• Hoi allemaal! (-:

    Voor een extra activiteit voor mijn studie ben ik al enige tijd bezig met een project waarin de emoties en 'problemen' van de mens samen komen in één plaat. Nu zijn sites als WeHeartIt en Tumblr erg populair en zijn er enorm veel afbeeldingen die vertellen hoe men zich voelt.. Ik vind het echt heel mooi hoe sommige van deze afbeeldingen precies kunnen vertellen hoe je je voelt op bepaalde momenten.. Zowel op het gebied van geluk, als op het gebied van verdriet en erger.

    Dus:
    Hoe voel je je? Zeg het met een afbeelding!

    Wat doe ik ermee?
    Mijn vriend is erg handig met grafisch design. Het idee is dat ik, of een bekende van mij, model zal staan.. De foto zal vervolgens worden gereproduceerd met de plaatjes/afbeeldingen die we gevonden hebben. Hoe het er precies uit moet zien, weet ik eerlijk gezegd nog niet. Het resultaat zal in ieder geval een schilderij/foto worden voor in mijn kamer, met de emoties van de mens en de situaties waar we mee geconfronteerd kunnen worden. Rondom de foto, op de achtergrond, maak ik een compilatie met de beschrijvingen van de 'problemen' of situaties.

    Dit is het idee een beetje:




    Naast dat dit voor mijn project leuk is, hoop ik dat het tevens voor jullie een uitlaatklep kan zijn (-:


    N.B. Wil je anoniem deelnemen, stuur me dan een pb met wat je tegen bent gekomen.

    Bij grote afbeeldingen/meerdere afbeeldingen: Graag tussen een spoiler plaatsen aub ^^

    Als jullie willen helpen, ben ik echt zoooooo dankbaar ^^
    Liefs x

    _________________________________________________________

    Mijn kickoff, en nu hoop ik maar dat er genoeg foto's komen zodat hij niet denkt dat dit van mij komt :")
    In de categorie relatieproblemen:

    - We groeien echt uit elkaar, en ik begin het steeds minder erg te vinden. We passen minder bij elkaar dan ik eerst dacht.-



    (A)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 18:49 ]


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk genoeg is hihi (A)


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Dus het kunnen ook quotes of foto's van mensen die je gevonden hebt op internet zijn? Je hoeft dus niet perse een foto van jezelf te maken met de emotie die je nu voelt?


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Dus het kunnen ook quotes of foto's van mensen die je gevonden hebt op internet zijn? Je hoeft dus niet perse een foto van jezelf te maken met de emotie die je nu voelt?


    Juist dat eerste ^^

    Geen foto's van jezelf hoor hihi, tenzij je dat graag doet. Het gaat puur om quotes die dingen over jezelf zeggen op dit moment. En het liefst in de vorm van een plaatje. Dit plaatje wordt dan opgenomen in de foto als onderdeel van 'de mens'.


    Dit is het idee een beetje:

    [ bericht aangepast op 27 aug 2015 - 23:33 ]


    Life is really simple, but we insist on making it complicated


    Depressief


    Woedend

    Ik weet dat deze plaatjes een beetje eng kunnen zijn maar ik vind dat ze erg vol emotie zitten (:



    Ik ben verkouden en heb een beetje koorts. ):


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Beterschap ):


    Life is really simple, but we insist on making it complicated


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.



    Ik worstel al langere tijd met depressie en ik ben erg hard voor mezelf. Ik mag van mezelf geen fouten maken of verdrietig zijn doordat ik ze toch heb gemaakt. Ik praat mezelf de grond in. Hierdoor ben ik zowel gevangene als gevangenbewaarder in de gevangenis van mijn depressie.


    26 - 02 - '16



    Verdomme. ZO -.-
    Mijn gevoelens van de afgelopen maanden, in één quote uitgedrukt. Maar ik ben blij dat ik jou ermee van nut kan zijn! (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 23:10 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.


    Onrustig, gestresst.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Histoire schreef:
    Verdomme. ZO -.-
    Mijn gevoelens van de afgelopen maanden, in één quote uitgedrukt. Maar ik ben blij dat ik jou ermee van nut kan zijn! (:


    Dankje (-: maar dit is niet zo leuk om te lezen hoor!
    Soms willen 1000 mensen wel naar je luisteren of helpen, maar je wilt het maar bij één persoon kwijt, rotgevoel (cat)


    Life is really simple, but we insist on making it complicated




    Dit omschrijft eigenlijk precies hoe ik me nu voel. Eerst een gevoel alsof alles kapot is. Vervolgens probeer je jezelf te repareren, maar bepaalde leegtes worden niet opgevuld, dat kunnen maar enkele mensen. Het is uitputtend en je rekent nergens meer op, je hebt er ook geen zin meer in. Maar dan kom je toch iemand tegen en de laatste missende stukjes worden ingevuld, en dat voelt serieus zo awesome :9~


    Sarah = ongewoon sexy



    Dit. Dit gewoon op dit moment.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 19:14 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Soms heb ik gewoon genoeg van dat stemmetje in mijn hoofd. dan wil ik gewoon genieten in de plaats van onzeker zijn, niet meer wakker hoeven liggen over iets dat waarschijnlijk niet eens waar is.



    Dit liedje was ik toevallig aan het luisteren toen ik dit topic voorbij zag komen. Het is welliswaar een gif... maar ik vind dat het goed weerspiegeld dat ik me alleen voel in het duister. De tekst draagt hier alleen maar aan bij. Ik weet niet of het helpt, maar ik moet zeggen dat het fijn is om even op te schrijven (:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 20:37 ]

    Brightandlight schreef:
    (...)

    Dankje (-: maar dit is niet zo leuk om te lezen hoor!
    Soms willen 1000 mensen wel naar je luisteren of helpen, maar je wilt het maar bij één persoon kwijt, rotgevoel (cat)


    Inderdaad, er staan zoveel mensen die paraat staan, maar de enige die je wilt horen, is degene die iets misdaan heeft, en is weggevlucht ervan. Inderdaad - niet zo fijn. Ik vind dit wel een leuk topic, precies ''het lucht je hart topic met prentjes.'' Is dat zo'n beetje je bedoeling? Ik vind het wel leuk. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.