• Vind jij het ook niet meer spannend dat je op elke Harry Potter kennisquiz steeds de hoogste score haalt? Dan is er speciaal voor jou deze quiz voor gevorderden! Er zal je niet meer gevraagd worden wat voor huisdier Harry heeft, waar de Geheime Kamer zich bevind of hoe het eerste boek noemt. Nee, deze quiz is de moeilijkste die je al tegen kwam. Ik wens je daarbij dan ook enorm veel succes!


    I wanna be a wizard!

    Kom maar op met die quiz. (cool)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Hij is idd niet gemakkelijk, vraagje, heb je deze quiz volledig uit je hoofd samengesteld of heb je soms opzoekwerk verricht?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Hij is idd niet gemakkelijk, vraagje, heb je deze quiz volledig uit je hoofd samengesteld of heb je soms opzoekwerk verricht?


    Hier ben ik ook wel heel benieuwd naar. Ik had maar drie antwoorden goed... :S


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    *leest eerste vraag* Uuuuh, nope, daaag. (doeg)


    -

    Poncho schreef:
    *leest eerste vraag* Uuuuh, nope, daaag. (doeg)

    Same. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Het moeilijkste voor mij zijn de Nederlandse namen :'D Wie is Dirk Kramer nou weer?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Uiteraard heb ik ook opgezocht haha. Maar het leek me eens leuk een moeilijkere quiz op te stellen, en zie je foute antwoorden als: Oh, nu weet ik wat meer dan mijn andere Harry Potter vrienden! (;


    I wanna be a wizard!

    Gevorderden? Ik wil dan niet weten wat expert is x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Gevorderden? Ik wil dan niet weten wat expert is x)


    Haha, misschien zoiets als: Wat is woord 7698 in het vijfde boek? :')


    I wanna be a wizard!

    Het laat je wel nadenken over hoe de hoofdstukken ook alweer allemaal heten in het Nederlands :')


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Het laat je wel nadenken over hoe de hoofdstukken ook alweer allemaal heten in het Nederlands :')


    Ik lees altijd eerst Nederlands, dan Engels, dan nederlands,... Dus dat zou bij mij niet zo'n probleem zijn (:


    I wanna be a wizard!

    Ik ken de Nederlandse namen en termen zelf helemaal niet, dus deze quiz is inderdaad iets té moeilijk voor mij. (nerd)


    The truth is out there.

    Founder schreef:
    (...)

    Ik lees altijd eerst Nederlands, dan Engels, dan nederlands,... Dus dat zou bij mij niet zo'n probleem zijn (:


    Bij mij is het gewoon alweer bijna 4 jaar geleden of zo dat ik ze voor het laatst gelezen heb, haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Founder schreef:
    (...)

    Haha, misschien zoiets als: Wat is woord 7698 in het vijfde boek? :')


    Daar was ik al bang voor x) Of iets als "Wanneer heeft Dumbledore voor het laatst zijn haar gekamd"


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Geen topscore, maar gezien de moeilijkheid van de vragen, en het feit dat het al jaren geleden is dat ik ze nog eens gelezen heb, ben ik er best tevreden van.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.