• Ik zat vandaag door mijn foto's te scrollen toen ik een foto zag van mijn puppy, toen ze acht weken was en we haar net hadden opgehaald. Nu, ongeveer 15 weken later, is ze een heel stuk gegroeid.

    Toen:



    Nu:


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wat een cutie!


    16 - 09 - '17

    Awwawww wat een popje!! Ze veranderen zo snel he :'[ Ik weet hoe het is


    pup


    wolf

    Antichrist schreef:
    Awwawww wat een popje!! Ze veranderen zo snel he :'[ Ik weet hoe het is


    pup


    wolf


    Wat een mooie hond! Je ziet duidelijk dat de lijnen op zijn/haar gezicht dunner worden, dat vind ik altijd mooi.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solemnly schreef:
    (...)

    Wat een mooie hond! Je ziet duidelijk dat de lijnen op zijn/haar gezicht dunner worden, dat vind ik altijd mooi.


    Klopt, de mascara is wat weggegaan haha! Maar die van jou lijkt wel wat donkerder geworden ? Of is het de foto?

    Aw, voor en na foto's, haha. ^^
    Ik heb helaas niet zoveel foto's van mijn hond als puppy, want ze is onderhand al dertien en toen ik zes was had ik nog geen telefoon met camera, haha. Ik vind het wel altijd heel leuk om dit soort dingen te zien, want het is soms net alsof je een Pokémonevolutie volgt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Antichrist schreef:
    (...)

    Klopt, de mascara is wat weggegaan haha! Maar die van jou lijkt wel wat donkerder geworden ? Of is het de foto?


    Het is gedeeltelijk de foto denk ik. Ze wordt nog donkerder als het goed is, wat ik wel leuk vind


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ze groeien inderdaad hard. Zo had ik een hondje die van een ijsbeertje naar een langharig monster was veranderd (krul).



    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Cawaii <3

    Zelf heb ik helaas geen huisdieren, maar als ik naar die van anderen kijk, pfoe dat gaat snel :') lieve beestjes allemaal zeg ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    aaaahhhh (H) zo schattig zijn ze allemaal! jammer dat ik zelf geen huisdier heb (huil)


    i wanna die with you once or twice.

    Aahw cuteeee wat is het voor een ras?
    Ik herken het ras voor de verandering eens niet x'D


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Het is een Noorse Lundehund, niet heel bekend maar wel heel leuk


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ah, de honden in dit topic. Ik smelt bijna weg. ;3


    Pretty is just a pretty word.

    Aahhh wat lief! Dit is één van die van mij:

    6 maanden:



    Nu:

    Die oortjes bij jouw hond, Evi. Waaaauwie wat een schatje!


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    Die oortjes bij jouw hond, Evi. Waaaauwie wat een schatje!


    Haha, ja lief he! Hoort eigenlijk niet zo te flappen, maar het staat 'm wel heel schattig.