra word vandaag nog aangevuld met wat ik je gisteravond gestuurd heb (:


    Faith is everything.

    Je suis Anouk (flower) hola senoritas


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik zou misschien nog wel een mannelijk personage willen? Zou ik dan toevallig een personage van een ander rpg mogen gebruiken? Toevallig ook die RPG van jou Cherona? :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hoi. (flower)


    'Darling, just hold on'

    watahmaloehn schreef:
    Ik zou misschien nog wel een mannelijk personage willen? Zou ik dan toevallig een personage van een ander rpg mogen gebruiken? Toevallig ook die RPG van jou Cherona? :')


    Als je t echt wil, graag, maar voel je niet gedwongen om t te doen.


    Bowties were never Cooler

    watahmaloehn schreef:
    Ik zou misschien nog wel een mannelijk personage willen? Zou ik dan toevallig een personage van een ander rpg mogen gebruiken? Toevallig ook die RPG van jou Cherona? :')

    Heldin! Ghehe, nu ben ik benieuwd... Dylan of David? ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)
    Heldin! Ghehe, nu ben ik benieuwd... Dylan of David? ^_^


    Hahaha Dylan obviously, he's into the milfs you know :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    watahmaloehn schreef:
    (...)

    Hahaha Dylan obviously, he's into the milfs you know :Y)

    Hahahaha, jaa oké dat inderdaad. That made me laugh, lol.


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka. Ik zag dat Anaïs van Magic Mike houd... Misschien kan Charlie wel proberen alles weer wat leuker te maken met een privé Magic Mike show (nerd)


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    Asuka. Ik zag dat Anaïs van Magic Mike houd... Misschien kan Charlie wel proberen alles weer wat leuker te maken met een privé Magic Mike show (nerd)

    Wuahahaha, gosh she would love that though.

    Ik ga trouwens straks even een potentieel relatielijstje maken, waarschijnlijk vanavond of zo pas, zelf vind ik dat altijd fijn. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)
    Wuahahaha, gosh she would love that though.

    Ik ga trouwens straks even een potentieel relatielijstje maken, waarschijnlijk vanavond of zo pas, zelf vind ik dat altijd fijn. c:


    Klitteband afscheur broek en snoepstring natuurlijk ;p


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    Klitteband afscheur broek en snoepstring natuurlijk ;p

    Zolang hij wel zijn sullige brilletje opheeft zal ze er gegarandeerd van genieten, hahaha.


    I'm your little ray of pitch black.