• Ja.. Iets waar mijn gevoelens niet tegen kan. Ik ga dood van de zenuwen als ik eraan denk. Als eerst wat ik jullie wil vertellen is; ik hou van een man genaamd Neil Druckmann. Hij werkt bij Naughty Dog en is de uitvinder van Uncharted en The Last Of Us. Nou, nu komt het. Wat ik heb gedaan is, -zoals vele van jullie al weten- ik heb een eigen comic. En ik had alle pagina's uitgeprint met een extra pagina; klik voor de pagina.
    Netjes ingepakt (met een roosje erbij, doh)



    En meegenomen naar GamesCom. (voor de niet gamers, GamesCom = een evenement waar beroemde game-bedrijven hun nieuwste games laat spelen aan hun fans)
    Naughty Dog was er ook. Maar helaas kon ik Neil niet terug vinden. Toen heb ik maar een man gegeven die daar stond. Hij was super aardig, hij wou ons helpen om het door te sturen naar iemand die wel in het bedrijf werkt en diegene het weer aan Neil zou doorgeven. Maar er was helaas niemand daar die bij Naughty Dog werkte. Maar er was wel één vrouw, die contact had met mensen uit het bedrijf zelf. Hij heeft het dus aan haar gegeven, zodat zij weer aan iemand geeft die bij Naughty Dog werkt, en diegene weer aan Neil geeft.
    Dus in het kort, mijn creatie is onderweg naar een grote voorbeeld.
    Ik ben zenuwachtig. Én bang. Ik hoop dat het ooit een keer bij Neil terecht komt en hij mij blij kan maken met zijn mening erover.
    Ughhhh, I'm struggling haha.

    Misschien leuk om te zien:

    Me and le husband with same costume.

    another pic!

    Neil RETWEETED ;-;


    And favorited ;;-;; klik!

    Oh wow, dat is spannend! Laat je iets weten als het bij hem terecht komt of je iets hoort, ik ben nu wel reuze benieuwd eigenlijk, ghehe.


    Your make-up is terrible

    Thank you soooo much y'all <3
    En Nikki, dat ga ik zeker doen, no worries ^^!